eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa Notebooków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-04

Poznań: Dostawa Notebooków
Numer ogłoszenia: 49982 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6974 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Familijny Poznań, ul. Staszica 15, Poznań, woj. , tel. 0 61 8 436 304, faks 0 61 8 436 305.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: FUNDACJA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Notebooków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooków wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem do biura Fundacji Familijny Poznań przy ul. Św. Marcin 51a, 61-806 Poznań. 2.Wykonawca dostarczy notebooki w liczbie 50 sztuk. Szczegółowy opis ich minimalnych parametrów technicznych, oprogramowania i wyposażenia zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą składania oferty, o najwyższej jakości, jednorodny oraz pochodzący od jednego producenta. 4.Całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem musi posiadać znak CE potwierdzający, że spełnia on wymagania określone przez normy europejskie. 5.Oferowany sprzęt będzie objęty minimum 24 miesięczną gwarancją. Zasady naprawy i serwisu sprzętu w okresie gwarancji zawarto we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 91750 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.1.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 22.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMBIT Jerzy Spychała, Os. Wichrowe Wzgórze 103, 61-699 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 91750
  • Oferta z najniższą ceną: 91750 oferta z najwyższą ceną: 192950
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.