eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Wieleń w roku szkolnym 2017/2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-28

Ogłoszenie nr 500043590-N-2018 z dnia 28-02-2018 r.

Samorządowa Administracja Oświatowa: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Wieleń w roku szkolnym 2017/2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596246-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samorządowa Administracja Oświatowa, Krajowy numer identyfikacyjny 57022166200000, ul. ul. Drawska 1, 64730 Wieleń, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 561 118, e-mail sao3@wp.pl, faks 672 561 021.
Adres strony internetowej (url): www.bip.saowielen.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Wieleń w roku szkolnym 2017/2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SAO.364.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są dowozy uczniów do szkół na terenie Gminy Wieleń w roku szkolnym 2017/2018 w formie przewozu regularnego specjalnego. Transport ma zapewnić dowóz i odwóz dzieci mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania uczniów w podróży. Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów szkolnych w roku szkolnym 2017/2018 na terenie Gminy Wieleń dla dzieci i młodzieży z miejsca ich zamieszkania (z ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) do placówek oświatowych podanych poniżej: 1)do Gminnego Przedszkola w Wieleniu: a)przy ul. Sportowej 1 z miejscowości: Bęglewo, Brzeźno, Jaryń, Łaski, Potrzebowice, Zawada, Wrzeszczyna nr 1,3-5, 8-9a, 13-14, 16-17, 19-21, b)przy ul. Sosnowej 11 z miejscowości: Herburtowo, Marianowo, Mniszek, Nowe Dwory od nr 50, Kałądek, Folsztyn, 2) do Szkoły Podstawowej w Gulczu z oddziałem przedszkolnym przy ul. Czarnkowskiej 10 z miejscowości: Gulcz Wybudowanie, Gulcz Stacja, 3) do Szkoły Podstawowej w Dzierżążnie Wielkim z oddziałami przedszkolnymi, Dzierżążno Wielkie 24 i 60 z miejscowości: Kuźniczka, Kocień Wielki, Usypisko, Dzierżążno Małe, Lipinki, Gieczynek, Dębogóra, Dzierżążno Wielkie PGR, Brzezinki, 4) do Szkoły Podstawowej w Miałach przy ul. Powstańców Wielkopolskich 13 z miejscowości: Biała, Bielsko, Mężyk. a)do oddziału przedszkolnego przy ul. Fabrycznej 2 z miejscowości: Biała, Mężyk, Bielsko; 5)do Szkoły Podstawowej nr 1 w Wieleniu przy ul. Szkolnej 4 z miejscowości: Bęglewo, Brzeźno, Brzezinki, Jaryń, Łaski, Potrzebowice, Zawada, Wrzeszczyna nr 1, 3-5, 8-9a, 13-14, 16-17, 19-21. 6)do Szkoły Podstawowej w Rosku przy ul. Powstańców Wielkopolskich 15: a)do Szkoły Podstawowej I-VII w Rosku z miejscowości: Wrzeszczyna, Hamrzysko, Rosko ul. Kolonia; b)do oddziałów gimnazjalnych przy Szkole Podstawowej w Rosku z miejscowości: Wrzeszczyna, Hamrzysko, Rosko ul. Kolonia, Gulcz, Biała, Gulcz Wybudowanie, Bielsko, Miały, Mężyk -do oddziałów przedszkolnych przy SP Rosko przy ul. Powstańców Wielkopolskich 26 z miejscowości: Hamrzysko, Rosko ul. Kolonia, Wrzeszczyna, 7)do Szkoły Podstawowej nr 2 w Wieleniu przy ul. Jana Pawła II 3 z miejscowości: a) Folsztyn, Kałądek, Herburtowo, Marianowo, Mniszek, Nowe Dwory od nr 50 b) do oddziałów gimnazjalnych przy SP nr 2 im. Jana Pawła II przy ul. Jana Pawła II 3 z miejscowości: Bęglewo, Brzeźno, Lipinki, Jaryń, Łaski, Nowe Dwory od nr 50, Potrzebowice, Folsztyn, Kałądek, Herburtowo, Marianowo, Kuźniczka, Brzezinki, Kocień Wielki, Usypisko, Mniszek, Dzierżążno Wielkie, Dzierżążno Małe, Gieczynek, Dębogóra, Wrzeszczyna nr 1, 3-5, 8-9a, 13-14, 16-17, 19-21, Zawada, Wrzeszczyna. 1.Uczniów do szkół należy dowieźć na następujące godziny: a) do SP Wieleń, SP Miały, SP Rosko z oddziałami gimnazjalnymi na godz. 7.55, b) do SP Dzierżążno Wielkie na godz. 7.40, c) do SP Gulcz na godz. 7.45, d) do SP nr 2 na godz. 8.10 2. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi w oparciu o minutowy rozkład jazdy, dla określonej trasy, sporządzony przez Zamawiającego. 3.Odwóz uczniów ze szkół jest odwrotnością przewozów i odbywać się będzie w godz. uzgodnionych z Zamawiającym. 4.Liczba uczniów z poszczególnych miejscowości podana jest w załączniku nr 9 do niniejszej specyfikacji i może ulec zmianie ze względu na organizację i rotacje uczniów. 5.Przybliżona długość dziennej trasy dowozów i odwozów to 840 km. Dowozy i odwozy odbywają się w ciągu trwania zajęć szkolnych zgodnie z organizacją roku szkolnego. 