eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Wieluń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-10

Wieluń: Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Wieluń
Numer ogłoszenia: 499026 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieluń , Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 43 8860249, faks 43 8860260.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Wieluń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - REJON I - Osiedla domów wielorodzinnych 1) ustawienie pojemników do segregacji w liczbie 64 zestawy, w tym 21 zestawów, w których odbierane będą szkło, tworzywa sztuczne i papier oraz 43 zestawy, w których odbierane będą szkło i tworzywa sztuczne. Lokalizacja pojemników zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.; 2) odbiór odpadów z częstotliwością, która zapewni niedopuszczenie do przepełnienia pojemników, jednak nie rzadziej niż raz na miesiąc. W przypadku notorycznego zapełnienia pojemników Wykonawca jest zobowiązany do dostawienia dodatkowych pojemników w potrzebnej ilości; 3) sprzątnięcie i wywóz wszystkich odpadów nagromadzonych wokół pojemników bez względu na ich rodzaj i pochodzenie; 4) zakazuje się przerzucania odpadów nagromadzonych wokół pojemników do selektywnej zbiórki w inne miejsce w celu uniknięcia obowiązku ich usuwania; 5) przestawianie pojemników do selektywnej zbiórki odbywa się wyłącznie w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego; 6) dbałość o stan techniczny i sanitarny pojemników; 7) monitoring zapełnienia pojemników; 8) przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań kwartalnych oraz sprawozdania półrocznego o ilości oraz rodzaju odebranych odpadów w okresie obowiązywania umowy, a także sposobie ich zagospodarowania. Wykonawca we własnym zakresie zapewni dostarczenie i ustawienie pojemników do segregacji odpadów.Wszystkie pojemniki używane do segregacji powinny być wyposażone w koła, mieć pojemność 1100 l każdy oraz mieć zachowaną kolorystykę: - niebieski - przeznaczony do zbierania papieru, - żółty - przeznaczony do zbierania tworzyw sztucznych, - zielony - przeznaczony do zbierania szkła. Zadanie 2 - REJON II - Osiedla domów jednorodzinnych oraz tereny wiejskie 1) ustawienie pojemników do segregacji w liczbie 89 zestawów, w tym 38 zestawów, w których odbierane będą szkło, tworzywa sztuczne i papier oraz 51 zestawy, w których odbierane będą szkło i tworzywa sztuczne. Lokalizacja pojemników zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; 2) odbiór odpadów z częstotliwością, która zapewni niedopuszczenie do przepełnienia pojemników, jednak nie rzadziej niż raz na miesiąc. W przypadku notorycznego zapełnienia pojemników Wykonawca jest zobowiązany do dostawienia dodatkowych pojemników w potrzebnej ilości; 3) sprzątnięcie i wywóz wszystkich odpadów nagromadzonych wokół pojemników bez względu na ich rodzaj i pochodzenie; 4) zakazuje się przerzucania odpadów nagromadzonych wokół pojemników do selektywnej zbiórki w inne miejsce w celu uniknięcia obowiązku ich usuwania; 5) przestawianie pojemników do selektywnej zbiórki odbywa się wyłącznie w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego; 6) dbałość o stan techniczny i sanitarny pojemników; 7) monitoring zapełnienia pojemników; 8) przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań kwartalnych oraz sprawozdania półrocznego o ilości oraz rodzaju odebranych odpadów w okresie obowiązywania umowy, a także sposobie ich zagospodarowania. Gmina przekazuje do użytkowania na terenie Rejonu II 53 pojemniki do segregacji odpadów o pojemności 1100 l każdy, w tym 24 żółte pojemniki na plastik, 23 zielone pojemniki na szkło, 6 niebieskich pojemników na makulaturę. Wykonawca we własnym zakresie zapewni dostarczenie i ustawienie pozostałych niezbędnych pojemników do segregacji odpadów. Wszystkie pojemniki używane do segregacji powinny być wyposażone w koła, mieć pojemność 1100 l każdy oraz mieć zachowaną kolorystykę: - niebieski - przeznaczony do zbierania papieru, - żółty - przeznaczony do zbierania tworzyw sztucznych, - zielony - przeznaczony do zbierania szkła.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego; ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zostaną spełnione przesłanki ustawowe

