eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych (5 części)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-08

Ogłoszenie nr 500099387-N-2018 z dnia 08-05-2018 r.

Powiat Jasielski: Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych (5 części)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538083-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Jasielski, Krajowy numer identyfikacyjny 37044025800000, ul. ul. Rynek 18, 38200 Jasło, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 013 4483410 w. 108, e-mail inwestycje@powiat.jaslo.pl, faks 134 463 189.
Adres strony internetowej (url): www.rjs.itl.pl/zamowienia/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych (5 części)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IN.II.272.20.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. 1. Część I obejmuje: Wykonanie aktualizacji klasyfikacji gruntów i użytków na gruntach zalesionych w ramach działania "Zalesienia gruntów rolnych oraz zalesienia gruntów innych niż rolne PROW 2007-2013" na wymienionych poniżej działkach (dane uzyskane od Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podkarpacki Oddział Regionalny w Rzeszowie) wraz z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków; a) obręb Trzcinica działka ewid. nr 1445/2 o pow. 1,1377 ha; b) obręb Zarzecze działka ewid. nr 1511/3 o pow. 0,7186 ha; c) obręb Zarzecze działka ewid. nr 789/4 o pow. 0,3427 ha; d) obręb Zarzecze działka ewid. nr 788 o pow. 0,7538 ha; e) obręb Błażkowa działka ewid. nr 743 o pow. 0,5598 ha; f) obręb Radość działka ewid. nr 649 o pow. 0,6474 ha; g) obręb Radość działka ewid. nr 635 o pow. 0,4911 ha. 2. Część II obejmuje: 1. Wykonanie drobnych prac geodezyjnych związanych z prowadzeniem przez Starostwo operatu ewidencji gruntów i budynków, opracowaniem map do celów prawnych, gospodarowaniem nieruchomościami oraz pracami inwestycyjnymi prowadzonymi na terenie powiatu jasielskiego. a) opracowanie geodezyjno - kartograficzne działki (pomiar w terenie z ustaleniem granic); - pomiar pierwszej działki w kompleksie - szacunkowa ilość działek - 30, - każda następna działka w kompleksie - szacunkowa ilość działek - 10, b) podział działki (z protokolarnym ustaleniem całej działki lub wznowieniem punktów granicznych dla całej dzielonej działki ewidencyjnej); - podział działki na dwie części - szacunkowa ilość - 3, - każda następna dzielona działka - szacunkowa ilość - 7, c) wznowienie lub wskazanie punktów granicznych działki; - do 4 punktów granicznych - szacunkowa ilość - 2, - każdy następny punkt graniczny - szacunkowa ilość - 8, d) opracowanie kameralne; - pierwsza działka w kompleksie - szacunkowa ilość - 14, - każda następna działka - szacunkowa ilość - 5, e) badanie stanu prawnego nieruchomości w tym wykonanie wykazu synchronizacyjnego; - pierwsza działka w kompleksie - szacunkowa ilość - 2, - każda następna działka - szacunkowa ilość - 1, f) aktualizacja użytku w związku ze zmianą zagospodarowania działki lub w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków z zapisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków, a także aktualizacja użytków gruntów zalesionych na podstawie ustawy o lasach z dnia 28 września 1991r.: - pierwsza działka w kompleksie - szacunkowa ilość - 12, g) inne prace geodezyjne: - znak osnowy geodezyjnej - 1 znak - szacunkowa ilość 2. 2. Ilość prac może ulec zmniejszeniu (nie więcej niż o 20%). 3. Zamawiający zastrzega, że podane przewidywane ilości działek stanowią jedynie element służący do określenia wartości przedmiotu umowy i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do realizacji w podanych ilościach. 4. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania prac określonych przez Zamawiającego w terminie 30 dni od daty otrzymania pisemnego zlecenia. 5. Inny termin wykonania prac dłuższy niż 30 dni oraz szczegółowy zakres poszczególnych zadań określony zostanie każdorazowo w odrębnym zleceniu Naczelnika Wydziału Geodezji, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Jaśle. 6. Wykonawcy przysługuje zapłata za prace faktycznie wykonane. 3. Część III obejmuje: Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie: a) pomiar kontrolny z ustaleniem granic działki nr 672/3 z działkami nr 671/2,616/7,669,673,966,674,675,672/4,689/1,690,969 obręb Jabłonica gm. Jasło; b) pomiar kontrolny z ustaleniem granic działki nr 420 z działkami nr 95,96 obręb Czeluśnica gm. Tarnowiec; c) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dotyczącej aktualizacji użytku gruntowego na działkach nr 453/3,454/3 obręb Majscowa gm. Dębowiec; d) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dotyczącej aktualizacji użytku gruntowego na działkach nr 170/2,170/3,995 obręb Niepla gm. Jasło; e) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dotyczącej aktualizacji użytku gruntowego na działce nr 463/22 obręb Przysieki gm. Skołyszyn (prace kameralne); 4. Część IV obejmuje: Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji na potrzeby aktualizacji oznaczeń użytków gruntowych w zakresie: a) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych po wykonaniu inwestycji na drodze powiatowej nr 1854R Jasło-Folusz na działkach nr 1224/6,1231/1,1677/1,1678/1,104/1,105/1,106/15,701/3,701/5,708/3,709/3, 710/5,711/3,712/6,712/8,714/1,716/5,716/7,717/3,719/6,719/7,1106/4,1106/6,1106/8,1116/1,1117/3,1117/5,1148/2,1150/3,1150/5,1151/4,1151/6,1152/3,1153/1,1154/1,1155/1,1156/1,1157/1,1158/1, 1159/1,1160/1,1161/1,1162/1,1163/1,1164/1,1165/1,1166/1,1167/1,1168/1,1169/1,1170/1,1171/3, 1172/1,1205/1,1206/1,1207/1,1208/1,1209/1,1210/1,1210/2,1211/4,1211/6,1212/3,1214/1,1215/12, 