eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieżuń › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Bieżuń

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-28

Ogłoszenie nr 500082327-N-2017 z dnia 28-12-2017 r.

Urząd Miasta i Gminy Bieżuń: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Bieżuń

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626568-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Bieżuń, Krajowy numer identyfikacyjny 53371300000, ul. ul. Warszawska 2, 09-320 Bieżuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 6578056, e-mail umig@biezun.pl, faks 23 6578039.
Adres strony internetowej (url): www.bip.biezun.nv.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Bieżuń

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PRZPiFP.271.1.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Bieżuń, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289) oraz zgodnie z przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bieżuń. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdej ilości odpadów komunalnych zebranych w odpowiednich pojemnikach lub workach, określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Bieżuń. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów 90512000-9 - Usługi transportu odpadów 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami 34928489-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest: 1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Miasta i Gminy Bieżuń: a) z nieruchomości zamieszkałych (odbiór zmieszanych odpadów komunalnych oraz odbiór odpadów zebranych selektywnie), w tym odbiór odpadów w formie mobilnego punktu selektywnej zbiórki: b) z punktów gniazdowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Wykonawca otrzyma wykaz nieruchomości zamieszkałych (wykaz punktów odbioru) zawierający informacje dot. sposobu zbierania odpadów w dniu zawarcia umowy na świadczenie usługi objętej przedmiotem zamówienia. 3.3. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zobowiązany jest do: 1. odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych: - odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny - zmieszane, - odpady komunalne zbierane w sposób selektywny z podziałem na frakcje: 1) papier; 2) metale; 3) tworzywa sztuczne; 4) szkło; 5) opakowania wielomateriałowe; 6) odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji; 7) popiół i żużel; 8) przeterminowane leki i chemikalia; 9) meble i inne odpady wielkogabarytowe; 10) odpady zielone; 11) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne. 2. Zapewnienia worków i pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów. 3. Zapewnienia pojemników przeznaczonych na odpady zmieszane. Część właścicieli nieruchomości może nie dysponować własnym pojemnikiem przeznaczonym na odpady zmieszane. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest umożliwić zakup właściwego pojemnika. 4. Zapewnienia pojemników przeznaczonych na odpady zielone, biodegradowalne i popiół. Część właścicieli nieruchomości może nie dysponować własnym pojemnikiem przeznaczonym do zbierania odpadów zielonych, biodegradowalnych i popiołu. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest umożliwić zakup właściwego pojemnika. W przypadku odpadów biodegradowalnych należy zapewnić pojemnik w kolorze brązowym. 5.Wyposażenie Miasta Bieżuń i pozostałych miejscowości w pojemniki w punkach gniazdowych do selektywnego zbierania odpadów umożliwiających nieodpłatne przekazanie przez właścicieli nieruchomości odpadów zebranych selektywnie. 6. Zagospodarowanie odebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości winny być przekazane do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub, w szczególnych przypadkach, do instalacji zastępczej. 7. Szczegółowe zasady utrzymania czystości na terenie gminy Bieżuń zawiera UCHWAŁA NR X/76/2015 Rady Miejskiej w Bieżuniu z dnia 1 grudnia 2015 roku w sprawie: uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Bieżuń stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3.4. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w niezbędne worki do selektywnej zbiórki dla 6 podstawowych frakcji o pojemności 120l odpowiadające następującym wymaganiom: - materiał - przezroczysta folia polietylenowa gr. co najmniej 60 mm, w następującej kolorystyce: - papier - koloru niebieskiego - z napisem "papier"; - szkło - koloru zielonego - z napisem "szkło"; - tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe - koloru żółtego - z napisem "metale i tworzywa sztuczne"; - odpady ulegające biodegradacji - koloru brązowego - z napisem "bio" Pozostałe odpady selektywnie odbierane należy zbierać do worków bezbarwnych, przeźroczystych; 1.1. Szacowana ilość worków do selektywnej zbiórki wynosi: 1) do gromadzenia papieru - ok. 400 szt./m-c 2) do gromadzenia szkła -, ok. 400 szt./m-c 3) do gromadzenia tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych, ok. 400 szt./m-c 4) do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji, ok 100 szt./m-c 5) inne odpady selektywne - ok. 400 szt./m-c. UWAGA: ilość worków jest szacunkowa i może ulec zmianie z uwagi na zmiany w deklaracjach dot. sposobu zbierania odpadów. 2.Odpłatne zapewnienie worków do pozostałych frakcji odpadów zbieranych selektywnie w zależności od potrzeb, które będzie zakupywał właściciel nieruchomości od Wykonawcy. 