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.12.00-3, 90.12.11.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 18.12.2012 r. do godz. 13.00 w wysokości: Zadanie 1 - REJON I - 310,00 zł (słownie: trzysta dziesięć złotych 00/100), Zadanie 2 - REJON II - 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadanie zezwolenia na zbieranie i transport odpadów z terminem ważności na dzień składania ofert;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej usługi o podobnym charakterze tj.: polegającej na zbiórce i transporcie odpadów o wartości minimum 50 000,00 zł w ramach jednej umowy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda udokumentowania dysponowania potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda udokumentowania dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania niżej wymienionych zmian: 1) zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 2) wynagrodzenie może ulec zmniejszeniu w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji części przedmiotu zamówienia oraz w przypadku odstąpienia od umowy przez Strony. 2. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy za wyjątkiem sukcesji generalnej, w tym dziedziczenia prawa w spółkach handlowych, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wieluniu, ul. Piłsudskiego 14, Biuro Zamówień Publicznych, pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Wieluniu Wydział Organizacyjny (Plac Kazimierza Wlk.1 budynek ratusza) pokój nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 16.01.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REJON I - Osiedla domów wielorodzinnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) ustawienie pojemników do segregacji w liczbie 64 zestawy, w tym 21 zestawów, w których odbierane będą szkło, tworzywa sztuczne i papier oraz 43 zestawy, w których odbierane będą szkło i tworzywa sztuczne. Lokalizacja pojemników zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ 2) odbiór odpadów z częstotliwością, która zapewni niedopuszczenie do przepełnienia pojemników, jednak nie rzadziej niż raz na miesiąc. W przypadku notorycznego zapełnienia pojemników Wykonawca jest zobowiązany do dostawienia dodatkowych pojemników w potrzebnej ilości; 3) sprzątnięcie i wywóz wszystkich odpadów nagromadzonych wokół pojemników bez względu na ich rodzaj i pochodzenie; 4) zakazuje się przerzucania odpadów nagromadzonych wokół pojemników do selektywnej zbiórki w inne miejsce w celu uniknięcia obowiązku ich usuwania; 5) przestawianie pojemników do selektywnej zbiórki odbywa się wyłącznie w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego; 6) dbałość o stan techniczny i sanitarny pojemników; 7) monitoring zapełnienia pojemników; 8) przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań kwartalnych oraz sprawozdania półrocznego o ilości oraz rodzaju odebranych odpadów w okresie obowiązywania umowy, a także sposobie ich zagospodarowania. Wykonawca we własnym zakresie zapewni dostarczenie i ustawienie pojemników do segregacji odpadów. Wszystkie pojemniki używane do segregacji powinny być wyposażone w koła, mieć pojemność 1100 l każdy oraz mieć zachowaną kolorystykę: - niebieski - przeznaczony do zbierania papieru, - żółty - przeznaczony do zbierania tworzyw sztucznych, - zielony - przeznaczony do zbierania szkła.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.12.00-3, 30.12.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REJON II - Osiedla domów jednorodzinnych oraz tereny wiejskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) ustawienie pojemników do segregacji w liczbie 89 zestawów, w tym 38 zestawów, w których odbierane będą szkło, tworzywa sztuczne i papier oraz 51 zestawy, w których odbierane będą szkło i tworzywa sztuczne. Lokalizacja pojemników zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; 2) odbiór odpadów z częstotliwością, która zapewni niedopuszczenie do przepełnienia pojemników, jednak nie rzadziej niż raz na miesiąc. W przypadku notorycznego zapełnienia pojemników Wykonawca jest zobowiązany do dostawienia dodatkowych pojemników w potrzebnej ilości; 3) sprzątnięcie i wywóz wszystkich odpadów nagromadzonych wokół pojemników bez względu na ich rodzaj i pochodzenie; 4) zakazuje się przerzucania odpadów nagromadzonych wokół pojemników do selektywnej zbiórki w inne miejsce w celu uniknięcia obowiązku ich usuwania; 5) przestawianie pojemników do selektywnej zbiórki odbywa się wyłącznie w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego; 6) dbałość o stan techniczny i sanitarny pojemników; 7) monitoring zapełnienia pojemników; 8) przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań kwartalnych oraz sprawozdania półrocznego o ilości oraz rodzaju odebranych odpadów w okresie obowiązywania umowy, a także sposobie ich zagospodarowania. Gmina przekazuje do użytkowania na terenie Rejonu II 53 pojemniki do segregacji odpadów o pojemności 1100 l każdy, w tym 24 żółte pojemniki na plastik, 23 zielone pojemniki na szkło, 6 niebieskich pojemników na makulaturę. Wykonawca we własnym zakresie zapewni dostarczenie i ustawienie pozostałych niezbędnych pojemników do segregacji odpadów. Wszystkie pojemniki używane do segregacji powinny być wyposażone w koła, mieć pojemność 1100 l każdy oraz mieć zachowaną kolorystykę: - niebieski - przeznaczony do zbierania papieru, - żółty - przeznaczony do zbierania tworzyw sztucznych, - zielony - przeznaczony do zbierania szkła.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.12.00-3, 90.12.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.