eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Zaprojektowanie i wykonanie spójnej sieci dróg rowerowych w mieście Białogard poprzez modyfikację, przebudowę i budowę infrastruktury drogowej i pieszej miasta Białogard dla potrzeb ruchu rowerzystów oraz pełnienie nadzoru autorskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-09

Ogłoszenie nr 500051328-N-2018 z dnia 09-03-2018 r.

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard: Zaprojektowanie i wykonanie spójnej sieci dróg rowerowych w mieście Białogard poprzez modyfikację, przebudowę i budowę infrastruktury drogowej i pieszej miasta Białogard dla potrzeb ruchu rowerzystów oraz pełnienie nadzoru autorskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 2 Gospodarka niskoemisyjna. Działanie 2.3 Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu w ramach Strategii ZIT dla Koszalińsko-Kołobrzesko-Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 505478-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500019272-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard, Krajowy numer identyfikacyjny 330920452, ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943122310, e-mail um.sekretariat@bialogard.info, faks .
Adres strony internetowej (url): http://bip.bialogard.info
Adres profilu nabywcy: http://bip.bialogard.info/index.php?id=63706

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie spójnej sieci dróg rowerowych w mieście Białogard poprzez modyfikację, przebudowę i budowę infrastruktury drogowej i pieszej miasta Białogard dla potrzeb ruchu rowerzystów oraz pełnienie nadzoru autorskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.1.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie spójnej sieci dróg rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą poprzez modyfikację, przebudowę i budowę infrastruktury drogowej i pieszej miasta Białogard dla potrzeb ruchu rowerzystów oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją. Budowa sieci dróg rowerowych w mieście Białogard jest realizowana w ramach Projektu pod nazwą "Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej na terenie Koszalińsko - Kołobrzesko - Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez budowę dróg dla rowerów na terenie miasta Białogard" nr PZP.02.03.00-32-0001/17-00 i została podzielona na dwie części. 2.1.1 Cześć pierwsza budowy dróg rowerowych w mieście Białogard, realizowana w oparciu o wykonaną wcześniej dokumentację, jest przedmiotem odrębnego zamówienia. Dodatkowo, ze względów uzasadnionych technicznie, zakres zamówienia publicznego dotyczącego części pierwszej poszerzony został o przebudowę ulicy Młynarskiej, przebudowę ulicy Kościuszki oraz przebudowę skweru przy skrzyżowaniu ulic Kopernika, Młynarskiej i Matejki. 2.1.2 Część druga zadania, realizowana w formule "zaprojektuj i wybuduj" polega na zaprojektowaniu i wybudowaniu spójnej sieci dróg rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, stanowi przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. 2.2 Przedmiot zamówienia dotyczy: 2.2.1 Wykonania kompletnej dokumentacji budowlanej zawierającej uzgodnienia, pozwolenia i decyzje niezbędnych do wykonania inwestycji osobno dla każdej z ulic wchodzących w zakres sieci dróg rowerowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U z 2013 r. poz. 1129) - wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego na podstawie założeń i rozwiązań zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym opracowanym przez firmę Utila sp. z o. o., ul. Białostocka 11/80, 03-748 Warszawa, projektant Radosław Woźniak. 2.2.2 Wykonania w oparciu o opracowaną dokumentację zatwierdzoną pozwoleniem na budowę spójnej sieci dróg rowerowych, powiązaną z istniejącą infrastrukturą komunikacyjną miasta poprzez budowę nowych, przebudowę, modyfikację istniejących dróg i pieszych ciągów komunikacyjnych miasta Białogard. Przedmiot niniejszego zamówienia jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020. 2.