eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-04

Słupsk: Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
Numer ogłoszenia: 498946 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku , ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 842 82 93, faks 59 842 80 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego - zarządca nieruchomości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku polegająca na: 1) Sukcesywnej dostawie materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku. Asortyment i ilość zamawianych materiałów zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ. 2) Wartość zamówienia będzie wynikała z przemnożenia planowanej ilości zamawianych materiałów i cen jednostkowych określonych w postępowaniu przetargowym. 3) Podane ilości materiałów zawarte w załączniku nr 1.1 do SIWZ mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania. 4) W przypadku ofert składanych na materiały dot. tuszy i tonerów do drukarek, kopiarek i fax zgodnie z podziałem określonym w załączniku nr 1.1 do SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się produkt wyprodukowany przez producenta urządzenia do którego dany tusz lub toner jest zamawiany. W tym przypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że oferowane przez niego produkty odpowiadają w/w cechom. 5) Za równoważne Zamawiający uważa produkty, których wydajność i jakość jest niemniejsza niż oryginalnych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku). Ponadto w przypadku oferowania produktów równoważnych Wykonawca musi zagwarantować, że stosowanie tych produktów nie spowoduje utraty gwarancji producenta sprzętu w przypadku kiedy awaria sprzętu będzie spowodowana zastosowaniem produktów Wykonawcy. W przeciwnym wypadku Wykonawca zobowiązuje się do serwisowania sprzętu do którego zaoferował produkty równoważne, a w szczególności do wykonywania napraw sprzętu, który uległ uszkodzeniu na skutek stosowania w nim produktu zaoferowanego przez Wykonawcę. 6) Jeżeli w wyniku stosowania produktów równoważnych w urządzeniach Zamawiającego powstanie szkoda, a autoryzowany serwis urządzenia potwierdzi, iż szkoda powstała wskutek zastosowania nieodpowiednich materiałów eksploatacyjnych i tym samym Zamawiający został przez Wykonawcę wprowadzony w błąd co do równoważności zaproponowanych produktów - Wykonawca będzie zobowiązany do naprawienia wyrządzonej szkody poprzez dokonanie na własny koszt naprawy urządzeń, w których zastosowano zaoferowany przez Wykonawcę produkt, a w przypadku gdy naprawa będzie niemożliwa do wymiany urządzenia na nowe, tej samej klasy, zdatny do użytku. Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy lub wymiany urządzenia na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia uszkodzenia. Jeżeli wykonawca nie wywiąże się z obowiązku określonego powyżej lub wykona to w sposób nienależyty, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo zastępczego usunięcia wad na koszt Wykonawcy. 7) Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do pokrycia kosztów naprawy urządzenia lub jego wymiany na nowe (takie samo jak uszkodzone) jeżeli uszkodzenie nastąpiło wskutek wadliwie działającego materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. 8) Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów związanych ze zleceniem przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy w przypadku uszkodzonego urządzenia wskutek zastosowania nieodpowiednich materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. 9) Zaoferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Niedopuszczalne jest oferowanie materiałów regenerowanych, tzn. wykorzystujących oryginalne materiały używane, jak np. dysze, obudowy. 10) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być objęte gwarancją na okres 12 miesięcy (liczone od daty dostawy przedmiotu zamówienia). 11) Wszelkie formalności związane i konieczne do prawidłowego wykonania zadania wraz z kosztami (opłatami) obciążają Wykonawcę. 12) Wykonawca zobowiązany jest do likwidacji szkód powstałych w toku realizacji zamówienia. 13) Zamówienie będzie realizowane w zależności od zapotrzebowania na poszczególne materiały, artykuły. Niezachowanie wartości ilościowych i jakościowych spowoduje konieczność natychmiastowej wymiany dostarczonych materiałów na zgodne z zamówieniem. 14) Dostawy realizowane będą w odpowiedzi na zamówienie złożone przy pomocy faxu, transportem należącym do Wykonawcy, w ciągu 24 godzin do miejsc wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy. 15) Wykaz adresowy lokalizacji siedzib administracji może być zmieniony w zależności od potrzeb Zamawiającego. 16) Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pustych, zużytych opakowań po tuszach, tonerach i poddanie ich recyklingowi lub utylizacji przynajmniej raz w miesiącu ze wszystkich siedzib Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.14.00 - Niszczarki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy: 1. Spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; a) Weryfikacji powyższego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp złożonego zgodnie z wzorem załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy: 1. Spełniają warunki dotyczące: 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej jedną dostawę materiałów biurowych o wartości minimum 20 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy: 1. Spełniają warunki dotyczące: 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym a) Weryfikacji warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp złożonego zgodnie z wzorem załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy: 1. Spełniają warunki dotyczące: 3) Dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) Weryfikacji warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp złożonego zgodnie z wzorem załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy: 1. Spełniają warunki dotyczące: 4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej a) Weryfikacji powyższego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp złożonego zgodnie z wzorem załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały one wykonane należycie których. 1) Dowodami o których mowa powyżej jest poświadczenie że dostawy te zostały wykonane należycie. 2) Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać powyższego poświadczenia może zastąpić je oświadczeniem. 3) W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wymaganym powyżej wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przekładnia poświadczeń;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy. 3. Poza przypadkami określonymi w SIWZ umowa może być zmieniona w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: a) zwiększenia zakresu dostaw wynikające ze wzrostu zapotrzebowania Zamawiającego b) likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy. c) zmiany podwykonawców dostaw d) ustawowej zmiana stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgm.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4 pokój nr 6..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4 pokój nr 4 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.