Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-11
Tarnobrzeg: Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Tarnobrzeg - dzielnica A 1
Numer ogłoszenia: 50009 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega, ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, fax 015 8222504.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Tarnobrzeg - dzielnica A 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Tarnobrzeg - dzielnica A I, obszar objęty planem przedstawiony jest w załączniku Nr 6. 2. Zakres zamówienia: 1) sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: a) opracowanie wariantowych koncepcji (minimum dwóch) urbanistyczno- przestrzennych, stanowiących podstawę do wyboru. Warianty te powinny zostać przedstawione w postaci animowanych komputerowych modeli przestrzennych, rzutów i aksonometrii oraz plansz obrazujących strukturę funkcjonalno-przestrzenną, b) prezentacja koncepcji władzom gminy oraz społeczności lokalnej, c) opiniowanie i uzgadnianie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno - architektonicznej, d) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, e) analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, f) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, g) ewentualne ponowne uzgodnienie projektu planu, h) przygotowanie planu do uchwalenia przez Radę Miasta 2) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko; 3) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu; 4) sporządzenie załączników do uchwały Rady Miasta: a) rozstrzygnięcie o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu, b) rozstrzygnięcie o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych. 3. Forma opracowania: 1) projekt rysunku planu miejscowego powinien być sporządzony na kopii mapy w skali 1:1000, 2) projekt rysunku planu miejscowego powinien być sporządzony w czytelnej technice graficznej zapewniającej możliwość wyłożenia go do publicznego wglądu, sporządzania jego kopii, a także ogłoszenia w dzienniku urzędowym województwa, 3) sporządzenie kopii planu: a) tekst planu - 3 egzemplarze oprawione + płyta CD, b) rysunek planu w wersji czarno - białej - 1 egzemplarz ÷ płyta CD, c) rysunek planu w wersji kolorowej - 1 egzemplarz + płyta CD, d) animacja komputerowa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: opracowali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, w tym: - 1 zatwierdzony plan zagospodarowania dla terenów położonych w miastach o powierzchni minimum 50 ha; - 1 zatwierdzony plan zagospodarowania dla obszaru znajdującego się w strefie ochrony konserwatora zabytków; w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami), zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin, wymaganych w związku z przedmiotem postępowania przetargowego i problematyką planu, dysponują minimum 1 pracownikiem przynależącym do izby urbanistów dysponują minimum 1 architektem. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający oceni czy dany Wykonawca spełnia warunki wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg zasady spełnia/ nie spełnia) na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie (wykaz wymaganych dokumentów - pkt III pdpkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą dołączyć do oferty oświadczenia, że : a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, e. zapoznali ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnoszą do niej zastrzeżeń, f. zapoznali się z terenem, którego dotyczy zadanie objęte przedmiotem zamówienia celem sprawdzenia warunków związanych z ich wykonaniem oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Warunki udziału w postępowaniu należy potwierdzić przez przedstawienie następujących dokumentów : a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, b. w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo dla podmiotu wiodącego - lidera pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. c. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4. Należy załączyć kserokopie uprawnień projektowych członków zespołu posiadających uprawnienia i kserokopie zrzeszenia we właściwych izbach samorządów zawodowych. d. wykonawca musi spełniać warunek, że wykonał w ciągu ostatnich 3-ciu lat, jako główny wykonawca, co najmniej 2 zadania o podobnym charakterze tj. sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 5; Dokumenty potwierdzające jakość wykonania w/w zamówień (opinie, referencje zamawiających) należy załączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnobrzeg ul. Mickiewicza 7 39-400 Tarnobrzeg pok. 49.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta ul. Mickiewicza 7 39-400 Tarnobrzeg.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynkach oświatowych oraz Urzędu Miasta Tarnobrzega
- Doradca specjalistyczny w Tarnobrzeskim Ośrodku Wspierania Ekonomii Społecznej
- Dostawa Lasera Okulistycznego YAG/SLT dla Przychodni Specjalistycznej w Tarnobrzegu
- Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu.
- Gruntowa instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,82 kWp dla hospicjum paliatywnego w Tarnobrzegu przy ul. Krzywa 57.
- Renowacja i konserwacja ogrodzenia betonowego hospicjum paliatywnego w Tarnobrzegu przy ul Krzywa 57.
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Gdów
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Turobin
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Rędziny wraz z niezbędnymi opracowaniami.
- Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku B należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY SĘPOPOL / 2 POSTĘPOWANIE/
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.