Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-11
Rząśnik: Monitoring wizyjny Gminnego Centrum Kultury w msc. Rząśnik
Numer ogłoszenia: 49802 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rząśnik, ul. Jesionowa 3, 07-205 Rząśnik, woj. mazowieckie, tel. 029 6791920, 6791921, fax 029 7419890.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring wizyjny Gminnego Centrum Kultury w msc. Rząśnik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) dostawę i instalację zintegrowanych kamer monitorujących z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem 2) dostawę i instalację urządzeń do transmisji danych wraz z oprogramowaniem sterującym 3) uruchomienie monitoringu wraz z przeszkoleniem obsługi i robotami towarzyszącymi w zakresie zaewidencjonowania zamontowanych urządzeń 4) dla wszystkich nowych lokalizacji PK zaprojektować niezbędne konstrukcje montażowe, uwzględniające miejscowe warunki i możliwości (budynki, słupy oświetleniowe inne obiekty), 5) wykonanie instalacji uziemiającej PK lub inny, zgodny z aktualnymi przepisami system zapewnienia ochrony od porażeń i ochrony przepięciowej, 6) konstrukcja i montaż PK ma zapewniać wymagania w zakresie ochrony przeciwporażeniowej, 7) solidny montaż i konstrukcja nośna kamery spełniająca wymogi bezpieczeństwa osób postronnych oraz zapewniająca stabilny obraz z kamery. 8) wysokość montażu kamer ma uniemożliwiać swobodny dostęp do nich osobom niepowołanym, 9) konstrukcja, sposób montażu kamer oraz doprowadzenia przewodów nie mogą zagrażać porażeniem elektrycznością osób znajdujących się w pobliżu, Oferta winna obejmować zamontowanie 5 szt kamer. Parametry podane w załączniku 4 i 5. Kamery winny być kamerami kolorowymi, przy czym zewnętrzne z grzałką Przewody łączeniowe, zarówno przewody koncentryczne jak i zasilające winny być umieszczone w listwach montażowych . Oferta winna obejmować dostawę oraz wykonanie przedmiotowej instalacji, jej uruchomienie i przeszkolenie pracowników oraz bezpłatny serwis całego systemu w okresie gwarancyjnym. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia 24-miesięcznej gwarancji. Wykonawca będzie ściśle współpracował z Wykonawca generalnym Gminnego centrum Kultury
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym Oryginalny kod CPV: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Oryginalny kod CPV: 29.81.61.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - 1 000,00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy , którzy nie spełniają wymagań określonych w art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. 6) oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 2.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88, lub błędy w obliczeniu ceny, 7)wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 3.O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 1 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3) wypełniony po stronie wykonawcy i parafowany projekt umowy - załącznik nr 3 4) Załącznik nr 4 i 5. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kserokopię oryginalnego dokumentu z zapisem organu wydającego, że jest aktualne. Data stwierdzenia aktualności nie może być wpisana wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne . albo zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie ,potencjał techniczny , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz robót o podobnym zakresie zrealizowanych (zakończonych) przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, tj. w latach 2005 - 2007r - popartych referencjami; 4.Inne dokumenty, których zamawiający będzie żądał w złożonej ofercie: 1) kserokopia dowodu wniesienia wadium, 5.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki. 2) wymienione dokumenty mogą być złożone w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz.U.z 2006 r. Nr 87, poz.605.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzasnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 07-200 Rząśnik ul. Jesionowa 3 pok. 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Wójt Gminy Rząśnik ul. Jesionowa 3, 07-205 Rząśnik pok. nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja do zmian klimatu poprzez rozwój zielono - niebieskiej infrastruktury w mieście Stalowa Wola" - zieleń przy SPZOZ cz. 4 inwestycji
- Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego oraz systemu bezprzewodowego dostępu do internetu w budynku domu studenckiego DS9 "Omega" - KC-DE-zp.272-758/25
- Budowa lądowisk dla bezzałogowych statków powietrznych (BSP)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





