Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gołuchów: przebudowa Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Jedlcu - etap III Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, do kontaktów: Ordziniak Tadeusz - st inspektor ds. technicznych, Jedlec, 63-322 Gołuchów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7616251,53, fax 062 7616752, e-mail: it.crrjedlec@krus.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Jedlcu - etap III. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Jedlcu, 63-322 Gołuchów, woj. wielkopolskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Jedlcu w części obejmującej modernizację budynku głównego z przeznaczeniem dla rehabilitacji medycznej, w zakresie robót budowlanych; instalacji: centralnego ogrzewania, wodnokanalizacyjnych, elektrycznych, teletechnicznych, windy; podjazdu dla niepełnosprawnych, oraz wyposażenia wraz z infrastrukturą towarzyszącą, opisanych w specyfikacji, projekcie i umowie. Realizacja w czynnym obiekcie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia musi by wykonany zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót i umową. Realizacja etapami w czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt bieżącą obsługę geodezyjną w trakcie realizacji inwestycji, przeprowadzenia przed odbiorem wymaganych właściwymi przepisami prób, jak również uzyskania od właściwych organów odpowiednich zaświadczeń i pozwoleń oraz wykonania dokumentacji powykonawczej. W celu potwierdzenia, że wykonane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający może żądać w szczególności: 1) próbek, opisów lub fotografii; 2) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; 3) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich; 4) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt 2-4, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 3. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt 3 i 4, złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. Wykonawca udzieli na wykonane roboty, licząc od daty odbioru końcowego minimum 5 lat gwarancji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Roboty budowlano-montażowe na bazie istniejącego budynku, obejmujące: - roboty budowlane i wykończeniowe (z wyłączeniem niektórych elementów) - elewacje i stolarka okienna i drzwiowa - elementy wykończeniowe i wyposażenia dachów i tarasów: obróbki blacharskie, konstrukcja pod urządzenia - montaż dźwigu osobowego, - roboty terenowe, - technologia obiektu we wszystkich branżach w zakresie instalacji. - instalacje sanitarne (c.o., c.w., c.t., wodno - kan., chłodzenie, wentylacja mechaniczna, węzeł c.o., przyłącze kanalizacji sanitarnej), osprzętu i niektórych central wentylacyjnych - instalacje elektryczne i nisko-prądowe (energetyka, oświetlenie, instalacja odgromowa, kontrola dostępu, sygnalizacja przeciwpożarowa, monitoring, sterowanie, instalacja telefoniczna, TV, sieć logiczna itp.) z wyłączeniem niektórych elementów. Szczegółowy zakres robót: wg specyfikacji technicznej, projektu i umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 30
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 80 000 PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK S. A. w Kaliszu, nr konta: 04 1090 1128 0000 0000 1203 6410 z zaznaczeniem: WADIUM - PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA CRR KRUS W JEDLCU. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ WARUNKI OKREŚLONE W ART. 22 UST. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ SPEŁNIAJĄ WARUNKI OKREŚLONE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: - w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali jako główny wykonawca budowlany co najmniej jeden obiekt użyteczności publicznej o wielkości porównywalnej z przedmiotem zamówienia i wartości robót równej co najmniej 100% ceny ofertowej netto; - dysponują osobą, która może pełnić funkcję kierownika budowy z nie mniej niż 5-letnim doświadczeniem na tym stanowisku i posiadającym wymagane uprawnienia do prowadzenia robót będących przedmiotem zamówienia; - dysponują osobami, które mogą pełnić funkcję kierowników wymaganych robót branżowych (budowlano - konstrukcyjnej, elektrycznej, sanitarnej, telekomunikacyjnej) z nie mniej niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku i posiadającym wymagane uprawnienia do prowadzenia robót; - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych w dokumentacji przetargowej prac i czynności; - posiadają narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia, - są uprawnionymi do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegją wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy; - posiadają ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przy realizacji robót budowlano - instalacyjnych o wartości polisy minimum 1 milion zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty, zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia), a jeżeli liczba wykonawców którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż siedmiu Zamawiający dokona oceny w następujący sposób: - 0 pkt otrzyma wykonawca, który zrealizował co najmniej jeden obiekt użyteczności publicznej o wielkości porównywalnej z przedmiotem zamówienia i wartości robót równej co najmniej 100% ceny ofertowej netto; - 1 pkt otrzyma wykonawca, który zrealizował dwa obiekty; - 2 pkt otrzyma wykonawca, który zrealizował trzy i więcej obiektów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WRAZ Z WNIOSKIEM O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W PRZETARGU WYKONAWCA SKŁADA OŚWIADCZENIE -ZAŁĄCZNIK NR 1. 