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 2.3.1 W ramach wykonania dokumentacji budowlanej na podstawie założeń oraz rozwiązań zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym:2.3.1.1 pozyskanie wszelkich niezbędnych materiałów do wykonania prac projektowych, w szczególności aktualnych map i opinii geotechnicznych, 2.3.1.2 opracowanie koncepcji projektowej z podaniem rozwiązań konstrukcyjnych i materiałowych oraz przedstawienie jej Zamawiającemu w terminie 30 dni od podpisania umowy, 2.3.1.3 wykonanie projektów budowlanych branży drogowej dla każdej z ulic wchodzących w zakres sieci osobno, zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie, 2.3.1.4 wykonanie projektów budowlanych branży architektonicznej i konstrukcyjnej dla obiektów wchodzących w zakres budowy sieci dróg rowerowych, zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi, 2.3.1.5 wykonanie projektów budowlanych stałej organizacji ruchu dla każdej ulicy, 2.3.1.6 wykonanie projektów budowlanych czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót dla każdej ulicy, 2.3.1.7 wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 2.3.1.8 uzyskanie stosownych pozwoleń, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych wymaganych przepisami, pozwalających na realizację robót oraz ponoszenie opłat z nimi związanych, 2.3.1.9 wykonanie projektów wykonawczych branży drogowej dla każdej z ulic wchodzących w zakres sieci osobno, zgodnie z przepisami technicznobudowlanymi,normami i wytycznymi w tym zakresie, 2.3.1.10 wykonanie projektów wykonawczych branży architektonicznej i konstrukcyjnej dla obiektów wchodzących w zakres budowy sieci dróg rowerowych, zgodnie z przepisami technicznobudowlanymi,normami i wytycznymi, 2.3.1.11 zapewnienie wykonania i sprawdzenia (w przypadku takiego wymogu) projektu pod względem zgodności z przepisami prawa przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, 2.3.1.12 wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (sporządzonej na podstawie wydawanych przez GDDKiA ogólnych specyfikacji technicznych), 2.3.1.13 wykonanie przedmiarów i kosztorysów robót (kalkulacja uproszczona z podaniem parametrów cenotwórczych RMS) dla każdej z ulic wchodzących w zakres sieci osobno, 2.3.1.14 przekazanie Zamawiającemu całosci opracowanej dokumentacji w formie papierowej i cyfrowej na nośnikach CD lub DVD (rysunki .dwg i .pdf, opisy .docx i .pdf, tabele .xls i .pdf) do uzyskania akceptacji Zamawiającego dla wykonanej dokumentacji do dnia 30 kwietnia 2018 r., 2.3.1.15 uzyskanie w imieniu i na podstawie upoważnienia Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę spójnej sieci dróg rowerowych w mieście Białogard. 2.3.1.16 przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji, o której mowa w ppkt 2.3.1.14 oraz ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę do dnia 10 czerwca 2018 r. 2.3.1.17 opracowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych dla każdej ulicy, lub wyznaczonej grupy ulic osobno. 2.3.1.18 pełnienie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z pózn.zm.). 2.3.2 W ramach wykonania spójnej sieci dróg rowerowych: 2.3.2.1 roboty pomiarowe, przygotowawcze, 2.3.2.2 roboty rozbiórkowe i demontażowe, rozbiórka ciągów komunikacyjnych o nawierzchni bitumicznej, z betonowej kostki brukowej,kostki brukowej kamiennej, wraz z podbudową, 2.3.2.3 roboty ziemne - korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie nasypów pod drogi rowerowe, podjazdy i schody, 2.3.2.4 podbudowy, warstwy konstrukcyjne oraz przygotowanie i wykonanie nawierzchni dróg utwardzonych, 2.3.2.5 roboty konstrukcyjne - wykonanie barier spowalniających na przejeździe kolejowym, kładki o konstrukcji metalowo-drewnianej 50 m, przesunięcia barier ochronnych, parkingów typu Bike&Ride oraz samoobsługowych stacji naprawczych, 2.3.2.6 roboty nawierzchniowe - wykonanie nawierzchni z bezfazowej kostki betonowej, nawierzchni bitumicznej, 2.3.2.7 oznakowanie poziome - malowanie trasy ścieżek na nawierzchni bitumicznej, z kostki brukowej betonowej, malowanie oznakowania poziomego na drogach rowerowych, przejazdów przez drogi kołowe wg stałej organizacji ruchu, 2.3.2.8 oznakowanie pionowe - wykonanie i zamontowanie na słupach oznakowania pionowego dróg rowerowych, przejazdów przez drogi kołowe wg projektu stałej organizacji ruchu, 2.3.2.9 regulacja włazów, wpustów i studzienek, zagospodarowanie terenu przyległego wraz z nasadzeniami zieleni niskiej, obsianie i pielęgnacja trawników, 2.3.2.10 zakończenie wszelkich robót budowlanych, opracowanie dokumentacji powykonawczej,instrukcji eksploatacyjnej i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz przekazanie decyzji - w terminie do 31 października 2019 r. 2.4 Szczegółowy zakres prac i robót budowlanych zawiera: Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany przez firmę Utila sp. z o.o., ul. Białostocka 11/80, 03-748 Warszawa, projektant Radosław Woźniak. 