eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Dostawa energii elektrycznej w ramach wspólnego zamówienia prowadzonego przez Powiat Mikołowski na rok 2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-17

Ogłoszenie nr 500060673-N-2017 z dnia 17-11-2017 r.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego: Dostawa energii elektrycznej w ramach wspólnego zamówienia prowadzonego przez Powiat Mikołowski na rok 2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596593-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500041373-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Powiat Mikołowski 43-190 Mikołow ul. Żwirki i Wigury 4a, osoba do kontaktu: Urszula Kapis, adres e mail kancelaria@mikolowski.pl
Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. zo.o. 43-190 Mikołow ul. Waryńskiego 2, osoba do kontaktu: Beata Miler, adres e mail:sekretariat@szpital-mikolow.com.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Mikołowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 27628477900000, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, e-mail zampub@mikolowski.pl, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.
Adres strony internetowej (url): http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Powiat Mikołowski jako upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego odpowiada w szczególności za: 1)opracowanie dokumentacji postępowania w tym:ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wraz z załącznikami, wzoru umowy,oświadczeń wszystkich Zamawiających o ich zatwierdzeniu, 2)publikację ogłoszenia o zamówieniu zgodnego ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, o której mowa w pkt. 1 niniejszego ustępu porozumienia,oraz ewentualną publikację ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w przypadku wystąpienia takiej okoliczności, 3)udostępnianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także w porozumieniu z Centrum Zdrowia w Mikołowie sp. z o.o, wyjaśnianie, modyfikacje i zmiany SIWZ oraz ogłoszenie tych czynności, 4)przyjmowanie ofert i ich publiczne otwarcie, 5)ocenę spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocenę złożonych ofert, 6)wykonanie procedury związanej z uzupełnianiem dokumentów, wyjaśnianiem dokumentów, wyjaśnianiem treści oferty, poprawianie omyłek pisarskich, rachunkowych i innych omyłek, o których mowa w art. 87 ust. 2 pkt .3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), 7) wykluczanie wykonawców lub odrzucanie ofert, 8) wybór najkorzystniejszej oferty lub unieważnienie postępowania, 9) wszystkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawnej, a w szczególności: - przyjęcie odwołań, - przekazanie zawiadomień o wniesionych odwołaniach, - informowanie wykonawców o zawieszaniu biegu terminu związania ofertą, - wezwanie o przedłużenie ważności wadium lub wniesienie nowego wadium, - wystąpienie o zmianę terminu związania ofertą, - przygotowanie odpowiedzi na odwołanie, - przygotowanie dokumentów na żądanie Krajowej Izby Odwoławczej, 10)wykonanie czynności nałożonych w orzeczeniu Krajowej Izby Odwoławczej, 11)reprezentowanie Zamawiających w postępowaniu odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą i w postępowaniu skargowym przed Sądem Okręgowym w Katowicach. 2. Powiat Mikołowski zobowiązuje się do przekazywania Centrum Zdrowia w Mikołowie sp. z o.o informacji o podjętych w toku postępowania czynnościach, a w szczególności: o przekazaniu do publikacji ogłoszenia o zamówieniu, o zmianach ogłoszenia o zamówieniu, o zmianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, o wyborze najkorzystniejszej oferty, wraz z informacją o wykluczeniu wykonawców lub odrzuceniu ofert, o wniesionych odwołaniach i wyniku toczącego się postępowania odwoławczego lub o wystąpieniu przesłanek skutkujących koniecznością unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku zaistnienia przesłanek uzasadniających - w ocenie Powiatu Mikołowskiego- podjęcie decyzji o unieważnieniu postępowania czynność ta zostanie podjęta za pisemną zgodą Centrum Zdrowia w Mikołowie sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej w ramach wspólnego zamówienia prowadzonego przez Powiat Mikołowski na rok 2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Mikołowskiego oraz Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. Szczegółowy wykaz jednostek i punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2.1. Dostawa energii elektrycznej o łącznym wolumenie 1500 MWh. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętej przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną maksymalną ilość zużycia energii elektrycznej. 2.2.Zamawiający przewiduje możliwość zwiększania lub zmniejszenia dostaw energii elektrycznej +/- 10% zamówienia podstawowego na warunkach zawartej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1200). 4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. Tauron Dystrybucja S.A. 5. Zakup będzie się odbywać na postawie umów zawieranych odrębnie przez poszczególne jednostki organizacyjne Powiatu Mikołowskiego oraz Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.", szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ - liczba umów 11 w okresie dostaw tj. nie wcześniej niż od dnia 1.01.2018 roku do dnia 31.12.2018 roku. 6. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie dla potrzeb obiektów zakwalifikowanych do 5- Kategorii do OPZ- w grupie "pozostałe". 7.Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: 1) Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: -zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej, -reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy, 2)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie zamówienia. 3)Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 8.Wykonawca musi posiadać generalną umowę dystrybucyjną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, na terenie którego zlokalizowane są punkty poboru energii elektrycznej wyspecyfikowane w załączniku nr 1 do SIWZ, z terminem obowiązywania minimum do 31.12.2018 roku. 9.Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa i wskazanymi w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. 10.Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel. 11.Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych 12. Dotychczasowe umowy nie wymagają wypowiedzenia. Ważność umów upływa z dniem 31.12.2017r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.31.00.00 - Elektryczność


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 324315
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polski Prąd S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Jerozolimskie 212
Kod pocztowy: 02-486
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 381915
Oferta z najniższą ceną/kosztem 381915
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 415678.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.