Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Chełmno: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie wydatków inwestycyjnych nieznajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu miasta w 2006 roku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta Chełmna, do kontaktów: Brzezińska Danuta, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6771729, fax 056 6771774, e-mail: wydzial_techniczno_inwestycyjny@chelmno.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.chelmno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełmna, Brzezińska Danuta, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. Chełmno, tel. 0-56 677-17-28, fax 0-56 677-17-74, e-mail: wydział_techniczno_inwestycyjny@chelmno.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie wydatków inwestycyjnych nieznajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu miasta w 2006 roku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Chełmno. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wyskokści 858.059,00 PLN (słownie: osiemset piędziesiąt osiem tysięcy piedziesiąt dziewięć złotych 00/100) na okres 10 lat. Spłata kapitału w ratach kwartalnych, spłata odsetek w okresach miesięcznych, karencja w spłacie kredytu do 31.03.2007 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający żada od Wykonawców dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniam prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 30.11.2006; lub data zakończenia: 29.11.2016
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium 17000,00zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokonuje oceny spełnienia warunków stosując formułe spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podsztawie art. 26 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych żąda od Wykonawców dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006roku w sprawie rodzaju dokumentów jakie może żądać Zamawiający od Wykonawców firo oraz firm oraz form w jakich te dokumenty mają być składane
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmno.pl/?app=przetargi. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 35 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.10.2006, godzina 11:00, Urząd Miasta ul. Dworcowa 1 86-200 Chełmno sala nr 9.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.09.2006.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMNA
- REWALORYZACJA PARKU MIEJSKIEGO "STARE PLANTY"
- Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Urzędu Miasta w Chełmnie
- "Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla ZOZ w Chełmnie"
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
więcej: przetargi w Chełmnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skomlin w 2025 r.
- Udzielenie Gminie Porąbka długoterminowego kredytu w wysokości 2.200.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu inwestycyjnego na zakup rezonansu magnetycznego w wysokości 7 000 000,00 PLN dla Szpitala.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 624 500,00zł
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 700 000,00 zł na częściowe sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Janowiec Wielkopolski w 2025 roku"
- DŁUGOTERMINOWY KREDYT BANKOWY Z PRZEZNACZENIEM NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.