eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › dostawa 3 ambulansów ratowniczych z zestawem noszy



Ogłoszenie z dnia 2005-09-26

POZYCJA 50128

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: dostawa 3 ambulansów ratowniczych z zestawem noszy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego, do kontaktów: Żaneta Olszewska, ul. Produkcyjna 13, 85-790 Bydgoszcz, tel. 052 323 04 13, fax 052 323 04 13, e-mail: pograt@pro.onet.pl, www.pogotowie.bydg.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 3 ambulansów ratowniczych z zestawem noszy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa 3 ambulansów ratowniczych z zestawem noszy, składających się z noszy reanimacyjnych na transporterze, noszy zbierakowych, krzesła kardiologicznego, deski ortopedycznej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy ul. Produkcyjna 13. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki Oryginalny kod CPV: 33.19.21.60 - Nosze Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.60 - Nosze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Dostawa 3 ambulansów ratowniczych z zestawem noszy, składających się z noszy reanimacyjnych na transporterze, noszy zbierakowych, krzesła kardiologicznego, deski ortopedycznej. Termin realizacji zamówienia do 01.12.2005 r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.12.2005; data zakończenia: 01.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wartość wymaganego wadium wynosi - 7 380,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność przelewem w terminie do 30 grudnia 2005. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli kilka podmiotów składa wspólną ofertę c) oferenci prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w przypadku zamówień o wartości przekraczającej dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego spółki, zobowiązani są przedstawić uchwałę wspólników bądź umowę spółki d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonywania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz wykonanych w ciągu trzech lat dostaw dotyczących zakresu objętego zamówieniem z wyszczególnieniem ich wartości, odbiorców i dat wykonania. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WSPR-A-IV-25/547/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.10.2005, cena - 15 PLN. Warunki i sposób płatności: płatne przelewem na konto Bank Milenium S.A. 13 1160 2202 0000 0000 6087 7479. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.11.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba miesięcy: 1; liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 1. Piotr Frąszczak - przewodniczący 2. Żaneta Olszewska - sekretarz 3. Zbigniew Skrycki - członek komisji 4. Krystyna Jasińska - członek komisji. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.11.2005, godzina 09:20, Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Produkcyjna 8, Bydgoszcz.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.