3.Odpłatne zapewnienie właścicielom nieruchomości zamieszkałych pojemników na odpady zmieszane, odpady zielone, popiół i żużel w przypadku, gdy właściciel nieruchomości nie dysponuje odpowiednim pojemnikiem a będzie chciał wyposażyć nieruchomość w taki pojemnik. Pojemniki do zmieszanych odpadów komunalnych stanowią własność właściciela nieruchomości. Właściciel nieruchomości zamieszkałej jest zobowiązany do wyposażenia nieruchomości w pojemnik do odpadów zmieszanych na własny koszt. W osiedlach mieszkaniowych z zabudową wielorodzinną właściciel, administrator lub zarządca nieruchomości zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości w pojemniki służące do składowania odpadów zmieszanych. Właściciel nieruchomości zapewnia utrzymanie pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych w odpowiednim stanie sanitarny i technicznym. Ponadto właściciel nieruchomości, który zdeklarował, iż nie będzie segregował odpadów, a będzie chciał wydzielać ze strumienia odpadów odpady zielone oraz popiół zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości w pojemnik do odpadów zielonych oraz popiołu na własny koszt. 4. Zapewnienie minimalnej pojemności pojemników lub worków przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych - zgodnie z UCHWAŁĄ Nr X/76/2015 z dnia 1 grudnia 2015 r. Rady Miejskiej w Bieżuniu w sprawie: uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Bieżuń stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 5. Odbieranie odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów zbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości oraz odpadów zebranych selektywnie w miejscowościach gdzie będą usytuowane zestawy kontenerów. 6. W celu umożliwienia nieodpłatnego przekazywania przez właścicieli nieruchomości odpadów zebranych selektywnie obowiązkiem Wykonawcy jest wyposażenie miejscowości na terenie gminy w 32 sztuki zestawów kontenerów lub pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, w skład których powinny wejść: 1) 1 pojemnik do gromadzenia szkła - koloru zielonego, 2) 1 pojemnik do gromadzenia tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych - koloru żółtego, po jednym zestawie na każde sołectwo - 25 sztuk oraz siedem zestawów na teren Miasta Bieżunia. 6.1. Posadowienie zestawów wymienionych w pkt. 6 należy wykonać w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Położenie poszczególnych sołectw zawiera mapa gminy - załącznik nr 10 do SIWZ 6.2. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie zestawów kontenerów lub pojemników do selektywnej zbiórki odpadów wymienionych w pkt. 6 odpowiadających następującym wymaganiom: - oznakowanie opisowe, - wykonane z blachy stalowej lub tworzywa sztucznego. 7. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub wymiany dostarczonego przez siebie kontenera lub pojemnika na odpady, który uległ uszkodzeniu, na własny koszt, w terminie 7 dni od dnia złożonego zapotrzebowania w formie pisemnej przez Zamawiającego. 8. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości winien odbywać się w godzinach 7.00 - 20.00. 9.W przypadku większej ilości odpadów zmieszanych, bądź zbieranych selektywnie właściciel nieruchomości obowiązany jest zaopatrzyć nieruchomość w pojemniki określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminie, odpowiadające potrzebom gospodarstwa domowego. 10. Wykonawca jest zobowiązany odbierać odpady od właścicieli nieruchomości zgodnie z załącznikiem nr 1 do uchwały Rady Miejskiej w Bieżuniu w sprawie: określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - Uchwała nr X/77/2015 z dnia 1 grudnia 2015 r. stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 11.Odbiorowi podlegają te odpady komunalne, które zostały wystawione bezpośrednio przed posesję lub przy pergolach śmietnikowych. 12.Odpady komunalne wystawione w innych miejscach niż określone w pkt. 11 lub w miejscach, do których nie jest zapewniany dojazd pojazdem odbierającym te odpady, nie podlegają odbiorowi. 13.Odbiór odpadów odbywa się zgodnie z harmonogramem. Szczegółowy harmonogram odbioru odpadów Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi. 14.Zagospodarowanie odebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości winny być przekazane do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub, w szczególnych przypadkach, do instalacji zastępczej. 15. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu umowy zobowiązany jest do ustawienia na własny koszt dwóch specjalistycznych pojemników na przeterminowane leki w dwóch aptekach na terenie miasta Bieżuń i odbioru odpadów w zależności od potrzeb (na zgłoszenie) 3.5 Dane ilościowe pozwalające ocenić (oszacować) wartość Zamówienia: 1) Liczba mieszkańców gminy na dzień 1.12.2017 r.(według złożonych deklaracji) wynosi: miasto - zgodnie ze złożonymi deklaracjami w Urzędzie 1469 osoby wieś - zgodnie ze złożonymi deklaracjami w Urzędzie 2707 osób razem: 4 176 osoby 2) Przewidywana ilość właścicieli nieruchomości zobowiązanych do wnoszenia opłat ( wg gospodarstw domowych) wynosi ok. 1298, w tym selektywną zbiórkę deklaruje - ok. 523 gospodarstwa. 