eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buczek › Zakup ciągnika rolniczego z wozem asenizacyjnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-20

Buczek: Zakup ciągnika rolniczego z wozem asenizacyjnym
Numer ogłoszenia: 49838 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Buczek , ul. Główna 20, 98-113 Buczek, woj. łódzkie, tel. 043 6774495, faks 043 6774786.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW:buczek.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciągnika rolniczego z wozem asenizacyjnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego i, zakup fabrycznie nowej przyczepy asenizacyjnej. Ciągnik musi spełnić podane minimalne wymogi techniczne oraz parametry dot. wyposażenia: Fabrycznie nowy, rok produkcji 2012. Spełniający wymogi pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy - Prawo o Ruchu Drogowym. Silnik wysokoprężny, czterocylindrowy, turbodoładowany z intercooler, moc silnika od 92 do 110 KM, Norma emisji spalin EURO III, Pojemność silnika min. 4400 cm3 . Napęd na obie osie, blokady przedniego i tylnego mostu sterowane elektro hydraulicznie. Ogumienie, przód 380-70R24, tył 460-70R34 lub większe . Błotniki przednie skrętne . Reflektory robocze przód 4 szt. tył 2 szt. dodatkowo z przodu 2 szt. na słupku kabiny. Światła obrotowe koloru pomarańczowego 2 szt. Podnośnik tylny z elektroniczną kontrolą. Wydatek pompy hydraulicznej min. 55l-min . Rozdzielacze hydrauliczne 4 pary tył. Minimum jedna para wyjść hydraulicznych przy przednim TUZ . Trzypunktowy tylny układ zawieszenia narzędzi z zaczepem automatycznym, dźwignie hakowe CBM kategorii II, udźwig min. 4000 kg i więcej. Przedni układ zawieszenia narzędzi udźwig min.2500 kg i więcej . Obciążniki na przedni układ zawieszenia min. 400 kg z zaczepem . Przedni W.O.M o obrotach wałka 1000 załączany elektrohydraulicznie. Tylni W.O.M o obrotach wałka 540, 540Eco, 1000, załączany elektrohydraulicznie , wałki wymienne. Sterowanie W.O.M. i TUZ z błotników tylnych. Zaczep tylny mechaniczny szybkiej regulacji, Piton Fix, zaczep dolny oscylacyjny. Skrzynia biegów o liczbie przełożeń nie mniejszej niż 16P-16T, minimum 4 biegi załączane pod obciążeniem bez użycia sprzęgła, Prędkość minimalna przy obrotach nominalnych 1,9 km-h, prędkość maksymalna 40 km-h . Rewers elektrohydrauliczny załączany pod obciążeniem z możliwością zmiany przełożenia skrzyni biegów z potencjometrem do regulacji agresywności zmiany kierunku jazdy. Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej . Układ kierowniczy z regulowana kolumna kierownicy i wspomaganiem. Hamulce na 4 koła w kąpieli olejowej wielotarczowe. Instalacja pneumatyczna przyczepy jedno i dwu obwodowa z wężem do pompowania kół . Kabina operatora na min. czterech słupkach, roleta przeciwsłoneczna, klimatyzacja, ogrzewanie, radioodtwarzacz, głośniki, wycieraczki szyby przedniej i tylnej ze spryskiwaczem. Fotel operatora na zawieszeniu pneumatycznym z pasem bezpieczeństwa. Siedzisko drugiego operatora z pasem bezpieczeństwa. Akumulator 12V 180Ah 800A . Gaśnica , Trójkąt ostrzegawczy . Instrukcja obsługi w języku polskim . Okres gwarancji - min. 24m-ce. Ponadto wymaga się, aby - ciągnik rolniczy był fabrycznie nowy, kompletny - wykonawca w chwili odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, przekazał Zamawiającemu dokumenty związane z dopuszczeniem pojazdu do eksploatacji - karta pojazdu, wyciąg ze świadectwa homologacji, certyfikat jakości ze znakiem CE, książka gwarancji, faktura zakupu - w chwili przekazania ciągnik posiadał wykonany przegląd zerowy oraz gwarancję określoną w książce gwarancyjnej - naprawy gwarancyjne będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego z bezpłatnym dojazdem, a w przypadku konieczności wykonywania napraw w serwisie transport ciągnika do serwisu i powrotny na koszt dostawcy. - czas reakcji serwisu od chwili telefonicznego zawiadomienia 3 dni - Wykonawca zapewni nieodpłatne szkolenie kierowców w siedzibie Zamawiającego - dostawa ciągnika na koszt i ryzyko Wykonawcy. Przyczepa musi spełnić podane minimalne wymogi techniczne oraz parametry dot. wyposażenia: Zbiornik o pojemności 5000 l wykonany z blachy ocynkowanej wewnątrz i z zewnątrz, wzmocniony pierścieniami od środka, z tylnym włazem o średnicy min. 420 mm . Błotniki metalowe ocynkowane. Sprężarka o wydajności min.5500 litrów - min. Zabezpieczenie kompresora przed przelaniem. Przyczepa powinna zasysać ścieki z głębokości 6 m liczonej od wylotu króćca ssawnego. Ogumienie radialne min. 22,5 