eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Wykonanie robót tynkarskich wewnętrznych i osadzenie parapetów wewnętrznych w przebudowywanym budynku dydaktycznym nr 3 w Łodzi przy ul. 6 sierpnia 92 (zad. 11280)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-23

Ogłoszenie nr 50134 - 2017 z dnia 2017-03-23 r.

Nowy Dwór Mazowiecki: Wykonanie robót tynkarskich wewnętrznych i osadzenie parapetów wewnętrznych w przebudowywanym budynku dydaktycznym nr 3 w Łodzi przy ul. 6 sierpnia 92 (zad. 11280)
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SINEVIA Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego  6, 05-100   Nowy Dwór Mazowiecki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 101 21 00 do 03, faks 22 101 21 04, e-mail zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl Adres strony internetowej (URL): www.sinevia.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót tynkarskich wewnętrznych i osadzenie parapetów wewnętrznych w przebudowywanym budynku dydaktycznym nr 3 w Łodzi przy ul. 6 sierpnia 92 (zad. 11280)
Numer referencyjny SVA/G/4625/022/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych branży budowlanej polegających na wykonaniu tynków wewnętrznych i osadzeniu parapetów wewnętrznych w przebudowywanym budynku dydaktycznym nr 3 w Łodzi, ul. 6 sierpnia 92, woj. łódzkie. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys nakładczy. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności wykonawcy związane z jego wykonaniem, w tym w szczególności związane z pozyskaniem materiałów i wyrobów na plac budowy w Łodzi oraz wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz w zakresie rzeczowym określonym w kosztorysie nakładczym. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z materiałów dostarczonych przez wykonawcę. Do wykonania przedmiotu zamówienia mogą być użyte tylko wyroby budowlane dopuszczone do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy - o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2014 r., poz.883 - z późn. zm.). Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę, są określone w dokumentacji projektowej. W związku z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2016 r. poz. 710 z późn. zm.), obowiązującymi od dnia 01 stycznia 2017 r. w zakresie odwróconego obowiązku podatkowego (art. 17 ust. 1 pkt 8), Zamawiający informuje, że w odniesieniu do zamówienia objętego ogłoszeniem pozostaje on generalnym wykonawcą w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Nazewnictwo użyte w SIWZ oraz w załącznikach (Wykonawca, Zamawiający) jest stosowane jedynie w odniesieniu do przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 - dokumentacja projektowa, STWIORB, przedmiar robót.


II.5) Główny kod CPV): 45000000-7,
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie faktyczne: W związku z dwukrotną, nieudaną, próbą przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, Zamawiający postanowił zawrzeć umowę o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przewidzianym w art. 67, ust. 1 pkt. 3 ustawy PZP. Przedmiotowa sytuacja wynika z PILNEJ konieczności wykonania robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, ze względu na bardzo krótki termin realizacji całego zadania (roboty tynkarskie winny zostać zakończone do 28.04.2017r., a zgodnie z wymaganiami Inwestora i użytkownika, gotowy obiekt należy przekazać w użytkowanie do końca września br.). Opóźnienie wykonania przedmiotowych robót, spowoduje w praktyce załamanie harmonogramu realizacji całego zadania (po wykonaniu robót tynkarskich konieczne jest natychmiastowe wprowadzenie wykonawców pozostałych robót). W trakcie przeprowadzonych dwóch postępowań przetargowych, zostały złożone oferty, których wartość przekraczała możliwości finansowe Zamawiającego. Postępowania zostały unieważnione na podstawie zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP. W związku z tym, że kwoty przedstawione przez potencjalnych podwykonawców były tak wysokie oraz ze względu na krótki termin realizacji zadania, Zamawiający postanowił zaprosić do negocjacji podwykonawcę: Firmę Handlowo-Usługową "TOPAMO" - Tomasz Kolasiński z siedzibą w Kaliszu, która w obydwu postępowaniach przetargowych przedstawiła najniższą cenę. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust.1 pkt 3) ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Firma Usługowo-Handlowa "TOPAMO" Tomasz Kolasiński,  ,  ul. Kazimierza Pułaskiego 58/6,  62-800,  Kalisz,  kraj/woj. wielkopolskie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.