eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobolice › Świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z placówek oświatowych z terenu gminy Bobolice od 01.09.2017 r. do 30.06.2019 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-18

Ogłoszenie nr 500014758-N-2017 z dnia 18-08-2017 r.

Gmina Bobolice: Świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z placówek oświatowych z terenu gminy Bobolice od 01.09.2017 r. do 30.06.2019 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556809-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bobolice, Krajowy numer identyfikacyjny 52772400000, ul. ul. Ratuszowa 1, 76020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 34 58 401, e-mail gmina@bobolice.pl, faks 94 34 58 420.
Adres strony internetowej (url): www.bobolice.pl; http:/www.bip.bobolice.pl w dziale "Gospodarka" zakładka "Zamówienia publiczne"

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z placówek oświatowych z terenu gminy Bobolice od 01.09.2017 r. do 30.06.2019 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z placówek oświatowych z terenu gminy Bobolice poprzez zakup od Wykonawcy przez Zamawiającego biletów miesięcznych w roku szkolnym od 01.09.2017 r. do 30.06.2018 r. i od 01.09.2018 r. do 30.06.2019 r. 1) Wykaz placówek oświatowych objętych przedmiotem zamówienia: 1. Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Bobolicach, ul. Szkolna 1 wraz z oddziałami klasowymi mieszczącymi się w Bobolicach, ul Głowackiego 7 b-c, 2. Szkoła Podstawowa w Dargini, Dargiń 47, w skład którego wchodzą Szkoła Podstawowa w Dargini oraz klasy gimnazjalne, 3. Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Kłaninie, Kłanino 7, 4. Szkoła Podstawowa w Kurowie, Kurowo 48, 5. Szkoła Podstawowa w Drzewianach, Drzewiany 76, 6. Przedszkole w Bobolicach, ul. Szkolna 1 wraz z oddziałami przy ul. Głowackiego 7b-c. 2) Przedmiot zamówienia stanowi jedną, niepodzielną całość. 3) Warunki przywozu i odwozu uczniów do poszczególnych placówek: 1. Przewidywana liczba uczniów z podziałem na placówki oświatowe oraz miejsce zamieszkania uczniów - dane przedstawiają załącznik nr 9 - 10 do SIWZ opracowane na podstawie danych posiadanych na dzień sporządzania przedmiotu zamówienia i może ulec zmianie. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ Rozdział B "Opis przedmiotu zamówienia". Wszystkie zapisy SIWZ i załącznikach dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie - wraz z wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo). 5) Warunki zatrudnienia na podstawie art. 29 ust. 3a. 1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca/(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności jako kierowcy pojazdów w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 2. Sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wyżej wskazanych przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 199274.61
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przewozy Pasażerskie Usługi Transportowe "MAR - BUS" Mariusz Dwulit
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Żydowo 130
Kod pocztowy: 76-012
Miejscowość: Żydowo
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 531760.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 531760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 583644.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.