eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UjsołyObsługa geodezyjna Nadleśnictwa Ujsoły w latach 2013 - 2016 (Nr sprawy S-2710-27/2012)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-10

Ujsoły: Obsługa geodezyjna Nadleśnictwa Ujsoły w latach 2013 - 2016 (Nr sprawy S-2710-27/2012)
Numer ogłoszenia: 500554 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły , ul. Św. Huberta 2, 34-371 Ujsoły, woj. śląskie, tel. 033 8647352, faks 033 8647580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly/index.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej reprezentują Skarbu Pa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geodezyjna Nadleśnictwa Ujsoły w latach 2013 - 2016 (Nr sprawy S-2710-27/2012).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjna Nadleśnictwa Ujsoły w latach 2013 - 2016. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. wykonanie usług geodezyjnych w Nadleśnictwie Ujsoły, 2.2. prace związane z regulacją stanu prawnego gruntów Skarbu Państwa pozostających w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Ujsoły. 3. Wykonywane usługi geodezyjne będą dotyczyły: 3.1. podziału, scalenia i wznowienia granic działek, 3.2. zmiany kategorii użytków, w tym dokonania pomiaru na gruncie oraz dokonania klasyfikacji, 3.3. sporządzenia zestawienia zmian powierzchniowych w gminach w ramach obrębów leśnych; 3.4. weryfikacji użytków gruntowych wskazanych przez Zamawiającego; 3.5. dokonywania pomiaru sytuacyjnego zmienionych użytków; 3.6. pomiarów budynków i budowli; 3.7. wznawiania znaków granicznych;. 3.8. sporządzenia operatów dotyczących naruszenia stanu posiadania. 3.9. badania zapisów państwowej ewidencji gruntów odnośnie zmiany użytków, aktualizacji granic, 3.10. aktualizację rejestru gruntów zgodnie z państwową ewidencją gruntów pozwalająca na automatyczne przywiązanie wyłączeń do działek i eksport do programu TAKSATOR oraz wydruk sporządzanego rejestru gruntów, 3.11. wydzieleń leśnych z pomiarem na gruncie, 4. W zakresie regulacji stanu prawnego gruntów prace będą dotyczyły: 4.1. badania ksiąg wieczystych, 4.2. przygotowania wniosków i dokumentacji niezbędnej do założenia ksiąg wieczystych, 4.3. ujawnienia zarządu PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły w księgach wieczystych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, w szczególności w sytuacji gdy przed 31 grudnia 2016 r. umowa podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zostanie wyczerpana z uwagi na to, że wartość faktycznie wykonanych usług geodezyjnych będzie większa od przewidywanej i objętej zamówieniem oraz w sytuacji gdy po zakończeniu realizacji umowy w ramach zamówienia podstawowego przedłużać się będzie okres wyboru wykonawcy na kolejny okres świadczenia usług geodezyjnych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.500 złotych (słownie: trzy tysiące pięćset i 00/100 złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Termin i sposób wniesienia wadium. 3.1. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły - Bank Spółdzielczy w Rajczy Oddział w Ujsołach Numer konta : 93 8125 1018 0000 0101 2000 0020 3.2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły, 34-371 UJSOŁY ul. św. Huberta 2 woj. śląskie. 3.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 3.3.1. wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 3.3.2. wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły, 34-371 UJSOŁY ul. św. Huberta 2 woj. śląskie. 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz. 4.1. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, określone: 4.1.1. w art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Prawa zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.1.2. w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2. Wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 Prawa zamówień publicznych musi być wystawione na PGL LP Nadleśnictwo Ujsoły. 4.3. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności jak również od przedłożenia jakiejkolwiek dodatkowej dokumentacji. 5. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie (potwierdzone dokumentami, że usługi geodezyjne zostały wykonane lub są wykonywane należycie) polegające na obsłudze geodezyjnej obejmującej w szczególności: podział, scalanie i wznawianie granic działek, zmiany kategorii użytków, w tym dokonywanie pomiaru na gruncie oraz dokonywanie klasyfikacji, badanie zapisów państwowej ewidencji gruntów odnośnie zmiany użytków, aktualizacji granic, wydzieleń leśnych lub rolnych z pomiarem na gruncie, sporządzanie operatów dotyczących naruszenia stanu posiadania a w zakresie regulacji stanu prawnego gruntów prace dotyczące badania ksiąg wieczystych oraz przygotowywania wniosków i dokumentacji niezbędnej do założenia ksiąg wieczystych oraz ujawnienia zarządu w księgach wieczystych, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 40.000,00 złotych brutto. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w pkt. 6.1.2. SIWZ) jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie (potwierdzone dokumentami, że usługi geodezyjne zostały wykonane lub są wykonywane należycie) polegające na obsłudze geodezyjnej obejmującej w szczególności: podział, scalanie i wznawianie granic działek, zmiany kategorii użytków, w tym dokonywanie pomiaru na gruncie oraz dokonywanie klasyfikacji, badanie zapisów państwowej ewidencji gruntów odnośnie zmiany użytków, aktualizacji granic, wydzieleń leśnych lub rolnych z pomiarem na gruncie, sporządzanie operatów dotyczących naruszenia stanu posiadania a w zakresie regulacji stanu prawnego gruntów prace dotyczące badania ksiąg wieczystych oraz przygotowywania wniosków i dokumentacji niezbędnej do założenia ksiąg wieczystych oraz ujawnienia zarządu w księgach wieczystych, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 40.000,00 złotych brutto. co wynika z treści przedstawionych oświadczeń i dokumentów, tj. 1/ WykazU wykonanych (zakończonych), a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanych, usług geodezyjnych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia określonego w Rozdziale 6 pkt. 6.1.2 SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i zakresu, w tym wskazać wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i siedziby zamawiającego. Należy wypełnić załącznik nr 6 do SIWZ. 2/ Dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że usługi geodezyjne wykazane w Wykazie zostały wykonane należycie. Fakt spełnienia warunków wynikać powinien jednoznacznie z treści złożonych dokumentów i oświadczeń. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w Prawie geodezyjnym i kartograficznym w zakresie określonym w art. 43 pkt. 1 (geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne) i art. 43 pkt 2 (rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych) Prawa geodezyjnego i kartograficznego. UWAGA Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, stosownie do wymogów określonych w Prawie geodezyjnym i kartograficznym, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w pkt. 6.1.3. SIWZ) jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w Prawie geodezyjnym i kartograficznym w zakresie określonym w art. 43 pkt. 1 (geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne) i art. 43 pkt. 2 (rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych) Prawa geodezyjnego i kartograficznego co wynika z treści przedstawionych oświadczeń - Oświadczenie, że Wykonawca będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz że osoby te posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w Prawie geodezyjnym i kartograficznym. Załącznik nr 7 do SIWZ. Fakt spełnienia warunków wynikać powinien jednoznacznie z treści złożonych oświadczeń. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku zmian stawki podatku VAT, wprowadzonych na podstawie przepisów prawa. W takim przypadku WYKONAWCA poinformuje ZAMAWIAJĄCEGO o ich wystąpieniu na piśmie, przed wprowadzeniem nowych cen.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły ul. św. Huberta 2 34-371 UJSOŁY woj. śląskie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły ul. św. Huberta 2 34-371 UJSOŁY woj. śląskie, sekretariat Nadleśnictwa Ujsoły..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.