1. W CELU POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA POSIADA UPRAWNIENIE DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI ORAZ NIE PODLEGA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, ZWANEJ DALEJ USTAWĄ, ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA ZAŁĄCZENIA DO WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2. W CELU POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA POSIADA NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ POTENCJAŁ TECHNICZNY, A TAKŻE DYSPONUJE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH: 1) DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE - ZAŁĄCZNIK NR 2 Sporządzić i załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie, że jako główny wykonawca budowlany zrealizował co najmniej jeden obiekt użyteczności publicznej o wielkości porównywalnej z przedmiotem zamówienia i wartości robót równej co najmniej 100% ceny ofertowej netto. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie; 2) POTENCJAŁ TECHNICZNY ZAŁĄCZNIK NR 3 Sporządzić i załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca. Wymagane jest posiadanie narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden wykonawca. 3) POTENCJAŁ KADROWY - ZAŁĄCZNIK NR 3 i 4 Sporządzić i załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykaz informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; Sporządzić i załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie osoby, która może pełnić funkcję kierownika budowy z nie mniej niż 5-letnim doświadczeniem na tym stanowisku i posiadającym wymagane uprawnienia do prowadzenia robót będących przedmiotem zamówienia oraz osób, które mogą pełnić funkcję kierowników wymaganych robót branżowych (budowlano - konstrukcyjnej, elektrycznej, sanitarnej, telekomunikacyjnej) z nie mniej niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku i posiadającym wymagane uprawnienia do prowadzenia robót. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samo¬rządu zawodowego lub kopię wniosku o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden wykonawca; 3. W CELU POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA ZNAJDUJE SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA, ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: 1) SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO Załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia sprawozdanie finansowego albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 2) INFORMACJI BANKU Załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę lub łącznie. 3) POLISY LUB INNEGO DOKUMENTU UBEZPIECZENIA Załączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przy realizacji robót budowlano - instalacyjnych o wartości polisy minimum 1 milion zł W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: 671 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zamawiający wyda odpłatnie wykonawcom, którzy złożą wnioski do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zostaną zakwalifikowani do udziału w postępowaniu przez Komisję Przetargową. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.10.2006, godzina 13:00, Sala audiowizualna Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Jedlcu, 63-322 Gołuchów, woj. wielkopolskie,.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.09.2006.
INNE PRZETARGI GOŁUCHÓW
więcej: przetargi GOŁUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Zębowicach, ul. Opolska 50
- Utworzenie 10 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w żłobku "ZŁOTE RYBKI" w Rybczewice Drugie 119A, 21-065 Rybczewice
- "Wykonanie izolacji termicznej nierozprzestrzeniającej ognia wraz z wypełnieniem dla koryt słupów wspierających ring dolny na Stadionie Śląskim"
- Remont pomieszczeń biurowych w budynkach oraz remont schodów zewnętrznych stanowiących własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
- Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku niemieszkalnego na Dzienny Dom Pomocy wraz z rozbudową o zewnętrzną windę
- Modernizacja instalacji technologicznych przepompowni wód solankowych dla Tężni Solankowej w Inowrocławiu
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.