eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiDostawa materiałów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-04

Wodzisław Śląski: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 499764 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 446796 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 4590431, faks 32 72 187 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) Dostawa materiałów biurowych takich jak kalkulator z drukarką, kalkulator 12-pozycyjny, gilotyna do papieru, bindownica, waga elektroniczna, niszczarka, pudła archiwizacyjne, nożyczki, bruliony, teczki, zszywacze, długopisy, koperty. b) Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, fabrycznie nowych, w pełni kompatybilnych z urządzeniami do których mają być stosowane, wolnych od wad technicznych, kompletnych wkładów drukujących. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. W związku z posiadaniem przez Zamawiającego urządzeń będących w okresie gwarancyjnym i wystąpieniem w kartach gwarancyjnych zapisów mówiących o utracie gwarancji w przypadku użycia materiałów równoważnych (zamienników), które mogą być bezpośrednią przyczyną awarii danego sprzętu, przedmiot zamówienia musi być w pełni kompatybilny z urządzeniami do których ma być stosowany. Urządzenia będące na gwarancji to: HP Color LaserJet 5550 Dn HP Color LaserJet 3525 Dn Canon Pixma ip 7250 OKI B431 dn Kyocera Ecosys FS1320D Canon image PROGRAF iPF605 Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych (zamienników) materiałów eksploatacyjnych. Pojemność czy też wydajność ( ilość uzyskanych kopii) oferowanych tonerów i tuszy nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych, winna zostać potwierdzona dołączonymi do oferty testami przeprowadzonymi przez podmiot niezależny (tylko w przypadku oferowania zamienników). Za podmiot niezależny Zamawiający rozumie niezależne od Wykonawcy firmy lub instytucje badawcze, które wykonały testy wydajnościowe dla Wykonawcy lub producenta materiałów równoważnych (zamienników). W przypadku dostarczenia przez wykonawcę dostawy materiałów eksploatacyjnych nie spełniających kryteriów określonych przez producenta sprzętu i powodujących utratę gwarancji Zamawiający obciąży Dostawcę wszelkimi kosztami związanymi ze sprawdzeniem materiałów równoważnych (zamienników), kosztów naprawy urządzenia, aż do wymiany na nowe włącznie, a także zastrzega sobie możliwość natychmiastowego rozwiązania umowy z winy Wykonawcy z wszelkimi tego konsekwencjami. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do niniejszej specyfikacji tj. Załącznik nr 1 Formularz cenowy (ofertowy)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.13.00 - Kalkulatory drukujące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 44.61.71.00 - Pudła kartonowe 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 44.53.22.00 - Podkładki 35.12.34.00 - Znaczki identyfikacyjne 22.81.50.00 - Notatniki 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 21.23.23.00 - 21.23.23.00 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. Beskid Plus sp. jawna R. Tyrna, I. Cybuch, B. Tyrna, ul. Towarowa 3, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117563,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65586,24

  • Oferta z najniższą ceną: 63648,82 / Oferta z najwyższą ceną: 88023,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.