eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ GMINY WYSZKÓW W OKRESIE 01.01.2013 - 31.12.2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Wyszków: DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ GMINY WYSZKÓW W OKRESIE 01.01.2013 - 31.12.2013
Numer ogłoszenia: 501764 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie , ul. 11 Listopada 50, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7425830, faks 029 7423595.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zopo-wyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ GMINY WYSZKÓW W OKRESIE 01.01.2013 - 31.12.2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.przywiezienie i odwiezienie uczniów Gimnazjum nr 1 w Wyszkowie ul. Geodetów 45 w okresie 01.01.2013 - 31.12.2013 roku; 2.przywiezienie i odwiezienie uczniów Szkoły Podstawowej w Lucynowie w okresie 01.01.2013 - 31.12.2013 roku; 3.przywiezienie i odwiezienie uczniów Zespołu Szkół Rybienko Leśne w Wyszkowie ul. Batorego 6 w okresie 01.01.2013 - 31.12.2013 roku; 4. przywiezienie i odwiezienie uczniów z terenu Gminy Wyszków szkół podstawowych do i z Pływalni WOSiR w Wyszkowie, ul. Geodetów 45 w okresie marzec-czerwiec 2013, wrzesień listopad 2013 roku; 5.przywiezienie i odwiezienie uczniów Zespołu Szkół w Rybnie w okresie 01.01.2013 - 31.12.2013 roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wnoszone 1 dzień przed terminem składania ofert, przy czym wpłata przelewem może być jedna na kilka zadań (ośrodków). Wadium w wysokości: 7.500,- zł. (siedem tysięcy pięćset złotych.) 1 ośrodek Nr 1 - wadium, 3.000,- zł. (trzy tysiące zł) 2 ośrodek Nr 2 - wadium, 1.000,- zł. (jeden tysiąc zł) 3 ośrodek Nr 3 - wadium. 2.000,- zł. (dwa tysiące zł) 4 ośrodek Nr 4 - wadium 500,- zł (pięćset zł) 5 ośrodek Nr 5 - wadium 1.000,- zł. (jeden tysiąc zł) Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Wyszkowie 63 89310003 0002 1773 2029 0003 z dopiskiem dowóz dzieci. Wadium musi znaleźć się na koncie zamawiającego na 1 dzień przed terminem składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać koncesję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób autobusem; posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi tzn. prowadzą działalność zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej; Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art. 24 ust. 1 i 2)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tj. przewóz dzieci. (Zał. Nr 5 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane z należną starannością.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada autobusy niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania zamówienia, tj. odpowiednio: (Zał Nr 3 i 4 do SIWZ) -dowóz do Ośrodka 1 - I Kierunek - 2 autobusy (2 minimum 50 miejsc siedzących), w zależności od organizacji roku szkolnego w tygodniu potrzeba 1 autokar (minimum 40 miejsc siedzących) tylko na rano. W zależności od organizacji roku szkolnego od miesiąca września 2013 ilość kursów może ulec zmianie (zwiększenie o 2 kursy 1 autokar dodatkowo minimum 50 miejsc siedzących). W godzinach rannych może zaistnieć potrzeba jednoczesnego wyjazdu 3 autokarów na I kurs - 650- 750 tylko rano. ( Ilość wyjazdów rano może ulec zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego). Łącznie na ośrodek nr 1 na I kierunek potrzeba 2 autokary 50 miejscowe, 1 minimum 40 miejscowy i od września 2013 w zależności od organizacji roku szkolnego potrzeba 1 autokar 50 miejscowy. Razem 3 autokary 50 miejscowe, 1 autokar 40 miejscowy. II Kierunek - 2 autobusy ( 1 minimum 50 miejsc siedzących, 1 minimum 40 miejsc siedzących) Łącznie dowóz do Ośrodka nr 1 (I i II Kierunek potrzeba 4 autokary 50 osobowe i 2 autokary 40 osobowe) - dowóz do Ośrodka 2 - 1 autobus (minimum 50 miejsc siedzących), - dowóz do Ośrodka 3 - 4 autobusy (3 minimum 50 miejsc siedzących, 1 minimum 40 miejsc siedzących), dodatkowo 2 autobusy minimum 40 miejsc siedzących 2 razy w tygodniu 1 kurs Łącznie dowóz do ośrodka nr 3 potrzeba 3 autokary 50 miejscowe i 3 autokary 40 miejscowe. - dowóz do Ośrodka 4 - 1 autobus (minimum 40 miejsc siedzących) - dowóz do Ośrodka 5- 2 autobusy ( 1 minimum 50 miejsc siedzących, 1 minimum 40 miejsc siedzących, 1 busik 10 osobowy lub autokar 20 miejscowy) Posiadanie i podstawienie, w przypadku awarii autobusu, innego pojazdu umożliwiającego kontynuację przewozu, w ciągu maksymalnie 30 minut. W związku z tym Wykonawca musi posiadać minimum 1 autobus więcej na każdy Ośrodek, na który Wykonawca będzie składał ofertę, a na Ośrodek Nr 5 dodatkowo bus 10 osobowy. