Ogłoszenie z dnia 2005-09-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: ochrona mienia ŁZUK Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Łódzki Zakład Usług Komunalnych, do kontaktów: Andrzej Możyszek, ul. Nowe Sady 19, 94-102 Łódź, woj. łódzkie, e-mail: zaklad@lzuk.lodz.pl, zaklad@lzuk.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 74. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona mienia ŁZUK. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1.Ochrona fizyczna obiektów - ochrona stacjonarna - ochrona dozór 2. Konwojowanie i przewóz wartości pieniężnych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren miasta Łodzi. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wartość zamówienia powyżej 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.12.2005; data zakończenia: 30.11.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: część 1) 5 000 zł część 2) 500 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: usługi płatne z konta Zamawiającego przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący w obrocie prawnym. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy 1)występujący w obrocie prawnym 2)spełniający warunki określone wart. 22 ust1 prawa zamówień publicznych 3)prowadzą działalność na terenie Łodzi( siedziba firmy lub oddziału min.3 lata) 4)współpracują min. z 3 zleceniodawcami z terenu Łodzi na następujących warunkach -co najmniej 12 miesięczny czas współpracy z chronionym podmiotem w okresie od września 2002 do września 2005r. wysokość obrotów z w/w zleceniodawcą w ciągu 12 miesięcy ( we wskazanym okresie) min. 100 000 zł na część 1 oraz 10 000 na część 2 Swiadczone usługi mają charakter określony w SIWZ dla każdej części 5.Jednolite umundurowanie pracowników 6. Pracownicy muszą posiadać licencje pracowników ochrony 7.Przydział częstotliwości radiowej oraz zezwolenie na użytkowanie urządzeń radiokomunikacyjnych 8. Ubezpieczenie OC część1. min.200 000 USD część 2. 100 000 USD 9. Wskaźnik ogólnego zadłużenia firmy musi zawierać się w przedziale 0,57 - 0,67 10.Pracownicy fizycznie realizujący zamówienie nie mogą być karani. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1,Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. Oświadczenia i dokumenty zgodnie z p.z.p.i Rozporz. w sprawie dok. potw. speł.warun. udziału w postęp. 3. Licencje pracownoików ochrony wraz z ich oświadczeniem o ich niekaralności. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe(bilans rachunku i strat,a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta również z tą opinią, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania należy złożyć oświadczenie na załączonym do SIWZ druku. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz zrealizowanych zamówień wraz z referencjami 2.Zdjęcia lub prospekty mundurów 3. Informacja o posiadaniu przydziału częstotliwości i zezwoleniu na używanie urządzeń radiokomunikacyjnych 4. Polisy OC. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, część2 Rozporz. do Ustawy o ochronie osób i mienia z 27 marca 1997r.(DZ.U nr 114 poz.740 z 1997r.). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1)cena 85% 2)wpływ sposobu wykonania zamówienia na rynek pracy 15% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 39/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.10.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew lub gotówka. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.11.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Wykonawcy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.11.2005, godzina 11:30, Łódź ul. Nowe Sady 19 pokój 212.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo kolejne ogłoszenie sierpień 2007. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ochrona stacjonarna ŁZUK -ochrona stacjonarn- ochrona dozór. 3) Zakres lub wartość: wartość usług powyżej 130 000 USD 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.12.2005 CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Konwojowanie i przewóz wartości pieniężnych. 3) Zakres lub wartość: wartość poniżej 6 000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.12.2005
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Fizyczna ochrona budynku Urzędu Gminy Czosnów zlokalizowanego przy ul. Gminnej 6 wraz z terenem przyległym".
- Świadczenie usług ochrony mienia obiektów Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie
- DK71 - Aleksandrów Łódzki,projekt rozbudowy sygnalizacji świetlnej wraz z korektą skrzyżowania, Plac Kościuszki - Warszawska.
- Usługi dozoru i ochrony mienia w budynku Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Zielonej Górze oraz w budynkach Rejonu GDDKiA (podział zamówienia na 8 części).
- Usługa sprzątania i dozoru obiektów Pomorskiej Akademii Pedagogicznej.
więcej: Usługi strażnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





