eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanej jako dwa odrębne zadania i obejmującejmodernizację budynku WZSOZ w zakresie termomodernizacji oraz przystosowania dla potrzeb opieki koordynowanej - powtórka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-05

Ogłoszenie nr 500038649-N-2017 z dnia 05-10-2017 r.

Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanej jako dwa odrębne zadania i obejmującej: modernizację budynku WZSOZ w zakresie termomodernizacji oraz przystosowania dla potrzeb opieki koordynowanej - powtórka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja budynku przy ul. Dobrzyńskiej 21/23 we Wrocławiu, Prosta droga do zdrowia - wdrożenie nowoczesnych standardów opieki koordynowanej dla mieszkańców Dolnego Śląska przez Centrum Medyczne "Dobrzyńska" oraz Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581716-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 93026615200000, ul. ul. Dobrzyńska , 50403 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 717 747 790, e-mail przetargi@wzsoz.wroc.pl, faks 717 747 790.
Adres strony internetowej (url): www.dobrzynska.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanej jako dwa odrębne zadania i obejmującej: modernizację budynku WZSOZ w zakresie termomodernizacji oraz przystosowania dla potrzeb opieki koordynowanej - powtórka

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

42-P-17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie - na rzecz Zamawiającego - funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad inwestycją realizowaną, jako dwa odrębne zadania tj.: a."Termomodernizacja budynku przy ul. Dobrzyńskiej 21/23 we Wrocławiu", b."Prosta droga do zdrowia - wdrożenie nowoczesnych standardów opieki koordynowanej dla mieszkańców Dolnego Śląska przez Centrum Medyczne "Dobrzyńska" oraz Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego". Inwestycja, o której mowa w ust. 1, realizowana będzie w budynku stanowiącym siedzibę Zamawiającego. Nadzór inwestorski, sprawowany będzie w następujących specjalnościach: a.konstrukcyjno-budowlana, zwana branżą budowlaną, b.instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zwana branżą sanitarną, c.instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zwana branżą elektryczną. W ramach nadzoru inwestorskiego Wykonawca będzie realizował następujące zadania: a.ETAP I: uczestniczenie wraz z Zamawiającym i wykonawcą dokumentacji projektowej w procesie tworzenia dokumentacji: oprojekt budowlany (jeden dla całej inwestycji, ale z podziałem na dwa zadania), oprojekty wykonawcze, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie (odrębne dla obu zadań), oSTWiOR (wspólny dla obu zadań). b.ETAP II: uczestniczenie wraz z Zamawiającym w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania, o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, c.ETAP III: nadzorowanie robót budowlanych w oparciu o powstałą dokumentację projektową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71631300-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 234300.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INVESTTEAM S.C.
Email wykonawcy: biuro@investteam.pl
Adres pocztowy: al.Jana Matejki 2/25
Kod pocztowy: 50-333
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 260760,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 260760,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 260760,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.