To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-22
Ogłoszenie nr 500062894-N-2018 z dnia 22-03-2018 r.
Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o.: Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów medycznych przez okres 24 miesięcy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521249-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 2074959600000,
ul. ul. Inwalidów Wojennych
26,
56100
Wołów, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 380 58 01, e-mail
przetargi@pcm-wolow.pl, faks
71 389 27 99.
Adres strony internetowej (url): www.pcmwolow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów medycznych przez okres 24 miesięcy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/PCM/2018/ZP/A
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów dla Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie sp. z o. o. w ramach poszczególnych pakietów na okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamówienia składa się z następujących pakietów: Pakiet 1 - Biochemia Pakiet 2 - Immunochemia Pakiet 3 - Analityka Pakiet 4 - Hematologia Pakiet 5 - Równowaga kwasowo-zasadowa Pakiet 6 - Parametry krytyczne Pakiet 7 - Serologia transfuzjologiczna mikrometodą Pakiet 8 - Serologia 3.2 Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 6a-6h, który stanowi integralną część SIWZ. 3.3 Analizatory należy zintegrować z systemem informatycznym w laboratorium, który będzie funkcjonował u Zamawiającego tj. SOLAB firmy KAMSOFT. Wykonawca zapewni w okresie dzierżawy analizatorów, aktualizację oprogramowania i nowych rozwiązań technicznych, oraz serwis. Kwota czynszu z tytułu dzierżawy analizatorów winna obejmować koszty związane z instalacją i uruchomieniem aparatów, przeszkoleniem personelu oraz faktycznym oddaniem aparatów do eksploatacji, oraz przeglądów serwisowych w okresie dzierżawy. Sukcesywne dostawy odczynników będą odbywać się do Laboratorium Diagnostycznego w Brzegu Dolnych, zlokalizowanym przy Al. Jerozolimskich 28, w terminie do 48 godzin od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego, w godzinach 7:30-14:30, od poniedziałku do piątku (lub innym terminie wskazanym w zamówieniu), licząc od dnia otrzymania zamówienia. Jeżeli termin dostawy wypada w dniu wolnym od pracy, lub poza godzinami pracy Laboratorium Zamawiającego dostawa nastąpi w następnym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Koszty transportu Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej. 3.4 Oferowane wyroby muszą spełniać wszelkie wymagania dotyczące stosowanie w jednostkach służby zdrowia, w szczególności znak CE, być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). 3.5 Każde opakowanie powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane: nazwę wyrobu, numer serii, termin ważności, warunki przechowywania, nazwę i adres producenta. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do: 3.6.1 sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia (odczynników) w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem przez pracownika Laboratorium, 3.6.2 dostarczenia i zainstalowania na własny koszt i ryzyko urządzeń (analizatorów) w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ, kompletnych, wolnych od jakichkolwiek wad i usterek wraz z instrukcją obsługi w języku polskim" zmienia się na: "dostarczenia i zainstalowania na własny koszt i ryzyko urządzeń (analizatorów i czytnika) w terminie 21 dni od dnia pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego o wykonaniu nowego systemu informatycznego laboratorium tj. SOLAB firmy KAMSOFT. Dostarczone analizatory muszą odpowiadać wymogom zawartym w SIWZ, muszą być kompletne, wolne od jakichkolwiek wad i usterek oraz posiadać instrukcję w języku polskim 3.6.3 udzielenia gwarancji na okres obowiązywania umowy, 3.6.4 w ramach umowy przeprowadzenia instruktażu (szkolenia) w zakresie obsługi dostarczonych Urządzeń (analizatorów, czytnika) dla wskazanych przez Zamawiającego osób oraz wydaje stosowne certyfikaty/zaświadczenia o uczestnictwie w instruktażu/szkoleniu. 3.7 w przypadku wystąpienia reklamacji na Urządzenia (analizatory, czytnik), gdy czas naprawy przekraczałby 3 dni, Wykonawca na czas naprawy zapewni sprzęt zastępczy spełniający wymagania sprzętu reklamowanego. W przypadku nie zapewnienia sprzętu zastępczego, powodującego brak możliwości wykonania badan w Laboratorium, Zamawiającemu przysługuje prawo obciążenia Wykonawcy kosztami zlecenia badan u innego podmiotu. 3.8 Wykonawca zapewni w ramach czynszu dzierżawnego przeglądy serwisowe i techniczne, konserwacje, części zamienne oraz materiały eksploatacyjne przez cały okres trwania umowy. 3.9 Bezpłatnej dostawy i zamontowania w terminie 12 godz. od telefonicznego zgłoszenia części i urządzeń oraz materiałów eksploatacyjnych, które ulegną uszkodzeniu lub zużyciu w trakcie realizacji umowy . 3.10 Jeśli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 3.11 Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38.43.45.20 - Analizatory krwi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 3 - Analityka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22172.41
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AMP Polska Spółka z o.o., ul. Bolesława Prusa 37/1, 30-117 Kraków
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19990.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 5 - Równowaga kwasowo-zasadowa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
116636.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Roche Diagnostic Polska Spółka z o.o., ul. Wybrzeże Gdyńskie 6B, 01-531 Warszawa
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
70415.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiety: 1 - Biochemia; 2 - Immunochemia; 4 - Hematologia; 6 - Parametry krytyczne; 8 - Serologia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o. o. informuje, że przedmiotowe postępowanie w zakresie następujących pakietów: Pakiet nr 1 - Biochemia; Pakiet nr 2 - Immunochemia; Pakiet nr 4 - Hematologia; Pakiet nr 6 - Parametry krytyczne; Pakiet nr 8 - Serologia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 7 - Serologia transfuzjologiczna mikrometodą |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Natomiast w zakresie Pakietu nr 7 zostało unieważnione na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych. UZASADNIENIE PRAWNE: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wady w postępowaniu polegające na dokonaniu przez Zamawiającego czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które mają lub mogły mieć wpływ na wynik postępowania i nie są usuwalne, stanowią podstawę unieważnienia postępowania. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w SIWZ w sposób niewyczerpujący i przeniósł ciężar przeliczenia ilości w pozycjach: 1, 2, 3, 5, 7, 8 na Wykonawcę. Skutkiem tego jest niemożliwa ocena ofert złożonych do postępowania przetargowego w w/w pakiecie, ponieważ Wykonawcy oszacowali przedmiot zamówienia zgodnie z własną wiedzą, natomiast ilości pozycji asortymentu są rozbieżne, co uniemożliwia rzetelną ocenę ofert. Wobec powyższego zaistniałe z winy Zamawiającego oraz nie nadające sie usunąć wady w treści SIWZ bezpośrednio wpływają na ocenę ofert. W zaistniałym stanie postępowanie opatrzone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co jest podsta wą unieważnienia postępowania w Pakiecie nr 7. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego wraz z rozładunkiem do leśnictw Nadleśnictwa Wołów w roku 2024
- Świadczenie usług pocztowych
- Modernizacja budynku Centrum Aktywności Senioralnej
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa analizatora do RKZ wraz z dostawą odczynników
- DOSTAWA 10-CIO PARAMETROWYCH PASKÓW DO ANALIZY MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ CZYTNIKA PASKÓW ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ OB (z dostawą materiałów kontrolnych i części zużywalnych)
- Produkty lecznicze.
więcej: Analizatory krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.