Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-10
Wieluń: Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Wieluń
Numer ogłoszenia: 499026 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieluń , Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 43 8860249, faks 43 8860260.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Wieluń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - REJON I - Osiedla domów wielorodzinnych 1) ustawienie pojemników do segregacji w liczbie 64 zestawy, w tym 21 zestawów, w których odbierane będą szkło, tworzywa sztuczne i papier oraz 43 zestawy, w których odbierane będą szkło i tworzywa sztuczne. Lokalizacja pojemników zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.; 2) odbiór odpadów z częstotliwością, która zapewni niedopuszczenie do przepełnienia pojemników, jednak nie rzadziej niż raz na miesiąc. W przypadku notorycznego zapełnienia pojemników Wykonawca jest zobowiązany do dostawienia dodatkowych pojemników w potrzebnej ilości; 3) sprzątnięcie i wywóz wszystkich odpadów nagromadzonych wokół pojemników bez względu na ich rodzaj i pochodzenie; 4) zakazuje się przerzucania odpadów nagromadzonych wokół pojemników do selektywnej zbiórki w inne miejsce w celu uniknięcia obowiązku ich usuwania; 5) przestawianie pojemników do selektywnej zbiórki odbywa się wyłącznie w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego; 6) dbałość o stan techniczny i sanitarny pojemników; 7) monitoring zapełnienia pojemników; 8) przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań kwartalnych oraz sprawozdania półrocznego o ilości oraz rodzaju odebranych odpadów w okresie obowiązywania umowy, a także sposobie ich zagospodarowania. Wykonawca we własnym zakresie zapewni dostarczenie i ustawienie pojemników do segregacji odpadów.Wszystkie pojemniki używane do segregacji powinny być wyposażone w koła, mieć pojemność 1100 l każdy oraz mieć zachowaną kolorystykę: - niebieski - przeznaczony do zbierania papieru, - żółty - przeznaczony do zbierania tworzyw sztucznych, - zielony - przeznaczony do zbierania szkła. Zadanie 2 - REJON II - Osiedla domów jednorodzinnych oraz tereny wiejskie 1) ustawienie pojemników do segregacji w liczbie 89 zestawów, w tym 38 zestawów, w których odbierane będą szkło, tworzywa sztuczne i papier oraz 51 zestawy, w których odbierane będą szkło i tworzywa sztuczne. Lokalizacja pojemników zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; 2) odbiór odpadów z częstotliwością, która zapewni niedopuszczenie do przepełnienia pojemników, jednak nie rzadziej niż raz na miesiąc. W przypadku notorycznego zapełnienia pojemników Wykonawca jest zobowiązany do dostawienia dodatkowych pojemników w potrzebnej ilości; 3) sprzątnięcie i wywóz wszystkich odpadów nagromadzonych wokół pojemników bez względu na ich rodzaj i pochodzenie; 4) zakazuje się przerzucania odpadów nagromadzonych wokół pojemników do selektywnej zbiórki w inne miejsce w celu uniknięcia obowiązku ich usuwania; 5) przestawianie pojemników do selektywnej zbiórki odbywa się wyłącznie w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego; 6) dbałość o stan techniczny i sanitarny pojemników; 7) monitoring zapełnienia pojemników; 8) przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań kwartalnych oraz sprawozdania półrocznego o ilości oraz rodzaju odebranych odpadów w okresie obowiązywania umowy, a także sposobie ich zagospodarowania. Gmina przekazuje do użytkowania na terenie Rejonu II 53 pojemniki do segregacji odpadów o pojemności 1100 l każdy, w tym 24 żółte pojemniki na plastik, 23 zielone pojemniki na szkło, 6 niebieskich pojemników na makulaturę. Wykonawca we własnym zakresie zapewni dostarczenie i ustawienie pozostałych niezbędnych pojemników do segregacji odpadów. Wszystkie pojemniki używane do segregacji powinny być wyposażone w koła, mieć pojemność 1100 l każdy oraz mieć zachowaną kolorystykę: - niebieski - przeznaczony do zbierania papieru, - żółty - przeznaczony do zbierania tworzyw sztucznych, - zielony - przeznaczony do zbierania szkła.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego; ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zostaną spełnione przesłanki ustawowe
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.12.00-3, 90.12.11.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 18.12.2012 r. do godz. 13.00 w wysokości: Zadanie 1 - REJON I - 310,00 zł (słownie: trzysta dziesięć złotych 00/100), Zadanie 2 - REJON II - 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadanie zezwolenia na zbieranie i transport odpadów z terminem ważności na dzień składania ofert;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej usługi o podobnym charakterze tj.: polegającej na zbiórce i transporcie odpadów o wartości minimum 50 000,00 zł w ramach jednej umowy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda udokumentowania dysponowania potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda udokumentowania dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania niżej wymienionych zmian: 1) zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 2) wynagrodzenie może ulec zmniejszeniu w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji części przedmiotu zamówienia oraz w przypadku odstąpienia od umowy przez Strony. 2. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy za wyjątkiem sukcesji generalnej, w tym dziedziczenia prawa w spółkach handlowych, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wieluniu, ul. Piłsudskiego 14, Biuro Zamówień Publicznych, pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Wieluniu Wydział Organizacyjny (Plac Kazimierza Wlk.1 budynek ratusza) pokój nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 16.01.2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REJON I - Osiedla domów wielorodzinnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) ustawienie pojemników do segregacji w liczbie 64 zestawy, w tym 21 zestawów, w których odbierane będą szkło, tworzywa sztuczne i papier oraz 43 zestawy, w których odbierane będą szkło i tworzywa sztuczne. Lokalizacja pojemników zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ 2) odbiór odpadów z częstotliwością, która zapewni niedopuszczenie do przepełnienia pojemników, jednak nie rzadziej niż raz na miesiąc. W przypadku notorycznego zapełnienia pojemników Wykonawca jest zobowiązany do dostawienia dodatkowych pojemników w potrzebnej ilości; 3) sprzątnięcie i wywóz wszystkich odpadów nagromadzonych wokół pojemników bez względu na ich rodzaj i pochodzenie; 4) zakazuje się przerzucania odpadów nagromadzonych wokół pojemników do selektywnej zbiórki w inne miejsce w celu uniknięcia obowiązku ich usuwania; 5) przestawianie pojemników do selektywnej zbiórki odbywa się wyłącznie w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego; 6) dbałość o stan techniczny i sanitarny pojemników; 7) monitoring zapełnienia pojemników; 8) przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań kwartalnych oraz sprawozdania półrocznego o ilości oraz rodzaju odebranych odpadów w okresie obowiązywania umowy, a także sposobie ich zagospodarowania. Wykonawca we własnym zakresie zapewni dostarczenie i ustawienie pojemników do segregacji odpadów. Wszystkie pojemniki używane do segregacji powinny być wyposażone w koła, mieć pojemność 1100 l każdy oraz mieć zachowaną kolorystykę: - niebieski - przeznaczony do zbierania papieru, - żółty - przeznaczony do zbierania tworzyw sztucznych, - zielony - przeznaczony do zbierania szkła.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.12.00-3, 30.12.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REJON II - Osiedla domów jednorodzinnych oraz tereny wiejskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) ustawienie pojemników do segregacji w liczbie 89 zestawów, w tym 38 zestawów, w których odbierane będą szkło, tworzywa sztuczne i papier oraz 51 zestawy, w których odbierane będą szkło i tworzywa sztuczne. Lokalizacja pojemników zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; 2) odbiór odpadów z częstotliwością, która zapewni niedopuszczenie do przepełnienia pojemników, jednak nie rzadziej niż raz na miesiąc. W przypadku notorycznego zapełnienia pojemników Wykonawca jest zobowiązany do dostawienia dodatkowych pojemników w potrzebnej ilości; 3) sprzątnięcie i wywóz wszystkich odpadów nagromadzonych wokół pojemników bez względu na ich rodzaj i pochodzenie; 4) zakazuje się przerzucania odpadów nagromadzonych wokół pojemników do selektywnej zbiórki w inne miejsce w celu uniknięcia obowiązku ich usuwania; 5) przestawianie pojemników do selektywnej zbiórki odbywa się wyłącznie w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego; 6) dbałość o stan techniczny i sanitarny pojemników; 7) monitoring zapełnienia pojemników; 8) przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań kwartalnych oraz sprawozdania półrocznego o ilości oraz rodzaju odebranych odpadów w okresie obowiązywania umowy, a także sposobie ich zagospodarowania. Gmina przekazuje do użytkowania na terenie Rejonu II 53 pojemniki do segregacji odpadów o pojemności 1100 l każdy, w tym 24 żółte pojemniki na plastik, 23 zielone pojemniki na szkło, 6 niebieskich pojemników na makulaturę. Wykonawca we własnym zakresie zapewni dostarczenie i ustawienie pozostałych niezbędnych pojemników do segregacji odpadów. Wszystkie pojemniki używane do segregacji powinny być wyposażone w koła, mieć pojemność 1100 l każdy oraz mieć zachowaną kolorystykę: - niebieski - przeznaczony do zbierania papieru, - żółty - przeznaczony do zbierania tworzyw sztucznych, - zielony - przeznaczony do zbierania szkła.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.12.00-3, 90.12.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Opracowanie dokumentacji: Zadanie 1-ul.Pawlikowskiej- Jasnorzewskiej,Południowej,Poświatowskiej,Dąbrowskiej i Kuncewiczowej w Wieluniu, Zadanie 2-ul.Asnyka w Wieluniu, Zadanie 3-ul.Krokusowa w Turowie
- Zakup i dostarczanie papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4516E w miejscowości Popowice
- 13.24 Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania termicznego niebezpiecznych odpadów medycznych
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń 2024
więcej: przetargi w Wieluniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.