eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › świadczenie usług telefonicznych dla jednostek Policji woj. lubuskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-13

Gorzów Wielkopolski: świadczenie usług telefonicznych dla jednostek Policji woj. lubuskiego
Numer ogłoszenia: 50145 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług telefonicznych dla jednostek Policji woj. lubuskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług telefonicznych dla jednostek Policji woj. lubuskiego Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 części w zależności od miejsca świadczenia usługi: 1) Część I - LOT 1: Świadczenie usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących dla wybranych służb i jednostek Policji woj. lubuskiego a) przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z uruchomieniem, polegającym na zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej: - dla ruchu przychodzącego: wszystkie rodzaje połączeń telefonicznych w zakresie numeracji, - dla ruchu wychodzącego: połączenia w ruchu lokalnym i strefowym, międzystrefowym, międzynarodowym oraz połączenia do sieci telefonii komórkowej. b) miejsce świadczenia usług: zgodnie z załącznikiem nr 6a do SIWZ c) termin realizacji: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług. Rozpoczęcie świadczenia usług najpóźniej w terminie 60 dni licząc od daty zawarcia umowy d)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6a do SIWZ Oświadczenie dotyczące minimalnych wymagań dla zadania LOT 1 e)SIWZ i jej załączniki określają minimalne wymagania techniczne. f)Wymagania dotyczące serwisu i gwarancji oraz realizacji zadania i zasady płatności zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ Projekt Umowy g) Termin zapłaty za fakturę - 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury Vat do siedziby Zamawiającego 2) Część II - LOT 2: Świadczenie usług telefonicznych BRA ISDN w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących dla wybranych jednostek Policji woj. lubuskiego. a) przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z uruchomieniem, polegającym na zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej: - dla ruchu przychodzącego: wszystkie rodzaje połączeń telefonicznych w zakresie numeracji, - dla ruchu wychodzącego: połączenia w ruchu lokalnym i strefowym, międzystrefowym, międzynarodowym oraz połączenia do sieci telefonii komórkowej. b) miejsce świadczenia usług: zgodnie z załącznikiem nr 6b do SIWZ c) termin realizacji: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług. Rozpoczęcie świadczenia usług najpóźniej w terminie 60 dni licząc od daty zawarcia umowy d)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6b do SIWZ Oświadczenie dotyczące minimalnych wymagań dla zadania LOT 2 e) SIWZ i jej załączniki określają minimalne wymagania techniczne. f) Wymagania dotyczące serwisu i gwarancji oraz realizacji zadania i zasady płatności zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ Projekt Umowy g) Termin zapłaty za fakturę - 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury Vat do siedziby Zamawiającego 3) Część III - LOT 3: Świadczenie usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących do CA KWP w Gorzowie Wlkp. oraz CA KMP w Zielonej Górze poprzez trakt cyfrowy PRA ISDN na lokalizację a) przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z uruchomieniem, polegającym na zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej: - dla ruchu przychodzącego: wszystkie rodzaje połączeń telefonicznych w zakresie numeracji, - dla ruchu wychodzącego: połączenia w ruchu lokalnym i strefowym, międzystrefowym, międzynarodowym oraz połączenia do sieci telefonii komórkowej. b) miejsce świadczenia usług: zgodnie z załącznikiem nr 6c do SIWZ c) termin realizacji: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług. Rozpoczęcie świadczenia usług najpóźniej w terminie 60 dni licząc od daty zawarcia umowy d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6c do SIWZ Oświadczenie dotyczące minimalnych wymagań dla zadania LOT 3 e) SIWZ i jej załączniki określają minimalne wymagania techniczne. f) Wymagania dotyczące serwisu i gwarancji oraz realizacji zadania i zasady płatności zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ Projekt Umowy g)Termin zapłaty za fakturę - 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury Vat do siedziby Zamawiającego 4) Część IV - LOT 4: Świadczenie usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących do CA KWP w Gorzowie Wlkp. oraz CA KMP w Gorzowie Wlkp. oraz dostępów BRA ISDN do sieci publicznej dla wybranych służb Policji miasta Gorzowa Wlkp. a) przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z uruchomieniem, polegającym na zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej: - dla ruchu przychodzącego: wszystkie rodzaje połączeń telefonicznych w zakresie numeracji, - dla ruchu wychodzącego: połączenia w ruchu lokalnym i strefowym, międzystrefowym, międzynarodowym oraz połączenia do sieci telefonii komórkowej. b) miejsce świadczenia usług: zgodnie z załącznikiem nr 6d do SIWZ c) termin realizacji: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług. Rozpoczęcie świadczenia usług najpóźniej w terminie 60 dni licząc od daty