eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Uzbrojenie terenu przy Wałbrzyskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej "Invest-Park" Podstrefa Strzelin wraz przebudową ciągów komunikacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-28

Ogłoszenie nr 500019117-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.

Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie: Uzbrojenie terenu przy Wałbrzyskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej "Invest-Park" Podstrefa Strzelin wraz przebudową ciągów komunikacyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543237-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie, Krajowy numer identyfikacyjny 52863000000, ul. ul. Ząbkowicka 11, 57100 Strzelin, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3921971 w. 154, e-mail umig@strzelin.pl, faks 713 921 303.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gmstrzelin.finn.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Uzbrojenie terenu przy Wałbrzyskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej "Invest-Park" Podstrefa Strzelin wraz przebudową ciągów komunikacyjnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.20.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część instalacyjna: a. część sanitarna: -sieć wodociągowa: o Wykonanie sieci wodociągowej z rur PEHD o średnicy 160 mm i długości ~ 1 017,6 m; o Wykonanie sięgaczy z rur PEHD o średnicy 110 mm (4 szt., Lc=60,2 m); o Wpięcie do istniejącej sieci wodociągowej DN 160 PEHD, usytuowanej w dz. nr 2/2 w ul. Glinianej i połączenie z siecią istniejącą DN 160 PEHD w ul. K. Wielkiego (działka nr 3/11 AM-2). - sieć kanalizacji sanitarnej: o Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej, kanał dn 250 PVC o długości ~ 654,5 m; o Wykonanie sięgaczy pod przyłącza: kanał dn 200 PVC, 5 szt, Lc=74,5 m; o Włączenie do istniejącego odcinka kanalizacji sanitarnej - kanał dn 250 mm w ul. Glinianej. Włączenie nowej sieci kanalizacji sanitarnej do istniejącej studni rewizyjnej usytuowanej na dz. nr 2/2 (ul. Gliniana). - sieć kanalizacji deszczowej: o Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej, kanał DN 600 PP o długości ~163,5 m; o Wykonanie przykanalików pod wpusty deszczowe, 15 szt: - przykanaliki dn 160 PVC, L=92,0 m - przykanaliki dn 200 PVC, L=7,6 m o Włączenie do istniejącego odcinka kanalizacji deszczowej - kanał dn 800 mm, przy skrzyżowaniu ul. gen. Okulickiego i Kazimierza Wielkiego. b. część elektryczna - oświetlenie uliczne o Wykonanie w ul. gen. Okulickiego oświetlenia linią kablową - kabel oświetleniowy o długości ~410 m na 14 słupach 8-metrowych z wysięgnikami z zastosowaniem opraw ledowych. Część drogowa - Przebudowa ul. Okulickiego na odcinku od ul. K. Wielkiego do wylotu w kierunku miejscowości Górzec; L ~ 373,27 m o Wykonanie ciągu głównego o szerokości s=7,00 m i długości L~373,27 m; o W miejscu gdzie znajdują się zjazdy (od strony rowu) - wybudowanie przepustów z rur PEHD fi 400 cm; o Wykonanie zjazdów z ul. Okulickiego na działki przyległe; o Wykonanie od strony zachodniej ciągu pieszo-rowerowego o szerokości s=2,50 m i długości L~373,27 m z kostki betonowej; o Wykonanie rowu odwodnieniowego trapezowego L=165,27 m od km 0+162,00 do km 0+373,27; Na dzień odbioru zadania należy uporządkować teren budowy oraz zaplecza budowy (miejsce składowania materiałów i stacjonowania sprzętu).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45232410-9, 45232440-8, 45231100-6, 45230000-8, 45232100-3, 45233200-1, 45233142-6, 45310000-3, 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2621253.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o. o.
Email wykonawcy: sekretariat@prdmbrzeg.pl
Adres pocztowy: ul. Oławska 26a
Kod pocztowy: 49-300
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2367560.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2367560.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3441171.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 38

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.