eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobczyce › a) Upoważniony do przeprowadzenia postępowaniaGmina Dobczyce Rynek 26, 32-410 Dobczyce, NIP 681-10-04-443, REGON 351555424 b) PartnerzyMuzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów ul. Wróblewskiego 10a38-300 Gorlice, NIP 738-207-14-96, REGON 120588010 Muzeum - Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec ul. Podzamcze 1; 32-551 Babice, NIP 628-214-64-84, REGON 120385719 Skansen w Sidzinie - Muzeum Kultury Ludowej Sidzina bn., 34 - 236 Sidzina, NIP 552-16-83-688, REGON 120900357

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-21

Ogłoszenie nr 500061236-N-2018 z dnia 21-03-2018 r.

Gmina Dobczyce: a) Upoważniony do przeprowadzenia postępowania: Gmina Dobczyce Rynek 26, 32-410 Dobczyce, NIP 681-10-04-443, REGON 351555424 b) Partnerzy: Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów ul. Wróblewskiego 10a: 38-300 Gorlice, NIP 738-207-14-96, REGON 120588010 Muzeum - Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec ul. Podzamcze 1; 32-551 Babice, NIP 628-214-64-84, REGON 120385719 Skansen w Sidzinie - Muzeum Kultury Ludowej Sidzina bn., 34 - 236 Sidzina, NIP 552-16-83-688, REGON 120900357

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
SKANSENOVA - systemowa opieka nad dziedzictwem w małopolskich muzeach na wolnym powietrzu" realizowanego w ramach osi VIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 - część V: Dostawa wyposażenia

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511651-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Upoważniony do przeprowadzenia postępowania: Gmina Dobczyce Rynek 26, 32-410 Dobczyce
Partnerzy: Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów ul. Wróblewskiego 10a: 38-300 Gorlice
Muzeum - Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec ul. Podzamcze 1; 32-551 Babice
Skansen w Sidzinie - Muzeum Kultury Ludowej Sidzina bn., 34 - 236 Sidzina


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dobczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 35155542400000, ul. ul. Rynek 26, 32410 Dobczyce, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 123 721 700, e-mail ugim@dobczyce.pl, faks 122 712 993.
Adres strony internetowej (url): www.dobczyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
a) Upoważniony do przeprowadzenia postępowania: Gmina Dobczyce Rynek 26, 32-410 Dobczyce, NIP 681-10-04-443, REGON 351555424 b) Partnerzy: Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów ul. Wróblewskiego 10a: 38-300 Gorlice, NIP 738-207-14-96, REGON 120588010 Muzeum - Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec ul. Podzamcze 1; 32-551 Babice, NIP 628-214-64-84, REGON 120385719 Skansen w Sidzinie - Muzeum Kultury Ludowej Sidzina bn., 34 - 236 Sidzina, NIP 552-16-83-688, REGON 120900357

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

a) Upoważniony do przeprowadzenia postępowania: Gmina Dobczyce Rynek 26, 32-410 Dobczyce, NIP 681-10-04-443, REGON 351555424 b) Partnerzy: Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów ul. Wróblewskiego 10a: 38-300 Gorlice, NIP 738-207-14-96, REGON 120588010 Muzeum - Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec ul. Podzamcze 1; 32-551 Babice, NIP 628-214-64-84, REGON 120385719 Skansen w Sidzinie - Muzeum Kultury Ludowej Sidzina bn., 34 - 236 Sidzina, NIP 552-16-83-688, REGON 120900357

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.98.2018.ANSU

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego postępowania jest część V - Dostawa wyposażenia. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na dostawie: trwałego wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalnej, zakup wyposażenia do budynku, zakup krzeseł, zakup i montaż nagłośnienia, zakup gablot na ornaty, wyposażenie multimedialne, modernizacja wystaw stałych, prace konserwatorskie, prace restauratorskie przy zabytkach ruchomych i przy zabytkowych muzealiach. Zamówienie część V zostało podzielone na pięć części i opisane odpowiednio kolejnych załącznikach do każdej części zamówienia: Część 1 zamówienia dla Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów: 1.1 Zakup wyposażenia do budynku w Łosiu. Opis części 1 przedmiotu zamówienia- załącznik Nr 8. Szczegółowy opis części 1 przedmiotu zamówienia- załącznik Nr 8.1 do SIWZ Zamawiający - Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów. Część 2 zamówienia dla Muzeum - Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec: 2.1 Zakup krzeseł. Zakup i montaż nagłośnienia. Zakup gablot na ornaty. Szczegółowy opis części 2 przedmiotu zamówienia- załącznik Nr 9. Zamawiający - Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec. Część 3 zamówienia dla Skansenu w Sidzinie Muzeum Kultury Ludowej: 3.1 Wyposażenie multimedialne. Szczegółowy opis części 3 przedmiotu zamówienia- załącznik Nr 10. Zamawiający - Skansenu w Sidzinie Muzeum Kultury Ludowej. Część 4 zamówienia: a) Usługa konserwatorska - Konserwacja zabytków ruchomych oraz zabytkowych muzealiów - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 11. b) Modernizacja wystaw stałych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 12. Zamawiający - Gmina Dobczyce. Część 5 zamówienia: Zakup trwałego wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalnej - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 13. Zamawiający - Gmina Dobczyce.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 32322000-6


Dodatkowe kody CPV: 92522100-7, 92522200-8, 32342300-5, 39112000-0, 72212520-0, 39154000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup wyposażenia do budynku w Łosiu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla części 1: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu - art. 93 ust.1 pkt. 1).

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup krzeseł. Zakup i montaż nagłośnienia. Zakup gablot na ornaty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22349.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELMAR Anna Karnas
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 3-go Maja 1/3
Kod pocztowy: 36-030
Miejscowość: Błażowa
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27859.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27859.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27859.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wyposażenie multimedialne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97908.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97908.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 97908.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część 4: a) Usługa konserwatorska - Konserwacja zabytków ruchomych oraz zabytkowych muzealiów. b) Modernizacja wystaw stałych.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu - art. 93 ust.1 pkt. 1).

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zakup trwałego wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalnej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla części 5: cena oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - art. 93 ust.1 pkt. 4).

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.