eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn."Modernizacja Kina Sławieńskiego Domu Kultury. Etap III - remont Sali Kinowej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-23

Ogłoszenie nr 500017030-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.

Sławieński Dom Kultury: Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Kina Sławieńskiego Domu Kultury. Etap III - remont Sali Kinowej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542614-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sławieński Dom Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 28142400000, ul. ul. Cieszkowskiego 2, 76100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 59 810 76 70, e-mail sdk_slawno@poczta.onet.pl, faks 59 810 76 70.
Adres strony internetowej (url): http://dk.slawno.ibip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowan Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Kina Sławieńskiego Domu Kultury. Etap III - remont Sali Kinowej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SDK.ZP.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiot zamówienia jest wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja Kina Sławieńskiego Domu Kultury. Etap III Remont Sali kinowej", który obejmuje: 1) prace remontowe Etapu III mają na celu dostosowania obiektu - pomieszczeń Sali kinowej do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym wykonanie: a) wykonanie obowiązku nałożonego przez Powiatowego Inspektora Nadzoru budowlanego w Sławnie - Decyzja z dnia 27 lipca 2015 r. znak PINB.5162.28.I.2015 MSZ.(w zakresie Sali widowiskowo - kinowej) wraz z uzyskaniem Decyzji zezwalającej na prowadzenie prac przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Koszalinie, ul. Władysława Andersa 34, 75-626 Koszalin, b) wykonanie prac zgodnie z Ekspertyzą p.poż. opracowaną w maju 2017 r. i uzgodnioną z Wojewódzką Komendą Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie, c) wykonanie robót budowlano-remontowych określonych w projekcie budowlanym i budowlano - wykonawczym zatwierdzonym przez Zamawiającego. 2) Zakres prac określa PFU: a) opracowanie roboczej koncepcji remontu na podstawie wytycznych Zamawiającego wraz z bilansami zapotrzebowania w media i opisem prac do wykonania, przełączeń, demontaży oraz uzyskanie pozytywnej opinii Rzeczoznawców i Zamawiającego wraz z opinią Konserwatora zabytków w terminie nie później niż do 14 dni od podpisania umowy, b) opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego oraz w razie konieczności uzyskanie pozwolenia na budowę nie później niż do 30 dni od podpisania umowy, c) realizacja robót budowlanych i odbiór robót wraz z dokumentacją powykonawczą do 15 listopada 2017 r. 3) Sporządzenie kompletnego wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji i remontu Sali kinowej wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego oraz ich wykonanie na podstawie tej dokumentacji, zatwierdzonej przez Zamawiającego celem uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Projekt winien być sporządzony na podstawie zatwierdzonej "Koncepcji programowo - przestrzennej" przez Zamawiającego opracowanej przez Projektanta. Kompletny projekt budowlany i projekt wykonawczy dla Sali kinowej wraz z komunikacją i niezbędnym zapleczem technicznym musi zawierać następujące branże i dokumenty: a) Architektura, b) Projekt akustyki (według załączonych wytycznych Zamawiającego), c) Projekt przeniesienia projektorów kinowych i nagłośnienia kinowego, d) Projekt oświetlenia scenicznego, e) Projekt nagłośnienia scenicznego, f) Konstrukcja, g) Wytyczne i kolejność demontaży według zapisów SSTiOW, h) Aranżacja wnętrz (załącza się opis fotela i kanap dla potrzeb obiekt - ilość miejsc 215 w tym dla osób niepełnosprawnych) z podaniem propozycji wykonania numerów rzędów i numerów miejsc), i) Instalacja wody zimnej dla potrzeb p.poż., j) Instalacja wentylacji grawitacyjnej, k) Instalacja wentylacji i klimatyzacji dla potrzeb pom. Sali kinowej (według wytycznych Zamawiającego), l) Instalacja centralnego ogrzewania z układu wentylacyjno-klimatyzacyjnego, m) Instalacja elektryczna i oświetleniowa w tym awaryjno-ewakuacyjne z pod licznikowym układem pomiarowym, n) Instalacje nisko prądowe (telefoniczna, komputerowa, RTV, sygnalizacji pożaru, antywłamaniowa; Uwaga: czynne i sprawne instalacje elektryczne i zasilające w pom Sali zachować i zabezpieczyć /po stronie Wykonawcy/, o) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót do poszczególnych części projektu, p) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, q) Projekt organizacji robót, r) Projekt naprawy dachu nad salą kinową. 4) Ponadto do obowiązków wykonawcy (projektanta) należy: a) Uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami decyzji administracyjnych, uzgodnień, opinii oraz sprawdzeń rozwiązań projektowych, b) Uzyskanie wymaganych uzgodnień z rzeczoznawcami (PSSE, P.poż.), c) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę (jeżeli jest wymagana), d) Pełnienie nadzoru autorskiego, e) Przekazanie projektu nastąpi w formie papierowej i elektronicznej (każda branża w odrębnym pliku według SIWZ), f) Instrukcję p.poż obiektu z uwzględnieniem stref p.poż istn. czynnego obiektu wraz z oznaczeniem dróg ewakuacyjnych (wg ekspertyzy przekazanej jako załącznik do SIWZ), g) Badania powykonawcze akustyki pomieszczenia (Operat akustyczny). UWAGA 5) Z zakresu robót budowlano-montażowych (z wyceny) wyłącza się następujący zakres: a) dostawę montaż foteli (nowa konstrukcja podłogi podniesionej musi posiadać elementy konstrukcyjne umożliwiające montaż foteli w późniejszym terminie), b) prace wykończeniowe akustyczne w tym: elementy akustyczne sufitu, ścian oraz podłogi, c) wymiana poszycia podłogi sceny sali kinowej, d) dostawę i montaż nagłośnienia i oświetlenia scenicznego. 6) Wyłączenie z zakresu dostawy i montażu elementów o których mowa w pkt. 5) nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ujęcia ich w projekcie o którym mowa w pkt. 3).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 682029.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AMB GROUP POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. rtm. Witolda Pileckiego 67
Kod pocztowy: 02-781
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 963541.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 963541.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 963541.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.