zawarcia umowy d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6d do SIWZ Oświadczenie dotyczące minimalnych wymagań dla zadania LOT 4 e) SIWZ i jej załączniki określają minimalne wymagania techniczne. f) Wymagania dotyczące serwisu i gwarancji oraz realizacji zadania i zasady płatności zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ Projekt Umowy g) Termin zapłaty za fakturę - 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury Vat do siedziby Zamawiającego 5) Część V - LOT 5: Świadczenie usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących do CA KMP w Zielonej Górze oraz dostępów BRA ISDN do sieci publicznej dla jednostek: KPP Świebodzin, KPP Krosno Odrz., KPP Żary, KPP Żagań, KPP Nowa Sól, KP Lubsko. a) przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z uruchomieniem, polegającym na zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej: - dla ruchu przychodzącego: wszystkie rodzaje połączeń telefonicznych w zakresie numeracji, - dla ruchu wychodzącego: połączenia w ruchu lokalnym i strefowym, międzystrefowym, międzynarodowym oraz połączenia do sieci telefonii komórkowej. b) miejsce świadczenia usług: zgodnie z załącznikiem nr 6e do SIWZ c) termin realizacji: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług. Rozpoczęcie świadczenia usług najpóźniej w terminie 60 dni licząc od daty zawarcia umowy d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6e do SIWZ Oświadczenie dotyczące minimalnych wymagań dla zadania LOT 5 e) SIWZ i jej załączniki określają minimalne wymagania techniczne. f) Wymagania dotyczące serwisu i gwarancji oraz realizacji zadania i zasady płatności zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ Projekt Umowy g) Termin zapłaty za fakturę - 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury Vat do siedziby Zamawiającego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami. Miejsce świadczenia usługi: jednostki Policji woj. lubuskiego w zależności od części przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług. Rozpoczęcie świadczenia usług najpóźniej w terminie 60 dni licząc od daty zawarcia umowy - dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00 - Publiczne usługi telefoniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej kwocie 7.810,00 zł (słownie: siedem tysięcy osiemset dziesięć zł 00/100 )dla każdej części oddzielnie, tj.: - dla Części I - wadium wynosi 460,00 zł.(słownie: czterysta sześćdziesiąt zł 00/100); - dla Części II - wadium wynosi 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc zł 00/100); - dla Części III - wadium wynosi 4.400,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta zł 00/100); - dla Części IV - wadium wynosi 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt zł 00/100); - dla części V - wadium wynosi 1.000,00,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100); Szczegóły dotyczące sposobu i formy wnoszenia wadium zawarte są w SIWZ i są zgodne z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są zarejestrowani w rejestrze przedsiębiorców telekomunikacyjnych; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca musi wykazać się należytym zrealizowaniem usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 świadczoną usługą odpowiadającą rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia dla każdej części oddzielnie tj. dla Części I - min. 14.000,00 PLN brutto; dla Części II - min. 33.000,00 PLN brutto; dla Części III - min. 134.000,00 PLN brutto; dla Części IV - min. 29.000,00 PLN brutto; dla Części V - min. 32.000,00 PLN brutto. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków. Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w SIWZ (dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.lubuska.policja.gov.pl.) 4)Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05). 5)W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum- Spółka Cywilna) warunki wymienione w pkt 13 ppkt 1) lit a) i d) niniejszego ogłoszenia - muszą być spełnione przez każdego z członków Konsorcjum osobno- przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej, natomiast warunki wymienione w pkt 13 ppkt 1) lit b),c) niniejszego ogłoszenia członkowie Konsorcjum-Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie Spółki Cywilnej mogą spełniać wspólnie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach jakie Wykonawca musi załączyć do oferty: 1) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.( Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058.). b)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, oraz dokumenty (np. listy referencyjne) potwierdzające należyte wykonanie tych usług; Z dokumentów musi wynikać że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w pkt 13 ppkt 1 lit b niniejszego ogłoszenia c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej.; d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych f)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (w przypadku podmiotu zbiorowego) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych g)Oświadczenie o posiadaniu ważnej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia h)aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydane na podstawie art. 11 w zw. Z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171 