eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych do obiektów Centrum Usług Logistycznych w Poznaniu i Ustce, nr 8/MZ/PN/2015



Ogłoszenie z dnia 2015-04-10

Warszawa: Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych do obiektów Centrum Usług Logistycznych w Poznaniu i Ustce, nr 8/MZ/PN/2015
Numer ogłoszenia: 50059 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych , ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cul.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych do obiektów Centrum Usług Logistycznych w Poznaniu i Ustce, nr 8/MZ/PN/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i przewiduje 2 części postępowania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części postępowania. We wszystkich częściach zamieszczone są niezbędne informacje umożliwiające realizację zamówienia w ilościach i asortymencie wskazanym dla danej części..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.98.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w postępowaniu do każdej z części zamówienia odpowiednio: a) do części 1 Poznań - 4 500,00 zł b) do części 2 Ustka - 900,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) oświadczenie (lub dokumenty), że prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu GMP/GHP/HACCP - zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt. 1 litera c ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz.914 z późn. zm.) - załącznik nr 6 do SIWZ; 2) oświadczenie że oferowane produkty odpowiadają specyfikacjom jakościowym, technicznym określonym przez Zamawiającego - załącznik nr 6 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty (wypełniony w zależności od wyboru danej części) sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz Cenowy (wypełniony w zależności od wyboru danej części) sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik od nr 1a do 1b do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy PZP, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się możliwość dokonania zmian treści umowy w zakresie: a) wydłużenia terminu realizacji - w przypadku niewykorzystania maksymalnej wartości umowy, o której mowa w § 3 ust.1 do terminu określonego w § 9 ust. 1 termin realizacji umowy może zostać wydłużony do momentu wykorzystania pełnej wartości umowy - a tym samym ilości przewidzianych w ofercie (adekwatnym do planowanego terminu w przypadkach świadczeń okresowych); b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. d) zmian cen jednostkowych w trakcie trwania umowy, jeżeli zmiana zostanie prawidłowo uzasadniona i zaakceptowana przez Zamawiającego. e) Zmiana podatku VAT w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku urzędowej zmiany przepisów o podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cul.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy w Międzyzdrojach, ul. Krótka 1, 72-500 Międzyzdroje.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2015 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym w Międzyzdrojach, ul. Krótka 1, 72-500 Międzyzdroje- recepcja..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Poznań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych do Zespołu Obiektów Olimpia i Jowisz w Poznaniu, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1a do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 1; Adresy dostaw: a) 60-790 Poznań, ul. Taborowa 8, b) 60-631 Poznań, ul. Dojazd 34..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.98.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ustka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Morskie Uroczysko, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1b do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 2; Adres dostawy: 76-270 Ustka - Uroczysko..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.98.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.