Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-07
Kamień Wielki: Dostawa PRODUKTÓW SUCHYCH na rok 2013 dla Domu Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim
Numer ogłoszenia: 498554 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Stawna 40, 66-460 Kamień Wielki, woj. lubuskie, tel. 095 7515828, faks 095 7515828.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskamien.powiatgorzowski.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.dpskamien.powiatgorzowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa PRODUKTÓW SUCHYCH na rok 2013 dla Domu Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Mąka tortowa-1 kg-kg 800.Mąka ziemniaczana-1 kg- kg 20.Kasza manna-1kg -kg240 Kasza jęczmienna-1 kg- kg 160.Kasza gryczana- 1 kg- kg 120.Ryż- 1 kg- kg 670.Płatki kukurydziane-1 kg-kg 250.Płatki owsiane-500 g- kg 170.Cukier kryształ-1 kg-kg 2600.Cukier puder -500 g-kg 20.Makaron popularny-1 kg-szt 1050.Płatki ryżowe błyskawiczne-300 g-szt 450.Olej -1 l-szt 300.Pasztet drobiowy-500 g-szt 400. Konserwa turystyczna-300 g- szt 520.Chrzan tarty-300 g-szt 160.Kapusta czerwona konserwowa w słoikach -900 g-szt 280.Fasola sucha -500 g-kg 120.Groch łuskany -400 g -szt 120.Ogórek konserwowy w słoikach- 900 g-szt 900.Groszek konserwowy-400 g-szt 500.Koncentrat pomidorowy- 200 g- szt 750.Sok pomidorowy -330 g-szt 850.Sałatka warzywna konserwowa w słoikach- 900 g- szt 750.Fasolka konserwowa- 470 g- szt 1150.Kompoty-0,9 l -szt 1500.Dżemy -280 g -szt 1150.Soki owocowe -1 l -szt 50.Soczki w kartonikach- 0,2 l -szt 500.Syrop -700 g- szt 1000.Sól jadalna- 1 kg- kg 480.Pieprz naturalny- 100 g-szt 160. Ziele angielskie-15 g- szt 50.Kwasek cytrynowy- 20 g- szt 90.Majeranek -14 g- szt 120.Liść laurowy- 6 g -szt 50.Musztarda stołowa - 180 g- szt 360.Przyprawa MAGII w płynie- 960 g- szt 100.Majonez -470 g- szt 470. Ocet- 0,5 l- szt 55. Proszek do pieczenia -30 g-szt 20.Cukier waniliowy- 16 g- szt 550.Żelatyna - 15 g- szt 180.Przyprawa Wegeta-200 g- szt 200.Cynamon-15 g- szt 20.Herbata granulowana-100 g- szt 1200.Kawa INKA- 150 g- szt 120.Kakao naturalne-80 g- szt 120.Herbata LIPTON-100 szt- op.5. Kawa naturalna mielona PREMIUM-80 g- szt 20. Miód wielokwiatowy-380 g- szt 20.Kisiel (różne smaki)-38 g- szt 250. Budyń (różne smaki)-40 g- szt 1000. Krakersy-180 g- szt 250. Drożdże-100 g- szt 180.Kukurydza konserwowa-425 g- szt 140.Kleik ryżowy-170 g- szt 25.Przecier ogórkowy-900 g- szt 150.Paprykarz szczeciński-300 g- szt 550.Konserwa rybna w pomidorach-300 g- szt 360.Papryka słodka-20 g- szt 40.Szczaw konserwowy-900 g- szt 100..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
CENY JEDNOSTKOWE TOWARU PODANE W FORMULARZU CENOWYM (załącznik nr 2 do SIWZ) NIE ULEGNĄ ZMIANIE PRZEZ OKRES TRWANIA UMOWY z zastrzeżeniem: 1. W przypadku zmiany stawki VAT w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia - ceny jednostkowe zostaną skorygowane i dostosowane do obowiązujących przepisów w części, która będzie rozliczna i fakturowana po dacie wejścia w życie zmian ustawowych w zakresie podatku VAT. 2.Cena brutto określona w umowie może być poddana korekcie (w formie aneksu do umowy) tylko w przypadku, kiedy wskaźnik zmiany cen żywności ogłoszony przez Główny Urząd Statystyczny wykaże zmianę cen minimum o +- 2,5 %. Nowa cena obowiązywać będzie od dnia podpisania aneksu do umowy. 3.Na pisemny wniosek Wykonawcy cena w okresie obowiązywania umowy może być waloryzowana nie więcej jednak niż dwukrotnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskamien.powiatgorzowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim ul.Stawna 40, 66-460 Witnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego tj. Dom Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim, ul. Stawna 40, 66-460 Witnica, sekretariat pok. 208.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KAMIEŃ WIELKI
więcej: przetargi KAMIEŃ WIELKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