6.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane dowozy szkolne. UWAGA: W powyższym kilometrażu jest uwzględniony tylko dowóz i odwóz, nie uwzględniono dojazdu Wykonawcy do przystanków początkowych oraz odjazdu z przystanków końcowych trasy, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. Ze względu na specyfikę usług rozmiar przedmiotu zamówienia określony jest szacunkowo mimo określenia go przez zamawiającego z należytą starannością. Rzeczywista ilość usług wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania zamawiającego i może ulec zmianie, przy czym wykonawca nie będzie rościł pretensji, ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy przewozu. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin przewozu do czasu ustalenia godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkołach. Szczegółowe godziny przewozów należy ustalić z Zamawiającym. 9.Zamawiający przy wykonaniu zamówienia zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zamiany dni przewozu dzieci w przypadkach wystąpienia nieprzewidzianych w planie dni nauczania w czasie tygodnia np.: w sobotę za inny dzień w tygodniu. 10.Kurs nie może być odwołany. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu, którym świadczy usługi do podstawienia przy każdorazowej awarii zastępczego środka transportu - odpowiadającego przepisom dotyczącym świadczonych usług. 11.W celu zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów, wykonawca umożliwi opiekunowi pełnienie opieki nad dziećmi w autobusie przewożącym dzieci na wskazanej trasie. 12.Pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym, oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Pojazdy muszą posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. Na trasie Wieleń lewobrzeżny - Wieleń prawobrzeżny dopuszczalne są miejsca stojące z zabezpieczeniem. 13.Świadczona usługa będzie wykonywana zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 14.Wymogiem jest by realizowane kursy dowozów i odwozów do szkół odbywały się autobusami dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby dzieci na poszczególnych trasach. Autobusy posiadać muszą zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży. 15.Trasy dowozów określono w załączniku nr 10 do SIWZ. 16. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) tj. czynności kierowania pojazdami na każdej trasie w wymiarze 1 etatu. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w czynności będzie polegało na: Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 1. do SIWZ. Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji usługi - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności, tj. oświadczenia osób wykonujących ww. czynności, potwierdzające że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczeń, bądź przedstawienie oświadczeń niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj. oświadczenia zatrudnionych osób o zatrudnieniu na umowę o pracę, oraz będzie przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS od umów o pracę zatrudnionych osób. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o których mowa powyżej Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 500,00 zł. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji wymaganych czynności osób na podstawie umowy o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 1,0 % całkowitego wynagrodzenia, za każdą osobę zatrudnioną w oparciu o inny stosunek prawny niż stosunek pracy. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 17.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. 18.Zamawiający nie dopuszcza zamówień częściowych. 19.Zamawiający nie dopuszcza zamówień wariantowych. 20.Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 607899.60
Waluta pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunalne NOTEC Sp. z o.o
Email wykonawcy: biuro@pk.notec.pl
Adres pocztowy: Błonie 29
Kod pocztowy: 64-730
Miejscowość: Wieleń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 607899.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 607899.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 607899.60
Waluta: pl

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.