eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Dostawa i montaż iluminacji świątecznych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-10

Dąbrowa Górnicza: Dostawa i montaż iluminacji świątecznych.
Numer ogłoszenia: 498982 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 413092 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż iluminacji świątecznych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozwieszenie, konserwacja i demontaż iluminacji świątecznych latarniowych na wytypowanych odcinkach ulic położonych w centrum miasta Dąbrowy Górniczej. 2.Wymagania Zamawiającego w zakresie dostawy: a.zakres zadania objęty zamówieniem przedstawia zał. nr 2 kolumna 4 - opis elementu iluminacji. b.elementy konstrukcyjne iluminacji muszą być wykonane w sposób umożliwiający ich montaż na wyznaczonych słupach oświetlenia ulicznego, nie powodując ich uszkodzenia. Konstrukcja ramy elementu iluminacji winna zapewnić jego stabilność i odporność na działania wiatru, deszczu i opadów śniegu. Konstrukcja iluminacji ma być wykonana z profili aluminiowych spawanych w technologii TIG i o przekrojach /wymiarach/ zapewniających sztywność i wytrzymałość elementu. c.elementy winny posiadać zunifikowane zaczepy umożliwiające szybki montaż i demontaż dekoracji do słupa oświetlenia ulicznego. Sposób mocowania elementów do słupa oświetlenia ulicznego winien zapewnić sztywność i stabilność elementów iluminacji. Elementy mocowania winny być zabezpieczone antykorozyjnie (ocynkowane) bądź wykonane z metalu odpornego na korozję. wymiary elementów iluminacji (gabaryty) winny uwzględniać wysokość słupów, ich średnicę, minimalną wysokość ich zawieszenia nad jezdnią i chodnikiem dla pieszych, tj. 4,5m gwarantując bezpieczeństwo użytkownikom ruchu drogowego. Przy projektowaniu iluminacji należy uwzględnić odciągi trakcji tramwajowej przymocowanych do słupów, na których mają być zawieszone elementy oraz orientację elementów w stosunku do krawędzi jezdni. Słupy oświetlenia ulicznego na odcinku od kładki dla pieszych na ul. Jana III Sobieskiego do ronda Merkury wykonane są z konstrukcji rurowych. Średnica słupa w miejscu ewentualnego mocowania elementu iluminacji wynosi ok. 25 cm. Na Alei T. Kościuszki od ul. Bandrowskiego do (ronda) skrzyżowania ulic Sobieskiego z Al. T. Kościuszki i ul. Królowej Jadwigi zabudowane są słupy oświetlenia ulicznego stalowe, ocynkowane, 6-kątne, typ S-100 (Elektromontaż Rzeszów). Średnica u podstawy ok. 25 cm /stożkowe/. Rondo Merkury - słup stalowy, rurowy, średnica słupa w miejscu mocowania elementu iluminacji ok. 25 cm. Na Alei Róż zabudowane są słupy Oś-9 (betonowe). Średnica słupa w miejscu ewentualnego mocowania elementu iluminacji wynosi ok. 20 cm. Na wszystkich wymienionych wyżej słupach istnieje możliwość mocowania elementów iluminacji stalową opaską taśmową. W przypadku zastosowania powyższego mocowania należy odpowiednio dostosować uchwyt do montażu elementów iluminacji pod względem wytrzymałościowym. d.podświetlenie elementów iluminacji winno być wykonane z energooszczędnych źródeł światła LED o współczynniku ochrony nie mniejszym niż IP 44, przeznaczonych do pracy w zakresie temperatur od -30o C do 70o C, zasilanych napięciem 230V AC /50 Hz/. Wąż świetlny winien posiadać co najmniej 36 źródeł światła LED na 1 mb, natomiast wypełnienia winny być wykonane ze sznura świetlnego LED z ilością nie mniejszą niż 6 szt. na 1 mb (co 15 cm), e.temperatura barwy światła białego zastosowanych elementów świetlnych winna być zróżnicowana, dostosowana do motywu oraz lokalizacji i zabudowy architektonicznej, jak również podkreślać walory estetyczne iluminacji. Stosowanie w elementach iluminacji źródeł światła o temperaturze barwy powyżej 5000K (barwa lodowa) oraz żarówek stroboskopowych winno być ograniczone; mogą być wyjątkowo stosowane np. do elementów animowanych. Stosowana animacja w elementach iluminacji świetlnej nie może stanowić utrudnienia dla kierowców pojazdów. f.elementy przyłączeniowe iluminacji świetlnych (puszki przyłączeniowe) winny posiadać współczynnik ochrony nie mniejszy niż IP 54, g.puszka przyłączeniowa winna być umieszczona w dolnej części elementu iluminacji celem łatwiejszego podłączenia do zacisków we wnęce słupowej. h.koszt materiałów przyłączeniowych, tj. kable LgY 2x 1,5mm2, wyłączniki nadmiarowo-prądowe S 301 B-6 A Wykonawca winien doliczyć do poszczególnych elementów iluminacji. i.Zamawiający wymaga podania mocy poszczególnych elementów iluminacji (kW)- zał. nr 2 do SIWZ Formularz cenowy kolumna nr 5, j.Wykonawca udziela minimum 28 miesięcy gwarancji na wszystkie dostarczone elementy iluminacji licząc od dnia protokolarnego ich odbioru. k.Wykonawca przekaże Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie do projektów elementów iluminacji świątecznych na wszystkich polach eksploatacji. 