eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl WielkiUsługa dostarczania posiłków w formie cateringu dla dzieci w Samorządowym Publicznym Przedszkolu w Partyni, prowadzonym przez Gminę Radomyśl Wielki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Radomyśl Wielki: Usługa dostarczania posiłków w formie cateringu dla dzieci w Samorządowym Publicznym Przedszkolu w Partyni, prowadzonym przez Gminę Radomyśl Wielki
Numer ogłoszenia: 501372 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238305 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki, Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 14 6819121, faks 14 6819123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dostarczania posiłków w formie cateringu dla dzieci w Samorządowym Publicznym Przedszkolu w Partyni, prowadzonym przez Gminę Radomyśl Wielki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa dostarczania posiłków w formie cateringu dla dzieci w Samorządowym Publicznym Przedszkolu w Partyni, prowadzonym przez Gminę Radomyśl Wielki. Zamówienie obejmuje: a) dostarczania posiłków w formie cateringu dla dzieci w wieku 3-5 lat do Samorządowego Przedszkola Publicznego, prowadzonego przez Gminę Radomyśl Wielki, w ramach projektu Radosne przedszkolaki w Gminie Radomyśl Wielki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: Samorządowe Publiczne Przedszkole w Partyni, Partynia , 39- 310 Radomyśl Wielki - dla 25 dzieci w wieku 3- 5 lat; w terminach: - od 2 grudnia 2013 r. do 31 lipca 2014 r. - od 1 września 2014 r. do 30 czerwca 2015 r. b) Forma wyżywienia: codzienny zróżnicowany posiłek w formie: 1) Śniadania (np. bułka/kanapka, owoc i sok owocowy/ owocowo- warzywny/ herbata- min. 200 ml) - 25 szt./dziennie, 2) Obiadu (zupa i drugie danie: ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza itp.) - danie mięsne np.: sztuka mięsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp. lub filet rybny lub dania typu pierogi, naleśniki, knedle, kopytka, gołąbki itp. - surówka, kompot lub napój- min. 200 ml, jogurt) o gramaturze: a) zupa - nie mniej niż 250 ml, łącznie 25 szt./dziennie, b) drugie dania: - ziemniaki - min. 100 g lub zamiennie: ryż/kasza - min. 80 g; - mięso - min. 80 g; lub - ryba - min. 100 g; - surówka - min. 80 g w przypadku braku surówki - jogurt; dania typu pierogi, naleśniki, knedle, kopytka, gołąbki itp.- nie mniej niż 250 gram- łącznie 25 szt./dziennie, 3) Podwieczorku (bułka/kanapka/ ciastko/owoc), łącznie 25 szt./dziennie. c) Miejsce dostawy: Samorządowe Publiczne Przedszkole w Partyni, budynek Szkoły Podstawowej w Partyni, Partynia , 39 - 310 Radomyśl Wielki. d) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw, 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać posiłki w godzinach ustalonych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, 3) jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni roboczych (2 tygodnie) i dostarczany Zamawiającemu do zatwierdzenia na 5 dni przed okresem jego obowiązywania, 4) Zamawiający ma prawo dokonywania zmian w jadłospisie przedstawionym przez Wykonawcę, 5) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i normami bezpieczeństwa zgodnymi ze standardami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku 3 - 5 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów, 6) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci, zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego. Posiłki muszą być urozmaicone oraz wysokiej jakości, zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki, a także uwzględniać polską tradycję kulinarną, 7) Zalecenia Zamawiającego dotyczące ustalania jadłospisu dekadowego i jakości serwowanych potraw: - piramida zdrowia, posiłki powinny zawierać produkty ze wszystkich grup: zbożowe, białkowe, warzywa i owoce, cukry i tłuszcze, wykorzystanie produktów mącznych opartych na mąkach razowych, i różnych rodzajach kasz, świeże warzywa i owoce, urozmaicone produkty białkowe, w tym mało przetworzone produkty mleczne, ryby, jajka, wysokiej jakości mięso, rośliny strączkowe, tłuszcze roślinne w postaci wysokiej jakości olejów bez składników konserwujących, unikanie produktów spożywczych przetworzonych technologicznie z dużą ilością środków chemicznych, ograniczyć stosowanie octu, kwasu cytrynowego, winnego i mlekowego, nie podawać dzieciom tłuszczów utwardzonych tj. margaryn, umiarkowanie stosować masło 8) Dzienny jadłospis powinien obejmować dania mięsne, półmięsne oraz jarskie, jak również uwzględnić urozmaicenie posiłków ze względu na sezonowość i święta. Jeśli śniadanie jest bezmięsne zaleca się mięsny obiad. 9) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania posiłków z naturalnych produktów, bez używania produktów typu instant czy gotowych półproduktów (np. mrożone pierogi, klopsy, gołąbki itp.) z gwarancją świeżości artykułów i produktów. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów zakupowych podmiotu wykonującego usługę cateringu w celu sprawdzenia jakości oraz Dostawcy surowców służących do produkcji dań obiadowych. 11) Do obowiązków Zamawiającego, realizowanych za pomocą personelu własnego, należeć będzie wydawanie posiłków oraz sprzątanie, ponoszenie kosztów środków czyszczących i higienicznych zużywanych do sprzątania po posiłku. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczane posiłki. Do obowiązku Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Pojemniki zabierane będą w następnym dniu dostawy posiłków. 12) Zamówienie będzie realizowane w okresie od 2 grudnia 2013r. do 30 czerwca 2015r. z przerwą urlopową w okresie od 1 do 31 sierpnia 2014 roku. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu rozpoczęcia realizacji usługi oraz przerwy urlopowej. 13) Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia posiłków wyłącznie w dni, w które odbywają się zajęcia w przedszkolu tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych oraz innych dni, w których nie odbywają się zajęcia dla dzieci w przedszkolach. Wykonawca zostanie o konkretnych datach poinformowany telefonicznie. 14) Do kalkulacji kosztów należy przyjąć 22 dni robocze w miesiącu. 15) Ilość wydawanych posiłków uzależniona będzie od frekwencji dzieci w przedszkolu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci i ilości dostarczanych posiłków zgodnie z rzeczywistą potrzebą. Rozliczenia finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ceny brutto jednodniowego posiłku dla jednego dziecka. W przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia o takim fakcie Wykonawcy. O liczbie wydawanych posiłków w danym dniu Wykonawca informowany będzie na bieżąco: w przypadku śniadania do godziny 17 dnia poprzedzającego, w przypadku obiadu do godz. 8 danego dnia. W oparciu o uzyskane informacje Wykonawca dostarczać będzie określoną liczbę posiłków. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na mniejsze lub większe zapotrzebowanie Zamawiającego, bez prawa dochodzenia wynagrodzenia za mniejszą niż ustalona liczbę posiłków. 16) Wykonawca zobowiązany jest do pobierania oraz przechowywania próbek dostarczonych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godz. od upływu dnia pobrania próbek w miejscu produkcji potraw, 17) Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 18) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 19) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 20) W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o tej samej jakości na swój koszt z innych źródeł.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotowe zamówienie współfinansowane będzie przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Cateringowe Renata Dubiel, Partynia 129, 39-310 Radomyśl Wielki, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91481,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73260,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73260,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81180,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.