3) Ilości odpadów, które powstały w gminie w ciągu 9 miesięcy: 3.1) Ilości odpadów wytworzonych według sprawozdań firmy wywozowej w 2017 r. (styczeń - wrzesień) 2017 r. Kod odebranych odpadów komunalnych Rodzaj odebranych odpadów komunalnych Masa odebranych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych [Mg] 20 03 01 Niesegregowane ( zmieszane ) odpady komunalne 583,34 15 01 07 Opakowania ze szkła 32,07 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 11,82 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 4,6 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 7,96 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 33,7 4. Właścicielom nieruchomości zamieszkałych należy zapewnić nieodpłatnie worki do segregacji podstawowych frakcji: - papier - koloru niebieskiego; - szkło - koloru zielonego; - tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe - koloru żółtego; - biodegradowalne - koloru brązowego; po jednym worku każdego rodzaju a następne po odebraniu pełnego worka zapewni worek tego samego rodzaju - szacowana ilość wszystkich worków w ciągu 12 miesięcy ok. 12 000 sztuk o pojemności 120l. 5. Właścicielom nieruchomości zamieszkałych należy zapewnić odpłatnie worki do segregacji pozostałych odpadów selektywnych - worki bezbarwne, przezroczyste w ilości ok.3 000 sztuk/rok. 6. Właścicielom nieruchomości zamieszkałych należy zapewnić odpłatnie pojemniki do zbierania odpadów zmieszanych na potrzeby bieżące - np. zakup nowego pojemnika przez nowych właścicieli ilość ok. 25 sztuk rocznie 7. W celu umożliwienia w ramach selektywnej zbiórki oddzielnego gromadzenia popiołu przez właścicieli nieruchomości należy odpłatnie zapewnić ok. 250 sztuk pojemników. 8.Długość dróg gminnych - miasto Bieżuń - ok. 10,5 km, pozostałe sołectwa - ok. 82, 74 km - razem: ok. 93,24 km., Długość dróg powiatowych na terenie gminy Bieżuń - ok. 69 km., Długość dróg wojewódzkich na terenie gminy Bieżuń - ok. 10 km. 3.6. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a) porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu, b) zbieranie odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników, kontenerów przy blokach wielorodzinnych i umieszczanie ich w pojemnikach niezwłocznie po ich opróżnieniu oraz doprowadzanie do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia wymienionych urządzeń, służących do gromadzenia odpadów, c) naprawa lub ponoszenie kosztów naprawy, według wyboru Zamawiającego, szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie Bieżuń (uszkodzenia chodników, punktów do składowania odpadów itp.), d) wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy oraz w identyfikatory do dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia świadczenia usługi, e) odbiór i transport odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych, bloków, domów wielorodzinnych oraz posesji indywidualnych będzie znacznie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp., w takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy, chyba że strony umowy postanowią inaczej, f) prowadzenie kampanii informacyjnych (przez wywieszanie ogłoszeń, na terenie miejscowości z których są odbierane odpady, zamieszczanie na stronach internetowych itd.) o zmianach terminów wywozów wynikających z przypadających dni świątecznych, g) wykonywanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla społeczeństwa do niezbędnego minimum, h)ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy. 3.7. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy w zakresie używanych pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia: a) zapewnienie przez cały czas trwania umowy dla właściwej realizacji przedmiotu umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości minimum jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie, b) użytkowanie pojazdów specjalistycznych dla tego typu usług: pojazdy te winny być we właściwym stanie technicznym i oznakowane w sposób czytelny i widoczny, umożliwiający łatwą identyfikacje przedsiębiorcy poprzez umieszczenie na nich nazwy firmy, adresu i numeru telefonu przedsiębiorcy, c) odbieranie i transport odpadów pojazdami bezpylnymi i kontenerowymi zgodnie z przepisami art. 61 ustawy z dnia Prawo o ruchu drogowym 20.06.1997r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.); 9.1 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta i gminy Bieżuń - kierowcy oraz pracownicy obsługujący pojazd, 2) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - kierowcy oraz pracownicy obsługujący pojazd. Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił w/w osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 9.2 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 9.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9.3 Wykonawca lub podwykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywać czynności określone w pkt 9.1 wraz z oświadczeniem, że wymienione osoby są zatrudnione w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. O każdorazowej zmianie wskazanych w wykazie osób (aktualizacji) Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem pracownika do wykonywania czynności. 9.4 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 9.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy: 9.5 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 9.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 9.1 czynności. 9.6 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90514000-3, 90533000-2, 34928489-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 430605.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Żuromińskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szpitalna 125
Kod pocztowy: 09-300
Miejscowość: Żuromin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 486113.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 486113.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 486113.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.