eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca Kłodzka › remont drogi gminnej Szczawina - Stara Łomnica. I etap



Ogłoszenie z dnia 2006-09-27

POZYCJA 50000

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bystrzyca Kłodzka: remont drogi gminnej Szczawina - Stara Łomnica. I etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Bystrzyca Kłodzka, do kontaktów: mgr inż. Roberta Gazda, ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117600, fax 074 8111588, e-mail: igp@bystrzycaklodzka.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bystrzycaklodzka.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Bystrzyca Kłodzka, mgr inż. Roberta Gazda, ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117600, fax 074 8111588, e-mail: igp@bystrzycaklodzka.pl, www.bystrzycaklodzka.biuletyn.net Zakładka /Aktualności/ Dział /Przetargi/. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont drogi gminnej Szczawina - Stara Łomnica. I etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szczawina, Stara Łomnica. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi Szczawina - Stara Łomnica, od km 1+162 do km 2+462, o następujących parametrach: - długość drogi - 1,300 km; - projektowana szerokość jezdni - od 3,00 m do 5,00 m; - spadek poprzeczny jednostronny 2%; Konstrukcja drogi: - warstwa ścieralna z mieszanki grysowo - żwirowej standard I o uziarnieniu0/12,8 - grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - (4 270,42 m2;); - klinowanie podbudowy mieszanką grysowo - żwirową o uziarnieniu o uziarnieniu 0/12,8 na głębokość 2 cm (50 kg/m2), grubość warstwy po zagęszczeniu 1 cm - (240,97 t); - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - (4 819,45 m2;); Całkowita grubość konstrukcji 25 cm. Odwodnienie drogi: - wykonanie przepustu z rur betonowych o średnicy śr. 60 cm i śr. 80 cm; - wykonanie studni połączeniowej o średnicy śr.125 cm, łączącej przepusty pod zjazdem i pod drogą; - czyszczenie przepustów rurowych o średnicy śr.60 cm i śr. 80 cm; - wykonanie ścieku drogowego z elementów prefabrykowanych o wymiarach (60 x 50 x 15)cm; 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymaga się 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość zamówienia - powyżej 60 000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 8 000 PLN. Wadium wnosi się do dnia 05.10.2006 r. do godz. 14.00 w formie zgodnej z Ustawą Prawo zamówień Publicznych art. 45. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK S.A. z siedzibą we Wrocławiu I Oddział w Bystrzycy Kłodzkiej, nr rachunku: 73109022970000000588000100. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu w zakresie: A. Warunki formalno prawne. 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: a) przedłożenie Oświadczenia w sprawie spełnienia przez oferenta warunków art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.); b) - przedłożenie upoważnienia do podpisania oferty podpisanego przez osobę lub osoby figurujące w dokumencie, o którym mowa w ppkt f), jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu oferenta, jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby uprawnione do podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta lub z innych dokumentów to nie wynika; c) przedłożenie wypełnionego i podpisanego opisu przedmiotu zamówienia (kosztorys ofertowy); d) przedłożenie podpisanej Umowy e) przedłożenie dowodu wpłaty wadium. f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia); g) stwierdzające, że osoba pracownika, wskazana w ofercie, posiada uprawnienia budowlane drogowe, tj. kserokopia zaświadczenia o posiadaniu tychże uprawnień budowlanych drogowych, przez osobę przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi drogowymi oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Doświadczenie w wykonywaniu opracowań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1. Wykaz co najmniej trzech wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu na stronie Urzędu Zamówień Publicznych) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - 3 szt.; C. Potencjał ekonomiczno - finansowy. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczno - finansowa): 1. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca lub każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, musi złożyć polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie. D. Potencjał techniczny. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; E. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, stwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego, gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania. F. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej, przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne). 1. Jeżeli w przetargu zostanie wybrana oferta Wykonawców wnoszących ofertę wspólną Zamawiający zażąda przed zawarciem Umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia kopii umowy lub innego dokumentu stwierdzającego i regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzającego zawarcie konsorcjum / spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jakie zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty. 3.Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. 4.Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji przedmiotu umowy. 5. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w lit.A pkt 1, ppkt a), b), f), lit. C pkt 1 dla każdego z partnerów z osobna, pozostałe zaś dokumenty składane są wspólnie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej przedmiotu zamówienia (brutto). Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu podpisania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - (%) 90 2. długość okresu gwarancji na roboty wykonane w ramach udzielonego zamówienia (nie mniej niż 2 lata) - (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bystrzycaklodzka.biuletyn.net Zakładka /Aktualności/ dział /Przetargi/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2006 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.10.2006, godzina 09:00, Urząd Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej, ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, sala nr 12.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.