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie kierunki musi posiadać 16 autokarów ( w tym 9 szt. autokarów 50 osobowych i 7 autokarów 40 osobowych) i busa 10 osobowego lub autobus 20 miejscowy. Dodatkowo 5 autokarów w razie awarii plus 1 bus lub autokar 20 miejscowy. Łącznie potrzeba 21 autokarów plus 2 busy lub 2 autokary 20 miejscowy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować personelem zdolnym do wykonania zamówienia, czyli: Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel zapewniający wykonanie przedmiotu zamówienia. tj.: (Zał Nr 2 do SIWZ) - dowóz do Ośrodka 1 - 6 kierowców, - dowóz do Ośrodka 2 - 1 kierowca, - dowóz do Ośrodka 3 - 6 kierowców, - dowóz do Ośrodka 4 - 1 kierowca. - Dowóz do Ośrodka 5 - 3 kierowców Łącznie potrzeba 17 kierowców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej właściwe wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak

  • nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany w zakresie ceny zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, w tym zmiany stawek VAT. 2) zmiana terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia w przypadku przedłużającej się procedury o udzielanie zamówienia. Warunki, na jakich zamawiający wymaga, aby została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego określa wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ (patrz III część SIWZ)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zopo-wyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie ul. 11 Listopada 50 07-200 Wyszków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie ul. 11 Listopada 50 07-200 Wyszków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz dzieci do szkół Gminy Wyszków Ośrodek nr 1 - Gimnazjum Nr 1 w Wyszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ośrodek 1 - Gimnazjum Nr 1 w Wyszkowie - przywiezienie i odwiezienie uczniów Gimnazjum Nr 1 z następujących miejscowości: Leszczydół Działki, Leszczydół Stary, Łosinno, Natalin, Olszanka, Sitno, Rybienko Nowe, Tulewo, Wielątki, Zakręzie, Zaolzie; I kierunek - Leszczydół Stary (sklep nr 1) Leszczydół Stary (sklep nr 2),Leszczydół Działki, Leszczydół Stary (sklep),Leszczydół Stary (krzyżówki), Wielątki, Łosinno, Zaolzie,Łosinno (szkoła),Olszanka(przystanek PKS) Sitno, Olszanka (szkoła)Gimnazjum Nr 1 II kierunek - Zakręzie,Natalin (pętla),Szkoła Podstawowa Nr 2,Żłobko-Przedszkole Nr 1,Gimnazjum Nr 2 w Wyszkowie Łącznie dowóz do Ośrodka nr 1 (I i II Kierunek potrzeba 4 autokary 50 osobowe i 2 autokary 40 osobowe) Ze względu na zmiany w planie lekcyjnym wynikającym z organizacji pracy szkoły mogą ulec zmianie godziny przywozu i odwozu. Zamawiający bądź Dyrektor każdego z Ośrodków poinformuje Wykonawcę o takiej zmianie nie później niż na 30 minut przed planowaną zmianą w danym dniu roboczym, którego ta zmiana dotyczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz dzieci do szkół Gminy Wyszków Ośrodek nr 2 - Szkoła pOdstawowa w Lucynowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ośrodek 2 - Szkoła Podstawowa w Lucynowie - przywiezienie i odwiezienie uczniów z miejscowości: Ślubów, Deskurów, Tumanek, Fidest, Lucynów Duży, I kierunek - Ślubów, Deskurów,Tumanek,Lucynów (szkoła) II kierunek - Fidest,Lucynów Duży,Tumanek, Lucynów (szkoła) ze względu na organizację pracy szkoły istnieje konieczność realizacji min. 3 kursów dziennie w następujących godzinach: I kurs - 650- 750, II kurs - 1130-1230, III kurs - 1415-1515; 1 autokar (minimum 50 miejsc siedzących). Ze względu na zmiany w planie