Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-21
Opole: Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych Grafika komputerowa w zastosowaniach inżynierskich, w ramach Projektu pn.: Wzmocnienie potencjału dydaktycznego kierunków przyrodniczych i technicznych na Uniwersytecie Opolskim w zakresie ochrony i gospodarowania środowiskiem
Numer ogłoszenia: 49962 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych Grafika komputerowa w zastosowaniach inżynierskich, w ramach Projektu pn.: Wzmocnienie potencjału dydaktycznego kierunków przyrodniczych i technicznych na Uniwersytecie Opolskim w zakresie ochrony i gospodarowania środowiskiem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych Grafika komputerowa w zastosowaniach inżynierskich, w ramach Projektu pn.: Wzmocnienie potencjału dydaktycznego kierunków przyrodniczych i technicznych na Uniwersytecie Opolskim w zakresie ochrony i gospodarowania środowiskiem - z podziałem na 2 zadania: 1. Zadanie nr 15 - Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotu: Konsultacje prac dyplomowych Zamówienie polega na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych dla studentów Uniwersytetu Opolskiego. Łączna ilość godzin - 30 (30 osób po 1 godzinie warsztatów) Miejsce wykonania zajęć: Uniwersytet Opolski Ilość osób: 30; 2. Zadanie nr 16 - Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotu: Graficzna prezentacja danych w oprogramowaniu do prowadzenia projektów Zamówienie polega na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych dla studentów Uniwersytetu Opolskiego. Łączna ilość godzin - 20 ( 2 grupy po 10 godzin warsztatów) Miejsce wykonania zajęć: Uniwersytet Opolski Ilość osób w grupie: 10-15.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem wykształcenia wyższego co najmniej III stopnia (posiadają stopień naukowy doktora), oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykażą się posiadaniem doświadczenia z zakresu przeprowadzonych lub prowadzonych zajęć edukacyjnych ze studentami, o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia, o łącznej ilości godzin zajęć w każdym zadaniu nie mniejszej 30 godz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które wykażą się posiadaniem wykształcenia wyższego co najmniej III stopnia (posiadają stopień naukowy doktora), oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykażą się posiadaniem doświadczenia z zakresu przeprowadzonych lub prowadzonych zajęć edukacyjnych ze studentami, o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia, o łącznej ilości godzin zajęć w każdym zadaniu nie mniejszej 30 godz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 do SIWZ), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja Projektu pn.: Wzmocnienie potencjału dydaktycznego kierunków przyrodniczych i technicznych na Uniwersytecie Opolskim w zakresie ochrony i gospodarowania środowiskiem - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Nr umowy o dofinansowania UDA-POKL.04.01.01-00-095/08.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 15 - Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotu: Konsultacje prac dyplomowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 15 - Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotu: Konsultacje prac dyplomowych Zamówienie polega na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych dla studentów Uniwersytetu Opolskiego. Łączna ilość godzin - 30 (30 osób po 1 godzinie warsztatów) Miejsce wykonania zajęć: Uniwersytet Opolski Ilość osób: 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 16 - Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotu: Graficzna prezentacja danych w oprogramowaniu do prowadzenia projektów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 16 - Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotu: Graficzna prezentacja danych w oprogramowaniu do prowadzenia projektów Zamówienie polega na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych dla studentów Uniwersytetu Opolskiego. Łączna ilość godzin - 20 ( 2 grupy po 10 godzin warsztatów) Miejsce wykonania zajęć: Uniwersytet Opolski Ilość osób w grupie: 10-15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- D/46/2025/B Zakup i dostawa aparatury medycznej na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego, Część nr 3 - Zakup i dostawa aparatu KTG - 1 szt.
- TP.D.NT.67.25_Sprzedaż i dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli oraz zbiornika kriogenicznego
- Remont stolarki okiennej w budynku penitencjarnym w Areszcie Śledczym w Opolu - etap II
- Usługa polegająca na zorganizowaniu rekrutacji i przeprowadzeniu kursów języka polskiego jako obcego dla cudzoziemców spoza UE na terenie województwa opolskiego II
- Dostawa 4 kpl. ratowniczych narzędzi hydraulicznych zasilanych akumulatorowo
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania klasy SIEM wraz z instalacją, wsparciem technicznym i usługą SOC
- Dostawa sprzętu do wirtualnego studia
- Usługa szkoleniowa z zakresu ergonomii pracy i profilaktyki zdrowotnej dla Uczestników projektu pn. "Zdrowa Psyche", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego (...)
- Usługa szkoleniowa z zakresu ergonomii pracy i profilaktyki zdrowotnej dla Uczestników projektu pn. "Zdrowa Psyche", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego (...)
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu "Inwestujemy w zawodowców III".
- Przeprowadzenie szkolenia certyfikowanego dotyczącego infrastruktury sieciowej CISCO w ramach projektu "Nowoczesna Edukacja Zawodowa w Sercu Kaszub II"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





