To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-22
Ogłoszenie nr 500016013-N-2017 z dnia 22-08-2017 r.
Burmistrz Frampola: Dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu pod nazwą Adaptacja pomieszczeń na przedszkole w Szkole podstawowej w Woli Radzięckiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Adaptacja pomieszczeń na przedszkole w Szkole podstawowej w Woli Radzięckiej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548767-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Frampola, Krajowy numer identyfikacyjny 53785200000,
ul. ul. Radzięcka
8,
23440
Frampol, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
084 6857509 w. 38, e-mail
frampol_ms@woi.lublin.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): umframpol.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu pod nazwą Adaptacja pomieszczeń na przedszkole w Szkole podstawowej w Woli Radzięckiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.14.02.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oraz montaż wyposażenia w ramach realizacji projektu pod nazwą Adaptacja pomieszczeń na przedszkole w Szkole podstawowej w Woli Radzięckiej" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020 w ramach osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna. Niżej wymieniony zakup oraz dostawy dotyczą pomieszczeń przeznaczonych do przebywania dzieci w wieku 3-4 lat.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39161000-8
Dodatkowe kody CPV: 39162100-6, 37426000-0, 30200000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa oraz montaż zestawu sprzętu ICT - tablica interaktywna z oprogramowaniem, projektor oraz głośniki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2015 poz. 2164 z późn. zm.), dalej "Pzp", zawiadamia o unieważnieniu Części I Dostawa oraz montaż zestawu sprzętu ICT - tablica interaktywna z oprogramowaniem, projektor oraz głośniki oraz Części III Zestaw do terapii sensorycznej postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na: Dostawę wyposażenia w ramach realizacji projektu pod nazwą Adaptacja pomieszczeń na przedszkole w Szkole podstawowej w Woli Radzięckiej (ZP.271.14.02.2017) Podstawę prawną unieważnienia ww. postępowania stanowi art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp. - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa oraz montaż mebli. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8542.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPH DREWLAB ROMAN IWAŃCZUK
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10506.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Terminy wykonania dostawy: do 25 sierpnia 2017 r. |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zestaw do terapii sensorycznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2015 poz. 2164 z późn. zm.), dalej "Pzp", zawiadamia o unieważnieniu Części I Dostawa oraz montaż zestawu sprzętu ICT - tablica interaktywna z oprogramowaniem, projektor oraz głośniki oraz Części III Zestaw do terapii sensorycznej postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na: Dostawę wyposażenia w ramach realizacji projektu pod nazwą Adaptacja pomieszczeń na przedszkole w Szkole podstawowej w Woli Radzięckiej (ZP.271.14.02.2017) Podstawę prawną unieważnienia ww. postępowania stanowi art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp. - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- "Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
- Dostawa urządzeń komputerowych, monitorów i drukarek dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze
- Dostawa sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Łobzie
- Zakup i dostawa komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz serwera dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.