eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Świadczenie specjalistycznych usług

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-04

Myślenice: Świadczenie specjalistycznych usług
Numer ogłoszenia: 500588 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 441140 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Myślenicach, ul. Kazimierza Wielkiego 5, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 12 274 98 10, faks 12 274 98 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie specjalistycznych usług.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie specjalistycznych usług wsparcia dla wskazanych osób, mieszkańców powiatu myślenickiego, uczestniczących w realizacji projektu Fenix - Na Skrzydłach Aktywności: Cz. 1 wsparcie prawne - usługa obejmuje m.in. porady prawnika dotyczące sprawach majątkowych, podziału majątku, zabezpieczenia majątku, porady w sprawach rodzinnych, ustanawianie opieki nad dzieckiem, pomoc w pisaniu wniosków i pism urzędowych np. do sądu, porady prawne jakie kroki przedsięwziąć w danej sytuacji życiowej. - Szacowany wymiar usługi wynosi ok. 100 h. Cz. 2 wsparcie psychologiczne - usługa obejmuje prowadzenie konsultacji dotyczących spraw i trudności osobistych, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, radzenie sobie w trudnościach rodzinnych, radzenie sobie z wychowaniem dzieci, doraźna pomoc w trudnych sytuacjach, pomoc w określeniu potrzeb i określenie możliwości dalszego szukania pomocy, oraz prowadzenie spotkań terapeutycznych. - Szacowany wymiar usługi wynosi 250 h. Cz. 3 wsparcie psychiatryczne - usługa obejmuje konsultacje i opiniowanie psychiatry - Szacowany wymiar usługi wynosi 50 h. Cz. 4 poradnictwo logopedyczne - usługa obejmuje konsultacje w zakresie stanu rozwoju mowy i terapii zaburzeń komunikacji człowieka na różnych etapach rozwoju. - Szacowany wymiar usługi wynosi 200 h. Cz. 5 wsparcie opiekuna ON - usługa obejmuje asystowanie osobie niepełnosprawnej w funkcjonowaniu społecznym i zawodowym związanym z udziałem w projekcie, w tym asystowanie w drodze na zajęcia projektu, asystowanie ON biorącej udział w zajęciach projektu, pomoc w trudniejszych zadaniach. Opiekun osoby niepełnosprawnej będzie dojeżdżał do osoby niepełnosprawnej własnym transportem. Koszty przejazdów ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby usługi opiekunów ON były wykonywane w okresie trwania umowy w dniach i godzinach udziału wskazanych ON w realizacji zajęć projektu, a za zgodą osoby niepełnosprawnej - również w innych godzinach lub dniach. - Szacowany wymiar usługi wynosi 300 h. Cz. 6 konsultacje superwizora I współpracowników rodziny zastępczej rodziny zastępczej - usługa obejmuje prowadzenie spotkań superwizyjnych dla rodzin zastępczych, dzieci w rodzinach zastępczych i pracowników zajmujących się pracą z rodzinami zastępczymi. Spotkania obejmować będą problemy związane z funkcjonowaniem rodziny zastępczej, pomoc w rozwiązaniu trudności i znalezieniu rozwiązania. Ze względu na charakter spotkań superwizji i występowaniem konfliktu interesów pomiędzy osobami objętymi superwizją, niezbędne jest zaangażowanie dwóch osób wykonujących niezależnie usługi superwizora, przy założeniu: - Superwizor I - obejmie głównie spotkania z pracownikami obsługującymi rodziny zastępcze oraz z rodzicami zastępczymi. Szacowany wymiar usługi wynosi: Superwizor I - ok. 8h/miesiąc, łącznie ok. 150 h. Cz. 7 konsultacje superwizora II rodziny zastępczej i współpracowników rodziny zastępczej - usługa obejmuje prowadzenie spotkań superwizyjnych dla rodzin zastępczych, dzieci w rodzinach zastępczych i pracowników zajmujących się pracą z rodzinami zastępczymi. Spotkania obejmować będą problemy związane z funkcjonowaniem rodziny zastępczej, pomoc w rozwiązaniu trudności i znalezieniu rozwiązania. Ze względu na charakter spotkań superwizji i występowaniem konfliktu interesów pomiędzy osobami objętymi superwizją, niezbędne jest zaangażowanie dwóch osób wykonujących niezależnie usługi superwizora, przy założeniu: - Superwizor II - obejmie głównie spotkania z rodzinami zastępczymi. Szacowany wymiar usługi wynosi: Superwizor II - ok. 2h/miesiąc na uczestnika, łącznie ok. 200 h.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Fenix - Na skrzydłach Aktywności jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Puwalscy&Partners Kancelaria Radców Prawnych, Felicjanek 25/4, Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Damian Służałek, Praska 61a/6, Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17250,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, Słowackiego 20, Myślenice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10980,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Metodyczno-Szkoleniowe Bosston Beata Dąbrowska, Tysiąclecia 53/12, Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gabinet Psychologiczny dr Monika Wasilewska, Limanowskiego 14/2, Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.