eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Łatwy dostęp do szkół w SOSW nr 3 w Przemyślu - przystosowanie wejścia głównego do budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-03

Przemyśl: Łatwy dostęp do szkół w SOSW nr 3 w Przemyślu - przystosowanie wejścia głównego do budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 49899 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34067 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Łatwy dostęp do szkół w SOSW nr 3 w Przemyślu - przystosowanie wejścia głównego do budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Łatwy dostęp do szkół w SOSW nr 3 w Przemyślu - przystosowanie wejścia głównego do budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 1.2. Zakres prac budowlanych obejmuje przystosowanie wejścia głównego do budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych w następującym zakresie: a) wymiana drzwi wejściowych i do przedsionka na aluminiowe z automatycznym otwieraniem jednego skrzydła, wykonanie tynków szpaletów i malowanie: 2,56 x 2,07 - 1 szt. 2,10 x 2,41 - 1 szt. Uwaga: istniejące drzwi PCV o wym. 2,56 x 2.07 należy zdemontować razem z ościeżnicą w sposób umożliwiający ponowny ich montaż; b) roboty zewnętrzne polegające na: - demontażu barierek stalowych schodowych - rozbiórce fragmentu schodów betonowych, - rozbiórce nawierzchni asfaltowej, - wykonaniu odwodnienia liniowego, - wykonaniu podbudowy i ułożenie nawierzchni z kostki brukowej na podeście do budynku i podeście przed schodami - 75,2 m2; c) pochylnia stalowa dla niepełnosprawnych: - montaż konstrukcji stalowej pochylni z wypełnieniem kratami typu Wema; d) naprawa murku bocznego schodów zewnętrznych z wykonaniem okładziny z płytek klinkierowych; e) naprawa i montaż balustrad schodów zewnętrznych z wykonaniem okładziny antypoślizgowej z płytek gres - 8,55 m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty wymienione powyżej stanowią załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.2. Do oferty dołączyć należy kosztorys ofertowy w układzie pozycje z narzutami oraz wypełnić załączoną tabelę zawierającą zakres rzeczowy. 2.3. Okres gwarancji 36 miesięcy. Do obowiązków Wykonawcy należy także dokonywanie bezpłatnie: - regulacji wszystkich elementów ruchomych drzwi, - konserwacji i regulacji mechanizmu sterującego automatycznego otwierania drzwi. Powyższe czynności Wykonawca zobowiązany jest dokonywać raz w roku przez 36 miesięcy od momentu odbioru końcowego. 2.4. Rozliczenie za media na podstawie opomiarowania poszczególnych mediów lub w inny sposób uzgodniony z Dyrekcją Szkoły i dokonanie zapłaty na rzecz Szkoły przed podpisaniem protokołu odbioru. 2.5. Obiekt czynny, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć plac budowy i uwzględnić bezpieczeństwo użytkowników (uczniów i pracowników szkoły). 2.6. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od zarządcy drogi pozwolenie na prowadzenie robót w pasie drogowym i w cenie ofertowej należy ująć koszty związane z opłatą za zajęcie pasa drogowego. 2.7. W cenie oferty należy ująć wykonanie na trwałym materiale tablicy pamiątkowej z logo PFRON zgodnie z załączonym katalogiem informacji wizualnej PFRON oraz koszt wytyczenia i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługowy Zakład Malarsko - Murarski Zbigniew Antosyk, Buszkowice 217, 37-710 Żurawica, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56911,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77924,20

  • Oferta z najniższą ceną: 77924,20 / Oferta z najwyższą ceną: 96892,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.