1215/14,1215/16,1217/3,1217/5,1221/5,1221/7,1222/1,1224/4,1225/3,1225/5,1227/3,1228/1,1232/3,1234/3,1234/5, 1238/1,1239/1,1240/1,1241/1,1244/3,1442/6 obręb Dębowiec gm. Dębowiec (prace kameralne); b) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych po wykonaniu inwestycji na drodze powiatowej nr 1854R Jasło-Folusz na działkach nr 756/1,764/3,764/5,775/1,776/1,777/1,778/1,779/1,782/1,1125/1,1132/4, 1134/1,1136/1,1138/1,1140/1,1141/3 obręb Wola Dębowiecka gm. Dębowiec (prace kameralne); c) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych po wykonaniu inwestycji na drodze powiatowej nr 1854R Jasło-Folusz na działkach nr 1264/3,1264/5,1265/1,1266/1,1267/1,1268/1,1269/1 obręb Niegłowice gm. Jasło (prace kameralne); d) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych po wykonaniu inwestycji na drodze powiatowej nr 1854R Jasło-Folusz na działkach nr 2117/3,2144/1,2145/1,2163/3,2163/5,2164/7,2164/9,2164/11,2164/13, 2164/15,2166/3,2166/5,2167/1,2168/3 obręb Duląbka gm. Dębowiec (prace kameralne); e) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych po wykonaniu inwestycji na drodze powiatowej nr 1894R Świerchowa-Samoklęski na działkach nr 30/1,32/1,34/31,34/33,276/1,481/1,482/1,483/1,484/3, 484/5,485/5,486/1,497/1,504/1,505/1,506/1,676/7,677/5,678/1,786/14,786/16 obręb Osiek Jasielski gm. Osiek Jasielski (prace kameralne); f) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych po wykonaniu inwestycji na drodze powiatowej nr 1894R Świerchowa-Samoklęski na działkach nr 331/1,333/1 obręb Samoklęski gm. Osiek Jasielski (prace kameralne); g) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych po wykonaniu inwestycji na drodze powiatowej nr 1894R Świerchowa-Samoklęski na działkach nr 71/1,72/1,73/1,83/1,118/1,119/1,120/1,126/1,127/1,130/1, 154/1,159/1,171/1,172/1,186/3,187/1,190/3,191/3,192/1,221/1,288/1,345/1,413/1,414/63,499/1, 500/3,500/5, 503/1,1110/23,1110/25 obręb Świerchowa gm. Osiek Jasielski (prace kameralne); h) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych po wykonaniu inwestycji na drodze powiatowej nr 1894R Świerchowa-Samoklęski na działce nr 156/38 obręb Czekaj gm. Osiek Jasielski (prace kameralne); i) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych po wykonaniu inwestycji na drodze powiatowej nr 1935R na działkach nr 208/2,211/2,212/2,215/11 obręb Kołaczyce gm. Kołaczyce (prace kameralne); j) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych po wykonaniu inwestycji na drodze powiatowej nr 1313R na działkach nr 1661/5,1661/3 obręb Błażkowa gm. Brzyska (prace kameralne); k) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych po wykonaniu inwestycji na drodze powiatowej nr 1895R na działkach nr 912/1,913/1,914/1,915/1,927/5,927/7,927/8,928/1,929/1,930/6,1160/3,1160/5 obręb Kąty gm. Nowy Żmigród (prace kameralne); l) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych na drodze powiatowej nr 1313R na działkach nr 123/1,124/3,125/3,126/3,127/2,144/5, 144/7,216/1,216/2,219/3 obręb Dąbrówka gm. Brzyska (prace kameralne); 5. Część V obejmuje: Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań w zakresie: a) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej dotyczącej podziału działki nr 398/2 obręb Błażkowa gm. Brzyska (prace kameralne); b) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej dotyczącej podziału działki nr 1564/1 obręb Kąty gm. Nowy Żmigród (prace kameralne); c) podział działki nr 671/4 obręb Kołaczyce gm. Kołaczyce na dwie nowe działki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I obejmuje: Wykonanie aktualizacji klasyfikacji gruntów i użytków na gruntach zalesionych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5600.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ryszard Kielar
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Tarło 36, 21-104 Niedźwiada
Kod pocztowy: 21-104
Miejscowość: Tarło
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6700.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II obejmuje: 1. Wykonanie drobnych prac geodezyjnych związanych z prowadzeniem przez Starostwo operatu ewidencji gruntów i budynków, opracowaniem map do celów prawnych, gospodarowaniem nieruchomościami oraz pracami inwestycyjnymi prowadzonymi na terenie powiatu jasielskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46178.86
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjne ALFA s. c. J. Słupski Z. Sychta,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bednarska 6, 38 - 200 Jasło
Kod pocztowy: 38-200
Miejscowość: Jasło
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 80336.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 80336.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 80336.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: 3. Część III obejmuje: Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podst. art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017r. poz. 1579 ze zm.) - "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu". W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: 4. Część IV obejmuje: Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji na potrzeby aktualizacji oznaczeń użytków gruntowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podst. art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017r. poz. 1579 ze zm.) - "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu". W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: 5. Część V obejmuje: Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podst. art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017r. poz. 1579 ze zm.) - "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu". W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.