3.Lokalizacja elementów iluminacji świątecznych (centrum miasta): a.ulica Jana III Sobieskiego od kładki dla pieszych do (ronda) skrzyżowania ulic Jana III Sobieskiego z Al. T. Kościuszki, /kładka dla pieszych znajduje się pomiędzy ulicami 3 Maja i Sienkiewicza/ - (23 słupy po obu stronach ulicy), b.odcinek Alei T. Kościuszki od ul. Bandrowskiego do (ronda) skrzyżowania ulic Jana III Sobieskiego z Al. T. Kościuszki i ul. Królowej Jadwigi - (5+5 słupów usytuowane w pasie zieleni), c.ulica Królowej Jadwigi od skrzyżowania z ul. Górników Redenu do ronda Merkury - (44 słupy po obu stronach ulicy), d.rondo Merkury (skrzyżowanie ulicy Królowej Jadwigi z Al. Róż) - (1 słup), e.Al. Róż od ronda Merkury do wiaduktu z drogą DK 94 - (22 słupy po obu stronach alei, 5 słupów usytuowanych w pasie zieleni). Lokalizację w/w ulic można obejrzeć na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej http://www.dabrowa-gornicza.pl/mapa.html. 4.Wymagania Zamawiającego w zakresie rozwieszania elementów iluminacji: a.dostarczone elementy iluminacji będą rozwieszane zgodnie z podaną wyżej lokalizacją. b.materiały niezbędne do zawieszenia (uchwyty) oraz podłączenia elementów do sieci energetycznej zabezpiecza Wykonawca, c.sposób montażu iluminacji świątecznych winien zapewnić bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego. Sposób podłączenia dekoracji do sieci energetycznej winien wykluczyć możliwość porażenia prądem. d.montaż elementów iluminacji świetlnych oraz ich podłączenie do sieci energii elektrycznej należy dokonać po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i warunków podłączenia z TAURON Dystrybucja S.A., Rejon Dystrybucji Dąbrowa Górnicza, ul. 11 Listopada 24, tel. 32 763 21 33. e.Wykonawca winien uzyskać zgodę na zajęcie pasa drogowego od zarządcy dróg na czas montażu i demontażu iluminacji świątecznych, na podstawie opracowanego przez Wykonawcę projektu zmiany organizacji ruchu. W celu uzyskania zgody należy skorzystać ze strony internetowej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej Zakładka BIP - Sposoby załatwiania spraw - Zarządzanie drogami i ruchem drogowym - zezwolenie na zajęcie pasa drogowego. f.termin końcowy montażu iluminacji świątecznych ustala się na 4 grudnia 2012r. g.demontaż iluminacji świątecznych winien być wykonany w dniach 25 - 31.01.2013r. Zdemontowane elementy iluminacji Wykonawca przekaże w ustalonym wspólnie terminie wyznaczonemu przez Zamawiającego podmiotowi. h.montaż oraz demontaż elementów iluminacji będzie potwierdzany protokolarnie przez obie strony Umowy. i.Zamawiający wraz z Wykonawcą (bądź podmiot działający w imieniu Wykonawcy) będzie dokonywać wieczornych przeglądów, celem kontroli poprawności działania zamontowanych iluminacji. j.Wykonawca poda Zamawiającemu przed podpisaniem umowy numer telefonu osoby, do której będą zgłaszane uwagi w godzinach od 600 do 2200 7 dni w tygodniu, w tym w dni wolne oraz święta, odnośnie zastrzeżeń w funkcjonowaniu iluminacji świetlnych. k.Wykonawca w okresie gwarancji w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego awarii elementu iluminacji świątecznej, jest zobowiązany w terminie 12 godzin od powiadomienia go o awarii (pismem, faksem, telefonicznie) do jej usunięcia. W przypadku awarii, której nie można będzie usunąć w miejscu zamontowania elementu, Wykonawca zdemontuje uszkodzony element, a na czas jego naprawy zapewni inny element o tych samych parametrach i wyglądzie. Koszty dojazdu, transportu uszkodzonego elementu do serwisu, jego ponowny montaż w okresie gwarancji ponosi Wykonawca. l.po zakończeniu sezonu świątecznego i demontażu iluminacji, Wykonawca dokona przeglądu iluminacji i w ramach udzielonej gwarancji przeprowadzi naprawę uszkodzonych elementów w terminie dwóch miesięcy. m.w przypadku dwukrotnego uszkodzenia tego samego elementu iluminacji spowodowanego wadą materiałową lub technologiczną, Wykonawca bez wezwania ze strony Zamawiającego dokona wymiany tego elementu na element identyczny wolny od wad. n.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia 2 osób wyznaczonych przez Zamawiającego, w zakresie montażu i obsługi elementów będących przedmiotem dostawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Future Way Iluminacje, ul. Brzezińska 1/3, 92-103 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 83259,11 / Oferta z najwyższą ceną: 118585,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.