2.5 Inne wymagania: 2.5.1 dostarczenie wszelkich niezbędnych fabrycznie nowych, pozbawionych wad materiałów stanowiących przedmiot umowy, w kolorystyce i kształcie uzgodnionym Zamawiającym, 2.5.2 ochrona istniejących obiektów naziemnych oraz urządzeń uzbrojenia podziemnego,a w przypadku ich odkrycia zabezpieczenie przed uszkodzeniem i utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz utrzymanie terenu wykonywania przedmiotu umowy w należytym stanie i porządku, wolnym od przeszkód komunikacyjnych, 2.5.3 wykonanie zabezpieczenia terenu budowy i jego zaplecza oraz ochrona terenu budowy, ochrona zieleni znajdującej się w strefie oddziaływania budowy, 2.5.4 zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 2.5.5 przeprowadzenie wymaganych przepisami prób, sprawdzeń i odbiorów, 2.5.6 uporządkowanie terenu objętego placem budowy, 2.5.7 pełnienie funkcji koordynacyjnych i nadzorczych w stosunku do prac realizowanych przez Podwykonawców, 2.6 Wykonawca jest zobowiazany do: 2.6.1 zorganizowania zaplecza robót oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, itp.podczas realizacji przedmiotu umowy będzie ponosić Wykonawca), 2.6.2 przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego do zatwierdzenia przez Zamawiającego, 2.6.3 zabezpieczenia mediów na czas robót, zapewnienie materiałów, energii, urządzeń i sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu umowy, 2.6.4 oznakowania zgodnie z tymczasową organizacją ruchu i zabezpieczenie terenu na czas robót oraz oznakowanie tablicami informacyjnymi, 2.6.5 sporządzenia przed rozpoczęciem robót budowlanych planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 2.6.6 zapewnienia na terenie budowy oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie robót, 2.6.7 zapewnienia na koszt własny bieżącej obsługi geodezyjnej przez osoby uprawnione, 2.6.8 zgłaszania inspektorowi nadzoru /inżynierowi kontraktu terminu zakończenia robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt, 2.6.9 wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją budowlaną, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami,harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym Zamawiającemu oraz oddania przedmiotu umowy w terminie, 2.6.10 utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania urządzeń i materiałów w sposób niepowodujacy kolizji, 2.6.11 zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji,łącznie z kosztami utylizacji, 2.6.12 stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych, 2.6.13 skompletowania wszystkich wyników badan, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów i instrukcji przed zgłoszeniem robót do odbioru, 2.6.14 wykonania dokumentacji powykonawczej, 2.6.15 wykonania dodatkowych badan, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych, 2.6.16 zapewnienia wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe, 2.6.17 po zakończeniu robót budowlanych doprowadzenia stanu terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowania terenu budowy, oznakowania zgodnego ze stałą organizacją ruchu i przekazanie go Zamawiającemu, 2.6.18 niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia, 2.6.19 ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71330000-0, 71420000-8, 71248000-8, 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45232451-8, 45233120-6, 45233129-9, 45233252-0, 45310000-3, 45233200-1, 45223800-4, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3906219.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "MAT-BUD" Mateusz Krystian Symoczko
Email wykonawcy: symoczko67@interia.pl
Adres pocztowy: Łęczno 69
Kod pocztowy: 78-200
Miejscowość: Białogard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6511522.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6511522.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12148710.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.