poz. 1800 ze zm) i)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 14 ppkt 1 lit. c,d,f musi załączyć do oferty dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r.) j)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 14 ppkt. 1 lit. e musi złożyć zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy 2) Na potwierdzenie spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca musi załączyć do oferty: a)Oświadczenie dotyczące minimalnych wymagań dla zadania LOT1 b)Oświadczenie dotyczące minimalnych wymagań dla zadania LOT2 c)Oświadczenie dotyczące minimalnych wymagań dla zadania LOT3 d)Oświadczenie dotyczące minimalnych wymagań dla zadania LOT4 e)Oświadczenie dotyczące minimalnych wymagań dla zadania LOT5 3) Oferta wykonawcy musi ponadto zawierać: a)Formularz Ofertowy- odpowiednio do części przedmiotu zamówienia na która składana jest oferta,; b)w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik- pełnomocnictwo lub upoważnienie określające zakres czynności do których jest umocowany c)oświadczenie o podwykonawcach-jeśli dotyczy d)podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę Projekt Umowy e)W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę. f)oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, g)potwierdzenie wniesienia wadium - odpowiednio dla części przedmiotu zamówienia na która składana jest oferta - w formie zgodnej z zapisami pkt XXIII SIWZ. 4) Szczegółowy opis dokumentów , które Wykonawca musi załączyć do oferty zawiera pkt X SIWZ która jest dostępna na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl. Wzory formularzy stanowią załączniki do SIWZ - również są dostępne na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. Sekcja ds. Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. Sekcja ds. Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.03.2009r., o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego adres: Komenda Wojewódzka Policji ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp. Kryteria oceny ofert: 1)CZĘŚĆ I LOT 1 CENA OFERTY- WAGA 100% 2)CZĘŚĆ II-LOT2 CENA OFERTY- WAGA 100% Na kryterium cena składa się: A, CL, CK, CM, CMN: a.Abonament (A) 20 % b.Cena (CL) 1 minuty połączenia w ruchu lokalnym i strefowym 30 % c.Cena (CK) za 1 minutę połączenia w ruchu komórkowym 40 % d.Cena (CM) za 1 minutę połączenia w ruchu międzystrefowym 5 % e.Cena (CMN) za 1 minutę połączenia w ruchu międzynarodowym w I strefie stacjonarnej 5 % 3)CZĘŚĆ III-LOT3 CENA OFERTY- WAGA 100% 4)CZĘŚĆ IV-LOT4 CENA OFERTY- WAGA 100% Na kryterium cena składa się: Abra, Apra, CL, CK, CM, CMN: a.Abonament jednostkowy dla dostępu BRA ISDN (Abra) 10 % b.Abonament jednostkowy dla dostępu PRA ISDN (Apra) 20 % c.Cena (CL) 1 minuty połączenia w ruchu lokalnym i strefowym 50 % d.Cena (CK) za 1 minutę połączenia w ruchu komórkowym 10 % e.Cena (CM) za 1 minutę połączenia w ruchu międzystrefowym 5 % f.Cena (CMN) za 1 minutę połączenia w ruchu międzynarodowym w I strefie stacjonarnej 5% 5)CZĘŚĆ V-LOT5 CENA OFERTY- WAGA 100% Na kryterium cena składa się: Abra, Apra, CL, CK, CM, CMN: a.Abonament jednostkowy dla dostępu BRA ISDN (Abra) 10 % b.Abonament jednostkowy dla dostępu PRA ISDN (Apra) 20 % c.Cena (CL) 1 minuty połączenia w ruchu lokalnym i strefowym 50 % d.Cena (CK) za 1 minutę połączenia w ruchu komórkowym 10 % e.Cena (CM) za 1 minutę połączenia w ruchu międzystrefowym 5 % f.Cena (CMN) za 1 minutę połączenia w ruchu międzynarodowym w I strefie stacjonarnej 5 % Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art.9 ust.1 ustawy P.z.p.) w języku polskim. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować do Sekcji ds. Zamówień Publicznych; fax 095/7211435; e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, warunki zmiany:omyłka pisarska, omyłka rachunkowa, zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, zmiana o której mowa w pkt. III ppkt. 13 lit. d SIWZ, zmiana wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: LOT 1: Świadczenie usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących dla wybranych służb i jednostek Policji woj. lubuskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z uruchomieniem, polegającym na zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej: - dla ruchu przychodzącego: wszystkie rodzaje połączeń telefonicznych w zakresie numeracji, - dla ruchu wychodzącego: połączenia w ruchu lokalnym i strefowym, międzystrefowym, międzynarodowym oraz połączenia do sieci telefonii komórkowej. b) miejsce świadczenia usług: zgodnie z załącznikiem nr 6a do SIWZ c) termin realizacji: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług. Rozpoczęcie świadczenia usług najpóźniej w terminie 60 dni licząc od daty zawarcia umowy d)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6a do SIWZ Oświadczenie dotyczące minimalnych wymagań dla zadania LOT 1 e) SIWZ i jej załączniki określają minimalne wymagania techniczne. f) Wymagania dotyczące serwisu i gwarancji oraz realizacji zadania i zasady płatności zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ Projekt Umowy g) Termin zapłaty za fakturę - 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury Vat do siedziby Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: LOT 2: Świadczenie usług telefonicznych