eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Modernizacja części strychu Urzędu Miejskiego w Morągu - adaptacja na pomieszczenia biurowe



Ogłoszenie z dnia 2017-10-31

Ogłoszenie nr 500051602-N-2017 z dnia 31-10-2017 r.

Morąg: Modernizacja części strychu Urzędu Miejskiego w Morągu - adaptacja na pomieszczenia biurowe
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 362946 - 2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 16005-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Morąg, Krajowy numer identyfikacyjny 51074358000000, ul. ul. 11 Listopada 9, 14300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 757 22 31 w.17, e-mail p.jankowski@morag.pl, faks 89 757 21 20.
Adres strony internetowej (url): www.bip.morag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja części strychu Urzędu Miejskiego w Morągu - adaptacja na pomieszczenia biurowe

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KI.271.15.2016.DL

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na modernizacji wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia biurowe części poddasza budynku administracyjnego Urzędu Miejskiego przy ul. 11 Listopada 9 w Morągu na terenie działki 623, obręb 0002 Morąg. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców "przedmiotem zamówienia". Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: /w branży architektury/: a. docieplenie poddasza w jego użytkowej części, b. wymiana istniejących okien i wyłazów dachowych, c. zapewnienie odpowiedniego doświetlenia projektowanych pomieszczeń poprzez montaż okien połaciowych, d. skucie posadzek oraz wykonanie izolacji, nowych wylewek i wykończeń posadzek. e. wykonanie wentylacji grawitacyjnej oraz grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie w przebudowanych pomieszczeniach i wyprowadzeniu ponad dach f. podział pomieszczeń ścianami działowymi, obudowa elementów budynku do odporności ogniowej, g. montaż stolarki drzwiowej, h. wymianę stolarki drzwiowej i witryn klatki schodowej K-1 na poziomie parteru, I, II piętra oraz drzwi z klatki schodowej do piwnicy z uwzględnieniem nowych wartości odporności ogniowej. i. docieplenie stropodachu części niższej budynku wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich, montaż nowych rynien i rur spustowych. /w branży sanitarnej/: a. instalację wody zimnej, ciepłej wody użytkowej, p.poż. b. instalację kanalizacji sanitarnej c. instalacja centralnego ogrzewania d. wentylacja pomieszczeń /w branży elektrycznej/: a. zasilanie b. rozdzielnicę poddasza c. oświetlenie podstawowe i awaryjne d. zasilanie pomieszczeń e. ochronę od porażeń f. połączenia wyrównawcze g. ochronę przepięciową h. system SSWiN (system sygnalizacji włamania) i. instalację teletechniczną (sieć logiczna) i telefoniczną Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarach robót (element pomocniczy), SIWZ, wzorze umowy wraz załącznikami. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia, załączone do dokumentacji technicznej przedmiary robót stanowią element pomocniczy, a nie podstawę wyceny. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty kosztorysów. (Kosztorys szczegółowy Zamawiający będzie wymagał dopiero przed zawarciem umowy z wybranym wykonawcą a także ma prawo żądania takiego kosztorysu od wykonawców, których oferty mogą zawierać rażąco niską cenę). UWAGA: Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego w związku z powyższym zaleca się dokonania wizji w terenie. Informacja dotycząca harmonogramu: Wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Harmonogram podlega zaopiniowaniu i akceptacji Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, STWiORB oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane. W przypadku wskazania dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach, SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentację projektową, STWiORB, przedmiarach, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach, oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w/w dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji technicznej ani do zmiany ceny zamówienia ani do naruszenia przepisów prawa. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.


II.4) Główny kod CPV: 45216110-8
Dodatkowe kody CPV:

45315100-9,

45317000-2,

45216110-8,

32410000-0,

45312000-7,

45314320-0,

45330000-9,

45111300-1,

45453000-7,

45210000-2,

45400000-1,

45410000-4,

45421000-4,

45430000-0,

45440000-3,

39150000-8,

30236000-2,

31710000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/10/2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia z dnia 31.10.2017 r. na dzień 15.12.2017 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na wprowadzenie przez Strony zmian w zakresie realizowanych robót (w tym roboty dodatkowe) polegających na wykonaniu robót wymienionych w aneksie Nr A-2/ KI.272.15.2016-2017.DL/STRYCH - UM MORĄG/MZ/2017 z dnia 26.10.2017 r. zachodzi konieczność zmiany terminu zakończenia przedmiotu zamówienia zgodnie z § 14 ust.1 oraz § 14 ust. 2 pkt 3 w/w Umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zwiększenie wartości zadania z tytułu zmian w zakresie realizowanych robót zostanie dokonane kolejnym aneksem do w/w umowy (w tym zmianą ogłoszenia o zmianie umowy) po przedłożeniu kompletu kosztorysów ustalających ich wartość przez Wykonawcę oraz ustaleniu ich ostatecznej wartości przez Nadzór Inwestorski Zamawiającego.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.