Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2017-03-23
Ogłoszenie nr 50018 - 2017 z dnia 2017-03-23 r.
Lubliniec: "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B dla uczestników i uczestniczek projektu "Gotowi do startu!" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020"
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:Projekt Gotowi do startu realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny
15140616200000, ul.
ul. Sobieskiego
9,
42700
Lubliniec, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
0-34 356 32 57, faks
0-34 356 32 57, e-mail
pcprlc@poczta.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B dla uczestników i uczestniczek projektu "Gotowi do startu!" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020"
Numer referencyjny PE.26.3.17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B dla około 10 uczestników i uczestniczek projektu "Gotowi do startu!" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lublińcu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
2. Minimalne wymagania realizacji Przedmiotu zamówienia:
1) Liczba godzin: 30 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych grupowych, 30 godzin zegarowych zajęć praktycznych indywidualnych dla każdego uczestnika.
2) Liczba uczestników: max. 10 osób.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość połączenia uczestników projektu z innymi grupami (kurs może być realizowany dla każdej osoby w innym terminie zgodnie z ustaleniami z uczestnikami projektu - w takim przypadku należy poinformować Zamawiającego z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem o harmonogramie kursu danej osoby).
4) Program kursu musi być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2016 poz. 280).
5) W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
a) przedłożenia Zamawiającemu przy podpisaniu umowy uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu Zajęć wraz z lokalizacją miejsca realizacji Przedmiotu umowy (dopuszcza się przeprowadzenie zajęć również w soboty i niedziele). Zmiana harmonogramu może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że ostateczny termin realizacji pozostaje niezmienny,
b) przekazania uczestnikowi 1 kompletu materiałów szkoleniowych (oznakowanych w logotypy UE, FE, logo województwa śląskiego) oraz 1 egzemplarza lub kserokopii Zamawiającemu,
c) zorganizowania i pokrycia kosztów badań lekarskich uczestników kursu przed przystąpieniem do kursu. W przypadku stwierdzenia przeciwwskazań lekarskich do uczestnictwa w kursie prawa jazdy, wówczas uczestnik kursu zostanie skreślony z listy uczestników kursu, a Wykonawca otrzyma za tego uczestnika wynagrodzenie pokrywające jedynie koszt badania lekarskiego.
d) prowadzenie dziennika zajęć, list obecności, list odbioru,
e) przeprowadzenia na zakończenie kursu ankiety ewaluacyjnej określającej poziom zadowolenia uczestników z odbytego kursu,
f) bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestnika na Zajęciach,
g) zapewnienia zaplecza technicznego - samochód osobowy, plac manewrowy (Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą samochodów, gwarantującą terminowe wykonanie zamówienia),
h) przeprowadzenia teoretycznego egzaminu wewnętrznego,
i) poniesienia kosztu jednego podejścia do egzaminu państwowego praktycznego i teoretycznego,
j) zarezerwowania terminu na przeprowadzenie egzaminu państwowego w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego,
k) wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń/certyfikatów ukończenia kursu oznakowanych logo UE, FE, logo województwa śląskiego w terminie 7 dni od zakończenia realizacji Przedmiotu zamówienia,
l) ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w kursie,
m) wykonania dokumentacji fotograficznej z realizacji Przedmiotu zamówienia,
n) ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie jako leżące po stronie Zamawiającego ( w szczególności ewentualnych kosztów badań dodatkowych),
o) złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia: oryginały dzienników zajęć z wyszczególnioną ilością godzin, oryginały imiennych list obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu, oryginały imiennych list uczestników wraz z ich podpisami potwierdzające odbiór materiałów dydaktycznych oraz potwierdzające odbiór zaświadczeń o ukończeniu kursu, 1 egzemplarza materiałów szkoleniowych, kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursu, kserokopii ubezpieczenia NNW, dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej, kserokopii dowodu opłaty egzaminu państwowego, oryginały ankiet ewaluacyjnych.
p) podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych uczestników projektu "Gotowi do startu!"(załącznik nr 4 do zaproszenia) pod warunkiem nie wyrażenia sprzeciwu przez Instytucje Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. W przypadku wyrażenia sprzeciwu przez w/w Instytucje Zarządzającą Wykonawca zostanie odrzucony.
6) Wymagania dla pomieszczeń szkoleniowych:
a) Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia: lokal i plac manewrowy odpowiednio przystosowany do prowadzenia Zajęć, zapewniony przez Wykonawcę na terenie miasta Lubliniec
b) Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia będzie oznakowane przez cały czas trwania umowy w sposób wskazany przez Zamawiającego
II.5) Główny kod CPV): 80411200-0,
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości."
Uzasadnienie faktyczne.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia uzupełniającego na usługi w zakresie: "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B dla uczestników i uczestniczek projektu "Gotowi do startu!" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020" spełnione zostały przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zgodnie z przywołanym przepisem, Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienie podstawowe udzielono w dniu 24.06.2016r., numer ogłoszenia 132200-2016 z dnia 24.05.2016r.) dotychczasowemu wykonawcy usługi, zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, natomiast zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu w BZP nr 132200-2016 z dnia 24.05.2016 r. Zakres prac objętych zamówieniem polega na przeprowadzeniu kursu prawa jazdy kategorii B dla około 10 uczestników i uczestniczek projektu "Gotowi do startu!" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lublińcu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, są to zamówienia zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Ponadto zamówienia uzupełniające stanowią nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Z uwagi na zmianę ustawy Prawo zamówień publicznych w momencie ogłaszania przetargu nieograniczonego zamówienia podstawowego art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych brzmiał: zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego".
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Automotoklub Sp. z o.o. ,
,
Pl. Konrada Mańki 10,
42-700,
Lubliniec, kraj/woj.
śląskie
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Sprzedaż energii elektrycznej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w 2026 roku
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego w Lublińcu
- Zakup samochodu elektrycznego do przewozu osób dla potrzeb Centrum Zdrowia Psychicznego Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu.
- Dostawa zestawów komputerowych wraz ze wspieranym systemem operacyjnym dla Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
- Przebudowa i remont hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 zlokalizowanej przy ul. Sądowej 9 w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





