eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie w 2018 roku



Ogłoszenie z dnia 2017-12-08

Ogłoszenie nr 500072038-N-2017 z dnia 08-12-2017 r.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego: Dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie w 2018 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Mikołowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 27628477900000, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, e-mail zampub@mikolowski.pl, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.
Adres strony internetowej (url): http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie w 2018 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MN.272.29.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup i dostawa materiałów biurowych, do siedziby Starostwa Powiatowego, ul. Żwirki i Wigury 4a, wejście A, parter, pok. 112 Zamawiający przewiduje zakupienie do dnia 31.12.2018 roku sukcesywnie, w zależności od potrzeb, materiałów biurowych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie odebrania do 20% wartości całego zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Wszystkie materiały biurowe pochodzić mają z bieżącej produkcji i powinny posiadać wszelkie wymagane parametry i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Wszystkie produkty mają być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie dokonywana w terminie 48 godzin od zgłoszenia zamówienia w formie telefonicznej, faksowej lub elektronicznej przez pracownika Zamawiającego. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż jakość dostarczonych produktów biurowych odbiega od standardowej jakości takich powszechnie dostępnych materiałów, wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 3 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego uszkodzeń lub wad produktu (drogą elektroniczną lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy, w razie stwierdzenia wad produktu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7


Dodatkowe kody CPV: 22800000-8, 22990000-6, 30192000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65935.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biurowe.com.pl Joanna Michalska -Trzaska, Tomasz Trzaska S.C.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ściegiennego 7
Kod pocztowy: 40-114
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58736.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 58736.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66335.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych o ustalonych standardach jakościowych, powszechnie dostępnych na rynku w zbliżonych cenach. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości 209 000 Euro.Niniejsze warunki wypełniają możliwość zastosowania trybu zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.