cale. Zaczep wymiennym uchem. Stopka podporowa regulowana. Instalacja elektryczna 12 V ze złączem. Instalacja oświetleniowa wymagana przez przepisy prawa drogowego. Hamulec jednoobwodowy pneumatyczny przewody pneumatyczne z szybkozłączem. Hamulec postojowy . Zawór bezpieczeństwa podciśnieniowy i nadciśnieniowy. Waż ssawny 4cale z koszem ssacym- długość 12 m - dwa odcinki. Uchwyty do mocowania węza o długości j. w. Wskaźnik napełnienia. Manowakuometr. Układ hydrauliczny otwierania głównego spustu 4cale ,przewody hydrauliczne z eurozłączem. Króciec boczny czerpalny z zaworem i króciec boczny czerpalny z zaworem i końcówką do węża strażackiego W 75. Wałek przekaźnika mocy dostosowany do dostarczonego ciągnika. Metalowy klin zabezpieczający pod koło. Świadectwo homologacji umożliwiające rejestrację. Deklaracja zgodności WE- Znak CE. Instrukcja obsługi w języku polskim. Gwarancja min 24 miesiące. Naprawy gwarancyjne będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego z bezpłatnym dojazdem, a w przypadku konieczności wykonywania napraw w serwisie transport przyczepy do serwisu i powrotny na koszt dostawcy - czas reakcji serwisu od chwili telefonicznego zawiadomienia 3 dni - Wykonawca zapewni nieodpłatne szkolenie pracownika obsługującego w siedzibie Zamawiającego. Dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Dostawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.22.00.00 - Przyczepy, naczepy oraz cysterny samojezdne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający ustala kwotę wadium na 5000,00 zł (pięć tysięcy zł.) którą należy wnieść do dnia 05.03.2012 do godz. 14.00 Wadium może być wnoszone w: 1.1 pieniądzu, terminem wniesienia wadium w pieniądzu jest termin uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w przypadku, gdy w ofercie będzie załączony przelew, a rachunek Zamawiającego w terminie upływu składania ofert nie będzie uznany, tzn. pieniądze nie będą na rachunku Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Warcie Oddział w Buczku nr konta : 69 9270 1016 0100 0013 2001 0202 1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym 1.3 gwarancjach bankowych 1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25,poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 ). 2.W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, w terminie wniesienia wadium należy dołączyć oryginał dowodu wniesienia wadium. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 4.1 upłynął termin związania ofertą 4.2 zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy 4.3 zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 5.1 który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 5.2 który został wykluczony z postępowania 5.3 którego oferta została odrzucona. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Okoliczności zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa 7.Z chwilą zmiany terminu złożenia ofert przez zamawiającego jednocześnie ulega zmianie termin wpłaty wadium, godzina wpłaty pozostaje bez zmian chyba, że w zawiadomieniu o zmianie terminu złożenia ofert podano również zmienioną godzinę wpłaty wadium. 8. W przypadku zmiany terminu złożenia oferty należy również przedłużyć obowiązkowo termin ważności wadium. 9.Oferenci, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą ( lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą),zostaną wykluczeni z postępowania zgodnie z art. 24 ust 2 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz ustala następujące warunki tych zmian: a) terminu realizacji umowy mogą wystąpić tylko w przypadkach rozszerzenia bądź zawężenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy ,w przypadku działąnia siły wyższej b) zmiany dotyczące wynagrodzenia umownego w sytuacji rezygnacji przez Zamawiającego z części przedmiotu zamówienia. c) zmiany dotyczące podwykonawstwa (o ile zostało przewidziane w ofercie Wykonawcy) - powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy w uzasadnionym przypadku, za uprzednią zgodą Zamawiającego d) zmiany parametrów przedmiotu zamówienia jeśli będą one lepsze niż wskazane w ofercie i nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW:buczek.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 98-113 Buczek ul. Główna 20 pok nr 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2012 godzina 14:00, miejsce: 98-113 Buczek ul. Główna 20 pok nr 5..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW na lata 2007-2013 diałanie Odnowa i Rozwój Wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.