BRA ISDN w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących dla wybranych jednostek Policji woj. lubuskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z uruchomieniem, polegającym na zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej: - dla ruchu przychodzącego: wszystkie rodzaje połączeń telefonicznych w zakresie numeracji, - dla ruchu wychodzącego: połączenia w ruchu lokalnym i strefowym, międzystrefowym, międzynarodowym oraz połączenia do sieci telefonii komórkowej. b) miejsce świadczenia usług: zgodnie z załącznikiem nr 6b do SIWZ c) termin realizacji: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług. Rozpoczęcie świadczenia usług najpóźniej w terminie 60 dni licząc od daty zawarcia umowy d)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6b do SIWZ Oświadczenie dotyczące minimalnych wymagań dla zadania LOT 2 e) SIWZ i jej załączniki określają minimalne wymagania techniczne. f) Wymagania dotyczące serwisu i gwarancji oraz realizacji zadania i zasady płatności zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ Projekt Umowy g) Termin zapłaty za fakturę - 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury Vat do siedziby Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: LOT 3: Świadczenie usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących do CA KWP w Gorzowie Wlkp. oraz CA KMP w Zielonej Górze poprzez trakt cyfrowy PRA ISDN na lokalizację.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z uruchomieniem, polegającym na zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej: - dla ruchu przychodzącego: wszystkie rodzaje połączeń telefonicznych w zakresie numeracji, - dla ruchu wychodzącego: połączenia w ruchu lokalnym i strefowym, międzystrefowym, międzynarodowym oraz połączenia do sieci telefonii komórkowej. b) miejsce świadczenia usług: zgodnie z załącznikiem nr 6c do SIWZ c) termin realizacji: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług. Rozpoczęcie świadczenia usług najpóźniej w terminie 60 dni licząc od daty zawarcia umowy d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6c do SIWZ Oświadczenie dotyczące minimalnych wymagań dla zadania LOT 3 e) SIWZ i jej załączniki określają minimalne wymagania techniczne. f) Wymagania dotyczące serwisu i gwarancji oraz realizacji zadania i zasady płatności zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ Projekt Umowy g)Termin zapłaty za fakturę - 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury Vat do siedziby Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: LOT 4: Świadczenie usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących do CA KWP w Gorzowie Wlkp. oraz CA KMP w Gorzowie Wlkp. oraz dostępów BRA ISDN do sieci publicznej dla wybranych służb Policji miasta Gorzowa Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z uruchomieniem, polegającym na zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej: - dla ruchu przychodzącego: wszystkie rodzaje połączeń telefonicznych w zakresie numeracji, - dla ruchu wychodzącego: połączenia w ruchu lokalnym i strefowym, międzystrefowym, międzynarodowym oraz połączenia do sieci telefonii komórkowej. b) miejsce świadczenia usług: zgodnie z załącznikiem nr 6d do SIWZ c) termin realizacji: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług. Rozpoczęcie świadczenia usług najpóźniej w terminie 60 dni licząc od daty zawarcia umowy d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6d do SIWZ Oświadczenie dotyczące minimalnych wymagań dla zadania LOT 4 e) SIWZ i jej załączniki określają minimalne wymagania techniczne. f) Wymagania dotyczące serwisu i gwarancji oraz realizacji zadania i zasady płatności zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ Projekt Umowy g) Termin zapłaty za fakturę - 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury Vat do siedziby Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: LOT 5: Świadczenie usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących do CA KMP w Zielonej Górze oraz dostępów BRA ISDN do sieci publicznej dla jednostek: KPP Świebodzin, KPP Krosno Odrz., KPP Żary, KPP Żagań, KPP Nowa Sól, KP Lubsko..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z uruchomieniem, polegającym na zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej: - dla ruchu przychodzącego: wszystkie rodzaje połączeń telefonicznych w zakresie numeracji, - dla ruchu wychodzącego: połączenia w ruchu lokalnym i strefowym, międzystrefowym, międzynarodowym oraz połączenia do sieci telefonii komórkowej. b) miejsce świadczenia usług: zgodnie z załącznikiem nr 6e do SIWZ c) termin realizacji: 24 miesiące od dnia rozpoczęcia świadczenia usług. Rozpoczęcie świadczenia usług najpóźniej w terminie 60 dni licząc od daty zawarcia umowy d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6e do SIWZ Oświadczenie dotyczące minimalnych wymagań dla zadania LOT 5 e) SIWZ i jej załączniki określają minimalne wymagania techniczne. f) Wymagania dotyczące serwisu i gwarancji oraz realizacji zadania i zasady płatności zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ Projekt Umowy g) Termin zapłaty za fakturę - 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury Vat do siedziby Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.