lekcyjnym wynikającym z organizacji pracy szkoły mogą ulec zmianie godziny przywozu i odwozu. Zamawiający bądź Dyrektor każdego z Ośrodków poinformuje Wykonawcę o takiej zmianie nie później niż na 30 minut przed planowaną zmianą w danym dniu roboczym, którego ta zmiana dotyczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz dzieci do szkoł Gminy Wyszków Ośrodek nr 3 - Zespół Szkół Rybienko Leśne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ośrodek 3 - Zespół Szkół Rybienko Leśne w Wyszkowie - przywiezienie i odwiezienie uczniów z miejscowości: Deskurów, Fidest, Lucynów Mały, Lucynów Duży (remiza), Ślubów, Tumanek, Kamieńczyk, Świniotop, Puste Łąki. Ze względu na organizację pracy szkoły istnieje konieczność realizacji min. 8 kursów dziennie w 3 kierunkach w następujących godzinach: przywóz - godz. 700, 1 autokar ( minimum 50 miejsc siedzących) I kierunek - Lucynów,Tumanek,Fidest,Lucynów Duży,Lucynów Mały,Rybienko II kierunek - przywóz 710, Lucynów , Ślubów,Deskurów,Rybienko, 1 autokar ( minimum 40 miejsc siedzących) przywóz - godz. 700, 2 autokary (1 minimum 50 miejsc siedzących, 1 minimum 50 miejsc siedzących) III kierunek - Wyszków,Puste Łąki,Świniotop,Kamieńczyk,Rybienko odwóz uczniów z wyżej wymienionych tras w godz. 1340 - 1440. Dodatkowo 2 razy w tygodniu (poniedziałek, wtorek, ) podstawi 2 autokary w godzinach 15.30 pod szkołę na odwóz dzieci. 1 autokar (minimum 40 miejsc siedzących) w kierunku Kamieńczyk - Puste Łąki- Świniotop, 2 autokar (minimum 40 miejsc siedzących) w kierunku Tumanek, Fidest, Deskurów, Ślubów, Lucynów Duży . Razem potrzeba 4 autokary (1 minimum 40 miejsc siedzących, 3 minimum 50 miejsc siedzących). W przypadku nałożenia się kursów 2 dodatkowe autokary ( minimum 40 miejsc siedzących.) Ze względu na zmiany w planie lekcyjnym wynikającym z organizacji pracy szkoły mogą ulec zmianie godziny przywozu i odwozu. Zamawiający bądź Dyrektor każdego z Ośrodków poinformuje Wykonawcę o takiej zmianie nie później niż na 30 minut przed planowaną zmianą w danym dniu roboczym, którego ta zmiana dotyczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pływalnia WOSIR w Wyszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ośrodek 4 - Pływalnia WOSiR w Wyszkowie - przywiezienie i odwiezienie uczniów z miejscowości: Wyszków (SP 1, SP 2), Skuszew, Rybno, Rybienko Leśne (SP 3), Lucynów, Leszczydół Stary, Leszczydół Nowiny, ogólna ilość uczniów klas drugich - 350, w godzinach 800- 1500 przez pięć dni w tygodniu, (w okresie marzec - czerwiec 2013, wrzesień - listopad 2013) 1 autokar (minimum 40 miejsc siedzących). Ogółem tygodniowy przebieg przywozu i odwozu około 265 km w zależności od obowiązującego harmonogramu dowozu Ze względu na zmiany w planie lekcyjnym wynikającym z organizacji pracy szkoły mogą ulec zmianie godziny przywozu i odwozu. W przypadku braku chętnych uczestników zajęcia mogą ulec odwołaniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dowóz dzieci ze szkół Gminy Wyszków Ośrodek nr 5 - Zespół Szkół w Rybnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ośrodek 5 - Zespół Szkół w Rybnie przywiezienie i odwiezienie uczniów Gimnazjum w Rybnie Z miejscowości Gulczewo (pętla),Gulczewo (wieś) Gulczewo (żwirownia)Tulewo,Rybno,Rybienko Nowe,Gimnazjum w Rybnie ze względu na organizację pracy szkoły istnieje konieczność realizacji min. 4 kursów dziennie (2 kursy przywóz i 2 kursy odwóz) w następujących godzinach: I kurs - 650- 750, II kurs - 1330-1610, 2 autokary (1 minimum 50 miejsc siedzących, 1 minimum 40 miejsc siedzących). dodatkowo potrzeba busik 10 osobowy lub autokar 20 miejscowy na 1 kurs dziennie (przywóz lub odwóz w zależności od planu zajęć) w godzinach 930- 1100 Ze względu na zmiany w planie lekcyjnym wynikającym z organizacji pracy szkoły mogą ulec zmianie godziny przywozu i odwozu. Zamawiający bądź Dyrektor każdego z Ośrodków poinformuje Wykonawcę o takiej zmianie nie później niż na 30 minut przed planowaną zmianą w danym dniu roboczym, którego ta zmiana dotyczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.