Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-04
Węgrów: Pełnienie funkcji koordynatora projektu oraz asystenta koordynatora projektu w ramach projektu pt. Jesteśmy konkurencyjni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 501174 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Węgrowie , ul. Mickiewicza 23, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 25 792 01 61, faks 25 792 01 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.soszw_wegrow.biposwiata.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora projektu oraz asystenta koordynatora projektu w ramach projektu pt. Jesteśmy konkurencyjni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu oraz asystenta koordynatora projektu w projekcie Jesteśmy konkurencyjni nr POKL.09.02.00-14-028/13 realizowanym przez Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Węgrowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2, współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w okresie od IX.2013 r. do końca VI.2015r. w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Węgrowie. Głównym celem projektu jest zwiększenie atrakcyjności i jakości oferty edukacyjnej ZSZS w Węgrowie (w SOSzW) na terenie Powiatu Węgrowskiego przez wdrożenie 1 programu rozwojowego zawierającego kompleksowe wsparcie 21 uczniów niepełnosprawnych (7 K i 14 M) w zakresie edukacyjnym i terapeutycznym od IX 2013 do końca VI 2015. 2.2. Zamawiający przewidział dwie niezależne części Zamówienia, tj: Część 1) Pełnienie funkcji koordynatora projektu - licząc od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2015 r.; Część 2) Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu - licząc od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2015 r. Złożenie oferty przez Oferenta na pełnienie funkcji koordynatora projektu wyklucza złożenie oferty na asystenta koordynatora projektu - nie dotyczy osób prawnych. Złożenie oferty przez Oferenta na pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu wyklucza złożenie oferty na koordynatora projektu - nie dotyczy osób prawnych. 2.3 Do głównych zadań osoby zatrudnionej do pełnienia funkcji koordynatora projektu będzie należało między innymi: 1) realizacja przedmiotu umowy zgodnie z zapisami SIWZ oraz złożoną ofertą 2) kierowanie realizacją projektu w zakresie merytorycznym i finansowym 3) terminowe i właściwie zrealizowanie projektu 4) zorganizowanie i prowadzenie biura projektu 5) zorganizowanie rekrutacji osób do pracy w projekcie, w tym specjalistów do prowadzenia warsztatów i kursów 6) nadzór nad rekrutacją beneficjentów 7) nadzór nad opracowaniem harmonogramu zajęć 8) dbałość o zgodność realizowanych działań z wnioskiem o dofinansowanie projektu, budżetem i harmonogramem 9) przygotowywanie wniosków o płatność w części merytorycznej 10) opracowanie dokumentacji monitoringu i ewaluacji projektu 11) prowadzenie monitoringu i ewaluacji projektu 12)sporządzanie raportów z monitoringu i ewaluacji 13) organizowanie spotkań Zespołu Zarządzającego i Zespołu Projektowego 14) oznaczanie dokumentacji zgodnie z wymogami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 15) prowadzenie działań informacyjno - promocyjnych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2.4 Do głównych zadań osoby zatrudnionej do pełnienia funkcji asystenta koordynatora projektu będzie należało między innymi: 1) zrealizowanie przedmiotu umowy zgodnie z zapisami SIWZ oraz złożoną ofertą 2) zorganizowanie rekrutacji beneficjentów 3) współpraca z koordynatorem w zakresie rekrutacji specjalistów i podwykonawców 4) nadzorowanie realizacji warsztatów i kursów dla beneficjentów 5) opracowanie harmonogramu zajęć 6) zabezpieczenie logistyczne projektu 7) organizacja staży, praktyk i kursów zawodowych 8) zamieszczanie informacji na stronie internetowej i tablicach ogłoszeń 9) praca w Zespole Zarządzającym i Zespole Projektowym 10) oznaczanie dokumentacji zgodnie z wymogami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 11) prowadzenie działań informacyjno - promocyjnych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełnionym jeżeli Wykonawca spełni następujące warunki w zależności od części zamówienia: I. Wymagania do pełnienia funkcji koordynatora projektu: Wykonawca musi wykazać się: 1) wyższym wykształceniem pedagogicznym - ukończone studia magisterskie lub licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym 2) kwalifikacjami z zakresu zarządzania oświatą 3) ukończonymi szkoleniami z: zarządzania projektami unijnymi i ewaluacji projektów 4) doświadczeniem w realizacji i zarządzaniu projektami - zarządzanie minimum 1 projektem realizowanym w ramach POKL (przed dniem złożenia oferty) II. Wymagania do pełnienia funkcji asystenta koordynatora projektu: Wykonawca musi wykazać się: 1) wyższym wykształceniem pedagogicznym - ukończone studia magisterskie lub licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym 2) kwalifikacjami z zakresu zarządzania oświatą 3) doświadczeniem w realizacji projektów - udział w realizacji minimum 1 projektu w ramach POKL (przed dniem