eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Świadczenie usługi telefonii publicznej (stacjonarnej)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-10

Śrem: Świadczenie usługi telefonii publicznej (stacjonarnej)
Numer ogłoszenia: 499138 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239889 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430, ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi telefonii publicznej (stacjonarnej).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie stacjonarnych usług telefonii publicznej dla jednostek wojskowych, umożliwiających realizację połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych i satelitarnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie obejmuje 3 części określone poniżej oraz w Tabeli nr 1. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub na wybrane przez siebie części. Usługa musi być realizowana przez Wykonawcę. Dopuszcza się powierzenie realizacji zamówienia podwykonawcom wyłącznie w zakresie dostawy i uruchomienia sprzętu. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części. Część Nr 1 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o trakt cyfrowy dla JW 2823 w lokalizacji Jarocin; Część Nr 2 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o ISDN dla JW 4655 w lokalizacji Chojnice; Część Nr 3 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o ISDN dla JW 3709 w lokalizacji Sochaczew; 4. Dla ww Zamawiający wymaga aby: 4.1.świadczenie usług telefonii publicznej w oparciu o łącza cyfrowe odbywało się w sposób ciągły umożliwiający realizację połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych i satelitarnych na trakcie cyfrowym o parametrach: Tabela nr 1 - Parametry techniczne Nr części Adres Typ łącza (minimalnie) Ilość numerów bezpośrednich DDI Dotychczasowy zakres numeracji DDI Nowy (preferowany) zakres numeracji DDI Typ centrali- sygnalizacja 1. JW 2823 Lok. Jarocin ul. Wojska Polskiego 71 63-200 Jarocin KW 2321 bud. nr 4 pom. nr 8 1 x trakt cyfrowy 2 Mbit/s 200 - (62) od xxxx 300 do xxxx 499 x-dowolne DGT 3450 Millenium- R2 2. JW 4655 Lok. Nieżychowice 89-600 Chojnice m. Nieżychowice OT 1245 bud. nr 33 pom. nr 6 15B+D 600 - (52) od xxxx 100 do xxxx 599 od xxxx 700 do xxxx 799 x-dowolne DGT 3450 Millenium- DSS1 3. JW 3709 Lok. Sochaczew Kazimierów 45 96-500 Sochaczew KW 6017 bud. nr 3 pom. nr 19 30B+D 1000 - (46) od xxxx 000 do xxxx 999 x-dowolne DGT 3450 Millenium- DSS1 4.2. Wykonawca zobowiązany jest do: 4.2.1. w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej świadczenia usług: CLIP - prezentacja numeru; COLP - prezentacja numeru abonenta dołączonego; MCID - identyfikacja połączeń złośliwych. 4.4.2. realizacji bezpośrednich połączeń z numerami wewnętrznymi DDI - (ilość zgodnie z Tabelą nr 1); 4.2.3. realizacji sekundowego rozliczania abonentów wewnętrznych centrali Zamawiającego, według jednakowych stawek opłat za połączenie przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia; 4.2.4 realizacji połączeń bez opłat za inicjację połączenia; 4.2.5. zapewnienia bezpłatnego dostępu do służb ratowniczych (Policji 997, Straży Pożarnej 998, Pogotowia Ratunkowego 999, numeru alarmowego 112) w przedmiotowych lokalizacjach lub miejscowości najbliższej przedmiotowym lokalizacjom; 4.2.6. zapewnienia na wniosek Zamawiającego bezpłatnego zablokowania możliwości wykonywania połączeń i realizacji usług nie ujętych w Tabeli nr 3. 4.2.7. zapewnienia ciągłości świadczenia usług (zgodnie z Tabelą nr 2); 4.2.8. zapoznania się z warunkami technicznymi i infrastrukturą telekomunikacyjną Zamawiającego w zakresie umożliwiającym realizację zamówienia; 4.2.9 przekazania Zamawiającemu dla każdej lokalizacji numeru identyfikacyjnego łącza cyfrowego stosowanego przez Wykonawcę; 4.2.10 dysponowania na dzień rozpoczęcia świadczenia usług Punktem Styku Sieci (PSS) - połączenia publicznej sieci telekomunikacyjnej z siecią systemu telekomunikacyjnego Zamawiającego w lokalizacji dla której złoży ofertę (Tabela nr 1); 4.2.11. poniesienia kosztów wyposażenia i konfiguracji central abonenckich Zamawiającego w przypadku braku możliwości technicznych współpracy urządzeń Stron; 4.2.12. przeprowadzenia wszelkich formalności związanych z przeniesieniem numerów DDI od obecnego operatora na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego (proces ten nie powinien zakłócić funkcjonowania usługi u obecnego operatora); 4.2.13. poniesienia wszelkich kosztów związanych z przeniesieniem numerów DDI od dotychczasowego operatora i ich uruchomienia; 4.2.14. rozliczania usług nie wymienionych w ofercie (Tabela nr 3) zgodnie z zaproponowanym planem taryfowym usług świadczonych na rynku biznesowym, stanowiącym załącznik do oferty i umowy; 4.2.15 zaproponowania w przedstawionej ofercie cen nie wyższych niż w aktualnie obowiązujących cennikach wykonawcy; 4.2.16 dostarczania do dnia 15-go każdego miesiąca w ramach opłaty abonamentowej w formie elektronicznej, na wskazany adres poczty elektronicznej, comiesięcznego szczegółowego wykazu połączeń (za poprzedni okres rozliczeniowy) z wyszczególnieniem abonentów wewnętrznych centrali Zamawiającego; 4.2.17 dostarczania szczegółowego wykazu połączeń w formie elektronicznej w formacie .xls lub .xlsx stałe kolumny. Pliki muszą zawierać szczegółowe informacje dotyczące wykonanych rozmów: -datę i godzinę rozpoczęcia rozmowy w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS (data i godzina mogą występować w osobnych polach); -numer wewnętrzny abonenta A - wykonującego połączenie (wszystkie cyfry bez przerw i dodatkowych znaków); -numer abonenta B - docelowego (wszystkie cyfry bez przerw i dodatkowych znaków); -czas połączenia w sekundach lub w formacie HH:MM:SS; -kwota netto - opłata za rozmowę (wyrażona w złotych polskich) podana z dokładnością jaką operator używa do rozliczeń (nie mniej niż 1 grosz); -kwota brutto - opłata za rozmowę (wyrażona w złotych polskich) podana z dokładnością jaką operator używa do rozliczeń (nie mniej niż 0,01zł); -rekord taryfikacyjny może zostać uzupełniony o dodatkowe, opcjonalne pola zawierające np. opis kierunku lub inne informacje. 4.2.18 dostarczenia oryginału faktury VAT za wykonaną usługę do 15-go dnia każdego miesiąca dla każdej części oddzielnie z 30-to dniowym terminem płatności; 4.2.19 dostarczenia ewentualnej faktury korygującej wystawionej maksymalnie do 30 dni od powiadomienia wyznaczonego konsultanta Wykonawcy o nieprawidłowo naliczonych zobowiązaniach w otrzymanej przez Zamawiającego fakturze. 5. Parametr ciągłości świadczenia usługi Szacowane wartości parametrów określających ciągłość świadczenia usługi przedstawione są w Tabeli nr 2 Tabela nr 2 - Szacunkowe wartości parametrów ciągłości świadczenia usługi Parametr usługi Szacunkowe wartości dla parametrów ciągłości świadczenia usługi Miesięczna dostępność usługi 99,8% Gotowość serwisowa 24 godziny - 7 dni w tygodniu Czas reakcji na awarię 1h. Czas usunięcia awarii 24h. Miesięczna Dostępność Usługi Parametr określa procentową liczbę godzin w miesiącu kalendarzowym, w czasie których Usługa jest dostępna. Gotowość serwisowa Parametr określa gotowość Wykonawcy do przyjmowania zgłoszeń od Zamawiającego i podjęcia działań przez służby techniczne. Czas Reakcji na Awarię Czas Reakcji na Awarię jest liczony od zgłoszenia Awarii przez Abonenta do chwili potwierdzenia telefonicznego przez Wykonawcę oraz podjęcia działań przez służby techniczne. Czas Usunięcia Awarii Czas Usunięcia Awarii jest mierzony oddzielnie dla każdej Awarii powodującej przerwę w świadczeniu Usługi w lokalizacji Abonenta określonej w Umowie. Czas usunięcia Awarii liczony jest od zgłoszenia Awarii przez Abonenta u Wykonawcy do czasu potwierdzenia przez Wykonawcę jej usunięcia. W przypadku, gdy miejscem dostarczenia Usługi jest lokalizacja Abonenta i usunięcie Awarii jest uzależnione od udostępnienia lokalizacji pracownikom technicznym Wykonawcy, czas usunięcia Awarii jest liczony od chwili udostępnienia lokalizacji przez Abonenta do czasu potwierdzenia przez Wykonawcę jej usunięcia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00 - Publiczne usługi telefoniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Część Nr 3 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o ISDN dla JW 3709 w lokalizacji Sochaczew

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Exatel S.A., ul. Perkuna 47, 04-164 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17886,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10091,91

  • Oferta z najniższą ceną: 10091,91 / Oferta z najwyższą ceną: 10091,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.