eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Usługi konserwacji i serwisowania systemów alarmowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-21

Legionowo: Usługi konserwacji i serwisowania systemów alarmowych.
Numer ogłoszenia: 49928 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1237 , ul. Koszarowa 1, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 6865848, faks 022 6865718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji i serwisowania systemów alarmowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i naprawy systemów i urządzeń alarmowych w obiektach wojskowych z podziałem na części: dla: - Jednostki Wojskowej 1237 Legionowo, - Jednostki Wojskowej 3350 Legionowo, - Jednostki Wojskowej 2353 Legionowo, - Regionalnego Węzła Łączności Legionowo..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) osoby wykonujące zamówienie posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie konserwacji systemów i urządzeń alarmowych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) osoby wykonujące zamówienie posiadają poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dopuszczenia do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE na podstawie ustawy z dnia 05.08.2010r. o ochronie informacji niejawnych / Dz. U. Nr 182, poz. 1228./. b) osoby wykonujące zamówienie posiadają poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE dla pracownika nadzorującego i zapoznającego się z dokumentacją techniczną oraz pracownika przeprowadzającego konserwację systemów alarmowych w pomieszczeniach I i II strefy bezpieczeństwa, d) podmiot wykonujący zamówienie posiada instalatorów i projektantów posiadających świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-4; e) podmiot wykonujący zamówienie posiada certyfikat lub świadectwo kwalifikacyjne na system lub poszczególne urządzenia alarmowe do instalacji w obiektach wojskowych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - licencje pracowników ochrony technicznej II stopnia - nadzór techniczny. - licencje pracowników ochrony I stopnia - serwisanci. - poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli POUFNE - nadzór techniczny. - poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli TAJNE - nadzór Techniczny (w części III).. - poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE w strefie bezpieczeństwa klasy I - serwisanci. - poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum TAJNE w strefie bezpieczeństwa klasy I - serwisanci (w części III). - poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE w strefie bezpieczeństwa klasy II i strefie administracyjnej - serwisanci. - świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-4;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o zatrudnianiu lub dysponowaniu pełnomocnikiem ochrony przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego (w części III). 2.Oświadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu kancelarią tajną i pomieszczeniami umożliwiającymi prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych obiektów wojskowych (dla części III). 3.Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego III-go stopnia o klauzuli TAJNE - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem (do części III).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można także uzyskać: a/ w siedzibie zamawiającego budynek nr 1 - parter - pok. 14, b/ składając wniosek faksem o jej przesłanie na nr 022 686-57-18..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria JW 1237.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi konserwacji i naprawy systemów i urządzeń alarmowych Część I - dotyczy Jednostki Wojskowej 1237 Legionowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmuje: a) usługa konserwacji systemów alarmowych; b) usuwanie awarii wynikłych podczas użytkowania i funkcjonowania w budynkach użytkowanych przez JW 1237 w kompleksach K 8602 i K 101; c) przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji systemu alarmowego oraz systemu kontroli dostępu wraz z sporządzeniem wykazu; d) przeprowadzenie demontażu i sklasyfikowanie systemu alarmu i kontroli dostępu w kompleksach wskazanych przez zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - dotyczy Jednostki Wojskowej 3350 Legionowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje konserwację Systemu Włamania i Napadu (SWiN), wideofonu, Systemu Kontroli Dostępu (SKD) w budynku nr 11 i 35..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - dotyczy obiektów RWŁ Legionowo Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji systemów alarmowych w obiektach wojskowych podległych Zamawiającemu z podziałem na zadania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie pierwsze obejmuje konserwację: Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemu Telewizji Przemysłowej (CCTV) i videofonu, Systemu Kontroli Dostępu (SKD) w budynku nr 7 przy ul. Gen. broni Tadeusza Buka 1 w Legionowie . . Zadanie drugie obejmuje konserwację: Systemu zabezpieczenia przed niepowołanym dostępem do infrastruktury telekomunikacyjnej w n/w obiektach: 1) RWŁ Legionowo ul. Gen. broni Tadeusza Buka 1 b.7, 2) GWŁ: Białobrzegi ul. Osiedle Wojskowe, 3) GWŁ Ciechanów ul. Wojska Polskiego 54 b.8, 4) GWŁ Kazuń , b.9, 5) GWŁ Mińsk Mazowiecki ul. Warszawska 267 b.3, 6) GWŁ Przasnysz ul. Makowska 8, 7) GWŁ Ostrów Mazowiecka ul. Bociańskiego 1 b.10, 8) GWŁ Zegrze Płn. ul. Juzistek b.4 , 9) GWŁ Siedlce ul. Składowa 39 b.40, 10) GWŁ Łomża Al. Legionów 133 b. 12, 11) GWŁ Białystok ul. Kawaleryjska 70 b.21..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - dotyczy Jednostki Wojskowej 2353 Legionowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: a) usługa konserwacji systemów alarmowych; b) usługa pogotowia technicznego c) usuwanie awarii wynikłych podczas użytkowania i funkcjonowania w budynku nr 7 użytkowanych przez JW 2353 w kompleksie K 8602 d) przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji systemu alarmowego oraz systemu kontroli dostępu wraz z sporządzeniem wykazu; e) przeprowadzenie demontażu i sklasyfikowanie systemu alarmu i kontroli dostępu w kompleksach wskazanych przez zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.