złożenia oferty)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków ujętych w pkt 4.2 lub 4.3 (zależnie od części zamówienia) - zał. nr 9 2) dyplom ukończenia studiów magisterskich lub licencjackich z przygotowaniem pedagogicznym 3) świadectwo ukończenia studiów podyplomowych lub kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą 4) zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkoleń z: zarządzania projektami unijnymi i ewaluacji projektów (w przypadku funkcji koordynatora projektu) 5) CV według wzoru załączonego do SIWZ (zał. nr 10) zawierające m. in.: a) informacje dotyczące doświadczenia w zakresie realizacji i zarządzania projektami POKL - zarządzanie minimum 1 projektem realizowanym w ramach POKL (przed dniem złożenia oferty), wraz z podaniem tytułów projektów, priorytetów POKL i działań, w ramach których były realizowane (dotyczy funkcji koordynatora projektu) b) informacje dotyczące doświadczenia w realizacji projektów - udział w realizacji minimum 1 projektu w ramach POKL (przed dniem złożenia oferty), wraz z podaniem tytułów projektów, priorytetów POKL i działań, w ramach których były realizowane (dotyczy funkcji asystenta koordynatora projektu) 6) kserokopię dowodu osobistego poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadku wystąpienia następujących sytuacji: a) nastąpiła ustawowa zmiana wysokości podatku VAT, b) z powodu zmian w zakresie wykonania przedmiotu umowy, jeżeli są one korzystne dla Zamawiającego, c) wystąpienie okoliczności siły wyższej oraz działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, d) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, e) zmian w sposobie finansowania, f) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, g) konieczność wprowadzenia zmian będzie wynikała z wymogów instytucji współfinansujących realizację projektu, w ramach których Zamawiający otrzymał dofinansowanie,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.soszw_wegrow.biposwiata.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Węgrowie ul. Mickiewicza 23, 07-100 Węgrów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 08:30, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Węgrowie ul. Mickiewicza 23, 07-100 Węgrów - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Jesteśmy konkurencyjni nr POKL.09.02.00-14-028/13 realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji koordynatora projektu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do głównych zadań osoby zatrudnionej do pełnienia funkcji koordynatora projektu będzie należało między innymi: 1) realizacja przedmiotu umowy zgodnie z zapisami SIWZ oraz złożoną ofertą 2) kierowanie realizacją projektu w zakresie merytorycznym i finansowym 3) terminowe i właściwie zrealizowanie projektu 4) zorganizowanie i prowadzenie biura projektu 5) zorganizowanie rekrutacji osób do pracy w projekcie, w tym specjalistów do prowadzenia warsztatów i kursów 6) nadzór nad rekrutacją beneficjentów 7) nadzór nad opracowaniem harmonogramu zajęć 8) dbałość o zgodność realizowanych działań z wnioskiem o dofinansowanie projektu, budżetem i harmonogramem 9) przygotowywanie wniosków o płatność w części merytorycznej 10) opracowanie dokumentacji monitoringu i ewaluacji projektu 11) prowadzenie monitoringu i ewaluacji projektu 12)sporządzanie raportów z monitoringu i ewaluacji 13) organizowanie spotkań Zespołu Zarządzającego i Zespołu Projektowego 14) oznaczanie dokumentacji zgodnie z wymogami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 15) prowadzenie działań informacyjno - promocyjnych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do głównych zadań osoby zatrudnionej do pełnienia funkcji asystenta koordynatora projektu będzie należało między innymi: 1) zrealizowanie przedmiotu umowy zgodnie z zapisami SIWZ oraz złożoną ofertą 2) zorganizowanie rekrutacji beneficjentów 3) współpraca z koordynatorem w zakresie rekrutacji specjalistów i podwykonawców 4) nadzorowanie realizacji warsztatów i kursów dla beneficjentów 5) opracowanie harmonogramu zajęć 6) zabezpieczenie logistyczne projektu 7) organizacja staży, praktyk i kursów zawodowych 8) zamieszczanie informacji na stronie internetowej i tablicach ogłoszeń 9) praca w Zespole Zarządzającym i Zespole Projektowym 10) oznaczanie dokumentacji zgodnie z wymogami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 11) prowadzenie działań informacyjno - promocyjnych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4220W Kosów Lacki (granica powiatu) - Miedzna w m. Wrzoski
- Budowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Węgrowie
- Dostawa probówek i drobnego sprzętu laboratoryjnego
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług zarządzania projektem "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!" współfinansowanego ze środków EFS+
- Usługi doradcze w zakresie rozliczenia finansowego Projektu nr FENX.07.01-IP.04-0090/24 "STREFA EDUKACJI FILMOWEJ WFDiF - EDUKATORIUM Z PARKIEM FILMOWYM", UoD nr FENX.07.01-IP.04-0090/24-00
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.