eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › "Zakup zestawów umundurowania ochronnego wysokiej specjalizacji oraz sprzętu ratowniczego dla jednostek OSP"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-06

Ogłoszenie nr 500054052-N-2017 z dnia 06-11-2017 r.

Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze: "Zakup zestawów umundurowania ochronnego wysokiej specjalizacji oraz sprzętu ratowniczego dla jednostek OSP"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
9. Zamówienie jest współfinansowane w ramach Priorytetu IV Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego na lata 2014-2020 - Działanie 4.1

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585049-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500028475-N-2017, 500028475-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 702405000316, ul. ul. Kasprowicza 42434, 65074 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 068 3255779, 4575623, e-mail epolak@zosprp.com, faks 683 255 779.
Adres strony internetowej (url): http://www.zosprp.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Stowarzyszenie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup zestawów umundurowania ochronnego wysokiej specjalizacji oraz sprzętu ratowniczego dla jednostek OSP"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

E.VI/UE/4/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów umundurowania ochronnego wysokiej specjalizacji oraz sprzętu ratowniczego dla jednostek OSP - w trybie przetargu nieograniczonego dla projektu pn. "Tworzenie systemu ratownictwa i ochrony przed pożarami, powodziami i innymi zagrożeniami poprzez doposażenie OSP w samochody ratowniczo-gaśnicze i specjalistyczny sprzęt ratowniczy" realizowanego w ramach programu unijnego RPO Lubuskie 2020, oś 4, działanie 4.1. 2. Zamówienie jest podzielone na 4 części: o Część 1, obejmującą dostawę asortymentu tj. ubrania ochronne specjalne, kominiarki, o Część 2, buty strażackie specjalne, hełmy strażackie bojowe, rękawice specjalne strażackie, o Część 3, obejmującą drabiny ratownicze o Część 4, obejmującą węże tłoczne (W52) oraz prądownice z nakładką Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia w zakresie liczby części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę ani maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy. 3. Przedmiot zamówienia musi spełniać standardy techniczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu - zał. nr 4 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do 15 końcowych odbiorców ( jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu województwa lubuskiego) na koszt Wykonawcy 5. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. 6. Oznaczenie wg CPV: 35110000-8 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa, 35113400-3 Odzież ochronna i zabezpieczająca; 18832000-0 Obuwie specjalne

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 35110000-8


Dodatkowe kody CPV: 35113400-3, 18832000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: o Część 1, obejmującą dostawę asortymentu tj. ubrania ochronne specjalne, kominiarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 147420.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BBF Complex Wojciech Dutka
Email wykonawcy: -
Adres pocztowy: ul. Pieczarkowa 17
Kod pocztowy: 43-382
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 181326.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 181326.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 181326.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2, buty strażackie specjalne, hełmy strażackie bojowe, rękawice specjalne strażackie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 104760.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kaliskie Zakłady Przemysłu Terenowego w Kaliszu Spółka zo.o.
Email wykonawcy: -
Adres pocztowy: Przybrzeżna 37
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128854.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128854.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 128854.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3, obejmującą drabiny ratownicze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 78450.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kadimex Spółka akcyjna
Email wykonawcy: -
Adres pocztowy: ul. Wólczyńska
Kod pocztowy: 01-919
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 96493.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 96493.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 96493.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: o Część 4, obejmującą węże tłoczne (W52) oraz prądownice z nakładką

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W części IV unieważniono postępowanie, gdyż Zamawiający na w/w część nie posiada takich środków, jakie zostały zaproponowane przez wykonawcę i na dzień dzisiejszy nie będzie mógł ich zabezpieczyć w budżecie, aby móc je zwiększyć do cen podanych w ofertach na poszczególne części. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 4) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia postępowania jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania w części IV jest uzasadnione i konieczne.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.