Ogłoszenie z dnia 2005-09-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecin: dostawa samochodów osobowych i typu furgon wykonanych zgodnie z wymaganiami użytkowymi i techniczno-eksploatacyjnymi wraz z zainstalowaniem radiotelefonów w przedmiotowych pojazdach Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Kinga Ewa Kordecka-Izbicka, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, fax (091) 8211477 8215406, e-mail: zamowieniakwp@wp.pl, www.szczecin.kwp.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodów osobowych i typu furgon wykonanych zgodnie z wymaganiami użytkowymi i techniczno-eksploatacyjnymi wraz z zainstalowaniem radiotelefonów w przedmiotowych pojazdach. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa samochodów osobowych wykonanych zgodnie z wymaganiami użytkowymi i techniczno - eksploatacyjnymi w następujących wersjach i ilościach : a) samochody osobowe w wersji OK. (segment B) - 4 szt. b) samochody osobowe w wersji OK. (segment C) - 10 szt. c) samochody osobowe w wersji RD (segment C) - 2 szt. d) samochody osobowe w wersji OP (segment B) - 5 szt. e) samochody osobowe w wersji OP (segment C) - 10 szt. f) samochód typu furgon w wersji OP - 1 szt. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie przy ul. Wernyhory 5. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.42.00 - Radiowozy policyjne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.42.00 - Radiowozy policyjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Postępowanie pow. 130.000 EURO.Dostawa samochodów osobowych w następujących wersjach i ilościach : a) samochody osobowe w wersji OK. (segment B) - 4 szt. b) samochody osobowe w wersji OK. (segment C) - 10 szt. c) samochody osobowe w wersji RD (segment C) - 2 szt. d) samochody osobowe w wersji OP (segment B) - 5 szt. e) samochody osobowe w wersji OP (segment C) - 10 szt. f) samochód typu furgon w wersji OP - 1 szt. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 50;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium: 45.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Podstawę wystawienia faktury będzie stanowił protokół odbioru podpisany przez osoby upoważnione. Podstawą do zapłaty będzie faktura VAT wystawiona przez Wykonawcę. Zapłata nastąpi przelewem w terminie 14 dni od daty jej złożenia w siedzibie Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: przewidziana Prawem Spółek Handlowych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. spełnianie warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. niepodleganie wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób badania i oceny wniosków przez zamawiającego: 1. wszystkie warunki będą badane w systemie spełnia, nie spełnia. 2. warunki różnicujące będą oceniane pod katem stopnia ich wypełnienia ponad wartości graniczne (minimalne wymaganie) wg następującego wzoru: W= (sumaryczna wartość wykonanych przez wykonawcę, którego wniosek jest przedmiotem oceny (dostaw, usług, robót budowlanych) powyżej kwoty określonej przez zamawiającego jako minimum) : (maksymalna sumaryczna wartość wykonanych przez wykonawcę (dostaw, usług, robót budowlanych) spośród wniosków, będących przedmiotem oceny, powyżej kwoty określonej przez zamawiającego jako minimum) x 100%. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Podpisane oświadczenie dotyczące art. 22 ust 1 (załącznik nr 1). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności wystawione lub potwierdzone przez właściwy urząd nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. XIV ust. 7 SIWZ. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika oraz zakres jego reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie niższą od 1.000.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Oświadczenie wykonawcy dotyczące zamiaru skorzystania przez niego z podwykonawców. W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, obowiązany jest sporządzić wykaz firm/osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z poniższymi danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. WYKAZ PODWYKONAWCÓW PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Lp. Firma/Imię i nazwisko Siedziba/miejsce zameldowania Kwalifikacje/przedmiot działalności Zakres wykonywanych czynności 1. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: art. 49 ust. 4 Jeżeli zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia, zamawiajacy może w przypadkach o których mowa w ust. 2 i 3, wyznaczyć krótszy termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, jednak nie krótszy niż 15 dni. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena ofertowa 40% parametry techniczno-eksploatacyjne 30% (obejmujące kryteria szczegółowe określone w SIWZ) warunki gwarancji i serwisu 30% (obejmujące kryteria szczegółowe określone w SIWZ) Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZZ-2310-201/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.10.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 17.10.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: wszyscy zainteresowani. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.10.2005, godzina 12:00, Zespół ds Zamówień Publicznych KWP w Szczecinie, ul. Małopolska 47, pok. 219.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.09.2005.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego nieoznakowanego pojazdu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wydziału Prewencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Dostawa pojazdu osobowego nieoznakowanego segmentu D typu plug-in.
- Dostawa samochodów dala jednostek Policji garnizonu dolnośląskiego.
więcej: Radiowozy policyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





