Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-05
Ostrowiec Świętokrzyski: Sukcesywna dostawa wieńców i wiązanek wykonanych z kwiatów żywych i sztucznych w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 501380 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim , ul. Długa 8, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2666355, 2478300, faks 041 2478300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arl.ostrowiec.pl/bip/zup/;www.um.ostrowiec.pl/samorzad/przetargi-i-zamowienia-publiczne/przetar
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka ze 100% udziałem jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa wieńców i wiązanek wykonanych z kwiatów żywych i sztucznych w 2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wieńców i wiązanek wykonanych z kwiatów żywych i sztucznych. Wspólny słownik zamówień : CPV 03121210-0 Wielkość i zakres zamówienia: -Stroik na trumnę wykonany z kwiatów żywych ( 6 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 600 szt. -Wieniec warszawski (standard) wykonany z kwiatów żywych (25 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 500 szt. -Wieniec warszawski (duży) wykonany z kwiatów żywych(40 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 350 szt. -Wieniec warszawski ( standard) wykonany z kwiatów sztucznych (25 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 350 szt. -Wieniec warszawski (duży) wykonany z kwiatów sztucznych (40 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 250 szt. -Wieniec okrągły wykonany z kwiatów żywych (20 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 60 szt. -Wieniec okrągły wykonany z kwiatów sztucznych (20 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 50 szt. -Wiązanka wykonana z kwiatów żywych (15 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 100 szt. Wiązanka wykonana z kwiatów sztucznych (15 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 30 szt. -Wieniec warszawski ( standard) wykonany z kwiatów sztucznych (30 szt.) na sztucznym podkładzie ze sztucznymi dodatkami - 50 szt. Razem - 2340 szt. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych . W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fotografie zawartego w ofercie towaru (katalogi). Dostawy realizowane są sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym . Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Oferta nie spełniająca powyższych wymagań zostanie odrzucona, jako oferta nie spełniającą wymogów SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.12.10 - Kompozycje kwiatowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W ofercie Wykonawca musi złożyć: - wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, - oświadczenie, w których Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert, -fotografie zawartego w ofercie towaru (katalogi). -podpisane przez osoby uprawnione oświadczenie dotyczące Wzoru Umowy, o których mowa w punkcie XIII SIWZ - załącznik nr 2. -pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu. -wykaz oświadczeń i załączników - załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza istotną zmianę umowy w sytuacji: a) urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT, b) zmiany adresu siedziby, adresu korespondencyjnego, numeru NIP lub rachunku bankowego. Strony mają wówczas obowiązek pisemnego powiadomienia o każdorazowej zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/zup/; www.um.ostrowiec.pl/samorzad/przetargi-i-zamowienia-publiczne/przeta
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. , 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Długa 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Długa 8 ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Rozbudowa drogi gminnej nr 302085T - ul. Gajowej w Ostrowcu Świętokrzyskim", w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa ul. Gajowej"
- zaprojektowanie i wybudowanie parterowego budynku objętego wsparciem ze środków KPO pn. "zwiększenie dostępu do opieki długoterminowej poprzez rozbudowę i doposażenie ZOL w WSZ w Ostrowcu Św.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Rozbudowa drogi gminnej nr 302048T - ul. Akacjowej w Ostrowcu Świętokrzyskim", w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa ul. Akacjowej"
- Zakup i dostawy materiałów laboratoryjnych do pobierania krwi
- Zakup i dostawy leków - uzupełnienie
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.