Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Chrzanów: BUDOWA KANALIZACJI W GMINIE LIBIĄŻ Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Teresa Palian, Wojciech Glaser, Paweł Langer, ul. Jagiellońska 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233232, fax 032 6233242, e-mail: jwg@rpwik.home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rpwik.home.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.rpwik.home.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI W GMINIE LIBIĄŻ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Libiąż, Województwo małopolskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Budowa kanalizacji w Gminie Libiąż w ramach projektu Gospodarka wodna w Chrzanowie. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać 3 etapy inwestycyjne: Etap inwestycyjny 1: Budowa sieci kanalizacyjnej Dzielnica Góra. Przedmiotem etapu inwestycyjnego 1 jest zaprojektowanie i wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej dla Dzielnicy Góra w Libiążu. Kanalizacja sanitarna - grawitacyjna zostanie wykonana z rur PCV litych. Uzbrojenie kanalizacji stanowić będą studnie rewizyjne śr.1200 betonowe oraz śr. 400 PE. Łączna długość kanałów dla Dzielnicy Góra wynosi około 7,1 km. Etap inwestycyjny 2: Budowa sieci kanalizacyjnej Moczydło B. Przedmiotem etapu inwestycyjnego 2 jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej dla rejonu Moczydło B w Libiążu. Łączny zakres kanalizacji dla rejonu Moczydło B wynosi około 2,0 km. Etap inwestycyjny 3: Budowa sieci kanalizacyjnej Pniaki, Jaworek. Przedmiotem etapu inwestycyjnego 3 jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej dla rejonu Pniaki, Jaworek w Libiążu. Łączny zakres kanalizacji sanitarnej dla rejonu Pniaki, Jaworek wynosi około 2,5 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla etapów inwestycyjnych 1 - 3 przedstawiony został w Części 3 SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie określił wymagań w stosunku do oferowanych robót budowlanych, które miałyby być spełnione na etapie składania ofert. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza 60 000 eur. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 200 000,- PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). 1) Wadium może być wniesione w formach zgodnych z Art. 45 ust. 6 PZP. 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/ poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: \zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy\; f) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. h) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 83 1060 0076 0000 3200 0025 9850. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez przepisy Prawa zamówień publicznych formach, winno wpłynąć w oryginale wraz z pismem przewodnim (z dopiskiem: wadium na \Budowę kanalizacji w Gminie Libiąż\) nie później niż w terminie składania ofert, do siedziby Zamawiającego (32-500 Chrzanów, ul. Jagiellońska 8, sekretariat I piętro), a do oferty dołączyć kserokopię dokumentu zgodnie z pkt. 14 IDW - opis sposobu przygotowania oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm). 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) dysponować minimum następującymi narzędziami i urządzeniami do wykonania zamówienia, tj.: 1)) Koparka gąsienicowa min. 0,6 m3 co najmniej 3 szt. 2)) Koparko-ładowarka min. 0,6 m3 co najmniej 3 szt. 3)) Agregat prądotwórczy przewoźny min.10 kVA co najmniej 3 szt. 4)) Samochód samowyładowczy min. 5 t co najmniej 3 szt. 5)) Samochód skrzyniowy min. 5 t co najmniej 3 szt. 6)) Żuraw samochodowy min. 4 t co najmniej 2 szt. b) dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani się wskazać te osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: 1)) Kierownik Budowy - niniejsza osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - posiadać co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót; 2)) Kierownik Robót Sieciowych - niniejsza osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, - posiadać co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót; 3)) Kierownik Robót Drogowych - niniejsza osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, - posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót; 4)) Generalny Projektant - niniejsza osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, - posiadać co najmniej pięcioletnie doświadczenie w projektowaniu - wykazać udział w wykonaniu co najmniej jednego projektu z zakresu gospodarki wod.-kan. 5)) Projektant Sieci - niniejsza osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, - posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w projektowaniu - wykazać udział w projektowaniu kanalizacji o łącznej długości min. 7 000 mb. 6)) Projektant w specjalności drogowej - niniejsza osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej, - posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w projektowaniu - oraz wykazać udział w projektowaniu budowy lub przebudowy drogi klasy co najmniej Z o długości min. 1.000 mb, 7)) Specjalista ds. kosztorysowania - niniejsza osoba winna: - posiadać co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kosztorysowaniu. Uwaga! Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji, z wyjątkiem przypadków określonych w Prawie Budowlanym. Wskazane w pkt 1.3) b) osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego lub w przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić co najmniej jednego tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy. Wymagane w tym punkcie okresy doświadczenia zawodowego, należy liczyć od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. c) posiadać doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o min. DN 200 i łącznej długości min. 8.000 mb. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął w ostatnich trzech latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży (bez VAT), w kwocie co najmniej 6 000 000,- PLN. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 3 000 000,- PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 000 000,- PLN. 5) wnieść wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych warunków zostanie dokonana wg formuły: \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; zgodnie z z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wwykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW. 7. Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW. 8. Informacje o osobach wyznaczonych do wykonania niniejszego zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW. 9. ykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW. 10. Część sprawozdania finansowego (bilans wraz z rachunkiem zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanej jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku przez Wykonawców składających ofertę wspólną wystarczy złożenie tego (-ch) dokumentów przez jednego z nich. 11. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenia złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez wszystkich uczestników ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia). 13. Dokument potwierdzający wnieśienie wadium. 14. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: - w pkt 1, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - w pkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 2) dokumenty, o których mowa w pkt 14.1) a) i c) oraz w pkt 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 14.1) b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 14.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 14.2) stosuje się odpowiednio.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpwik.home.pl. Opłata: 573,4 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający przekaże SIWZ w formie pisemnej. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.10.2006, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego w Chrzanowie, ul. Jagiellońska 8, sala narad, piętro I.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; W ramach Projektu Funduszu Spójności: nr CCI 2004/PL/16/C/PE/005 Gospodarka Wodna w Chrzanowie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.09.2006.
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Remont drogi ul. Łużnickiej w Okradziejówce
- Remont części korytarza i bocznej klatki schodowej w budynku głównym Urzędu Miejskiego w Chrzanowie.
- Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa poddasza dolnego w MPR-S nr 1 w Chrzanowie, ul. Sokoła 19 - II
- Dostawa środków higienicznych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Budowa boiska do koszykówki przy ul. Kasztanowej
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowy dróg powiatowych".
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- OSIEDLOWY DOM KULTURY JAKO SPRAWNIE FUNKCJONUJĄCE CENTRUM EDUKACYJNE- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NA PRZEBUDOWĘ OSIEDLOWEGO DOMU KULTURY POŁOŻONEGO PRZY UL. SKŁODOWSKIEJ-CURIE 26A W IŁAWIE
- Przebudowa dróg na terenie miasta Łaskarzew
- Remont drogi gminnej 600126K w m. Celiny i Władysław w km 0+000- 1+030
- Roboty budowlane polegające na budowie obiektu małej architektury - ekopracowni
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.