eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz › Przedmiotem zamówienia jest remont jezdni dróg gruntowych i gruntowych utwardzonych , który obejmuje 86,50 km dróg gminnych o powierzchni 302 772,50m2 na terenie miejscowości gminy Lubicz, polegający na mechanicznym wzruszeniu nawierzchni, zryciu kłami równiarki, mechanicznym profilowaniu, równaniu równiarkami samobieżnymi, zagęszczeniu walcami statycznymi samojezdnymi ogumionymi min.10 ton i walcami samojezdnymi metalowymi wibracyjnymi min. 10 ton wraz z miejscowym wzmocnieniem konstrukcji jezdni kruszywem drogowym w ilości 4000 ton wraz z robotami towarzyszącymi oraz z dostawą 8200 ton kruszyw drogowych przeznaczonych do remontu .

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-23

Ogłoszenie nr 49954 - 2017 z dnia 2017-03-23 r.

Lubicz: Przedmiotem zamówienia jest remont jezdni dróg gruntowych i gruntowych utwardzonych , który obejmuje 86,50 km dróg gminnych o powierzchni 302 772,50m2 na terenie miejscowości gminy Lubicz, polegający na mechanicznym wzruszeniu nawierzchni, zryciu kłami równiarki, mechanicznym profilowaniu, równaniu równiarkami samobieżnymi, zagęszczeniu walcami statycznymi samojezdnymi ogumionymi min.10 ton i walcami samojezdnymi metalowymi wibracyjnymi min. 10 ton wraz z miejscowym wzmocnieniem konstrukcji jezdni kruszywem drogowym w ilości 4000 ton wraz z robotami towarzyszącymi oraz z dostawą 8200 ton kruszyw drogowych przeznaczonych do remontu .
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 34201-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu, krajowy numer identyfikacyjny 87172575700000, ul. ul. Toruńska  , 87162   Lubicz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 566 782 709, faks 566 782 709, e-mail drogi@lubicz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest remont jezdni dróg gruntowych i gruntowych utwardzonych , który obejmuje 86,50 km dróg gminnych o powierzchni 302 772,50m2 na terenie miejscowości gminy Lubicz, polegający na mechanicznym wzruszeniu nawierzchni, zryciu kłami równiarki, mechanicznym profilowaniu, równaniu równiarkami samobieżnymi, zagęszczeniu walcami statycznymi samojezdnymi ogumionymi min.10 ton i walcami samojezdnymi metalowymi wibracyjnymi min. 10 ton wraz z miejscowym wzmocnieniem konstrukcji jezdni kruszywem drogowym w ilości 4000 ton wraz z robotami towarzyszącymi oraz z dostawą 8200 ton kruszyw drogowych przeznaczonych do remontu .

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDG.271.522.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Remont jezdni dróg gruntowych i gruntowych utwardzonych w 2017 r. który obejmuje 86,50 km dróg gminnych o powierzchni 302 772,50m2 na terenie miejscowości gminy Lubicz, polegający na mechanicznym wzruszeniu nawierzchni, zryciu kłami równiarki, mechanicznym profilowaniu, równaniu równiarkami samobieżnymi, zagęszczeniu walcami statycznymi samojezdnymi ogumionymi min.10 ton i walcami samojezdnymi metalowymi wibracyjnymi min. 10 ton wraz z miejscowym wzmocnieniem konstrukcji jezdni kruszywem drogowym w ilości 4000 ton. Zamawiający wymaga rozpoczęcie remontu dróg gruntowych w w/w technologii jednocześnie przez trzy zespoły składające się z równiarki i walca statycznego min 10ton. 2.Remont obejmuje także: a)ścięcie o grubości do 30cm poboczy dwustronnych przy jezdni gruntowej Alei Dębów droga nr 100859 o długości 738m w Kopaninie i odtworzenie rowów przydrożnych dwustronnych z wycięciem krzewów. Zakres robót obejmuje: - Mechaniczne karczowanie krzaków w poboczach drogi 0,148ha - Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni z wywiezieniem 1476m2 - Transport gałęzi na odległość do 2km 3mp - Naprawy poboczy wykonywane mechanicznie - ścinanie o grubości 30cm 1328,40m2 - Roboty ziemne-wykonanie rowów przydrożnych koparką skarbówką w gr kat III z transportem urobku sam. samowyładowczymi na odległość do 5km 797,04m3 b) kruszenie kruszarką mobilna stożkową 800 ton betonu i płyt z żelbetonu do max frakcji 0-63mm wraz z hałdowaniem. c) przesortowanie i zmieszanie mechaniczne 4000 ton kruszyw drogowych wraz z hałdowaniem i załadowaniem na sam. samowyładowcze na placu magazynowym zamawiającego w Rogowie i w Lubiczu Dolnym w ilości 2000 ton Lubiczu Dolnym i 2000ton w Rogowie 3.W celu wykonania remontu ww. dróg gruntowych wykonawca zobowiązany jest do: Zakupu i dostawy kruszyw drogowych w ilościach: a)kamień łamany wapienny o frakcji 0-31,5mm 3000 ton b)kruszywo betonowe z recyklingu o frakcji 0-63mm 1000 ton c)żużel paleniskowy 800 ton d)pospółka drogowa sortowana o frakcji 0-31,5mm 3000 ton e)destrukt - frezowina asfaltowa 400 ton

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV: 45262600-7, 14212000-0, 14630000-6, 60100000-9, 44113700-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT706818.73
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Drogowo-Budowlany sp. z o.o. spółka komandytowa ,  dbrogowo@wp.pl,  Rogowo 23,  87-162,  Lubicz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 869387,04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 869387,04
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 869387,04
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.