eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › "Usługa transportowa - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 w Kielcach w roku szkolnym 2018/2019"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-24

Ogłoszenie nr 500203041-N-2018 z dnia 24-08-2018 r.

Gmina Kielce - Szkoła Podstawowa Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach: "Usługa transportowa - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 w Kielcach w roku szkolnym 2018/2019"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597541-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kielce - Szkoła Podstawowa Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 291009343, ul. Jurajska 7, 25-640 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 676 487, e-mail armik@sp25kielce.internetdsl.pl, faks 413 676 945.
Adres strony internetowej (url): www.sp25kielce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Usługa transportowa - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 w Kielcach w roku szkolnym 2018/2019"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 w Kielcach w roku szkolnym 2018/2019, na trasie; miejsce zamieszkania - Szkoła - miejsce zamieszkania, wg poniższego harmonogramu: Uwaga; Nie należy usługi przewozu klasyfikować jako przejazdy regularne, usługa jest realizowana wyłącznie na rzecz Zamawiającego TRASA 1-sza: Plac Szkoły Podstawowej Nr 25 ul. Jurajska 7 - ul. Batalionów Chłopskich 360, przez ul. Piekoszowską do pętli MZK. i powrót. Ilość dzieci - wg planu zajęć. Środek transportu - autobus Długość trasy - 20 km Dowożenie: 2 kursy - o godz. 7.05/ 8.00 Łączna długość trasy - 2 kursy x 20 km = 40 km. TRASA 2-ga: Plac Szkoły Podstawowej Nr 25 ul. Jurajska 7 - ul. Kruszelnickiego (pętla MZK) przez ul. Transportowców i powrót tą samą trasą. Ilość dzieci - wg planu zajęć. Środek transportu - autobus Długość trasy - 17 km Dowożenie: 2 kursy - o godz. 7.05 / 8.00 Łączna długość trasy - 2 kursy x 17 km = 34 km. TRASA 3-cia : Plac Szkoły Podstawowej Nr 25 ul. Jurajska 7 - ul. Kruszelnickiego (pętla MZK), ul. Transportowców, dalej ulicą Batalionów Chłopskich do pętli MZK i powrót. Ilość dzieci - wg planu zajęć. Środek transportu - autobus Długość trasy - 21 km Dowożenie: 4 kursy - o godz. 8,50 / 9.40 / 10.40 / 11.40 / Odwożenie: 7 kursów - o godz. 12.15 / 13.15 / 14.15 / 15.15 / 16.10 / 17.05 / 17.45 / Łączna długość trasy - 11 kursów x 21 km = 231 km. Łączna dzienna ilość kursów do wykonania przez Przewoźnika = 15 Niezbędna ilość autobusów do wykonania zamówienia = 2 Łączna dzienna długość trasy do pokonania przez Przewoźnika = 305 km. Planowana łączna dzienna ilość dowożonych uczniów = 290. UWAGA! Zakres przedmiotu zamówienia może ulec zmianie po opracowaniu szczegółowego planu zajęć lekcyjnych. Uwagi związane z realizacją usługi: o Dowóz i odwóz odbywać się będzie począwszy od 01.09.2018 r. do 30.06.2019 r. Okres świadczenia usługi może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć dydaktyczno - wychowawczych w roku szkolnym 2018/2019. o W trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie godziny dowozu i odwozu. o Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojazdu zastępczego w czasie nie dłuższym niż 1 h i 15 minut. o Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono w autobusach miejsca siedzące. o Pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. o Usługa objęta przedmiotem zamówienia musi być zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. o Rozliczenia dokonywane będą za każdy dzień, w którym był wykonywany przewóz; zaoferowana stawkę przez ilość dni, w których była wykonywana usługa w danym miesiącu. Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu wykonawcy do początkowego miejsca i odjazdu z ostatniego wyznaczonego punktu, kończącego trasę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 316290.34
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.T.-U. "MEGA-TRANS" s.c
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dębska Wola 3A,
Kod pocztowy: 26-026
Miejscowość: Morawica
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 341325.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 341325.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 341325.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.