Ogłoszenie z dnia 2006-09-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tychowo: budowa budynku mieszkalnego (leśniczówka wraz z zapleczem biurowym) z przyłączem wodociągowym, przyłączem kanalizacji sanitarnej, przyłączem energetycznym zalicznikowym, budynek gospodarczo-garażowy z przyłączem kablowym energetycznym zalicznikowym w Tychowie na działce nr 244/5 Gmina Tychowo. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tychowo, do kontaktów: Kuśma Krystyna, ul. Leona Mroczkiewicza 3b, 78-220 Tychowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3115201 w. 30, fax 094 3115569, e-mail: tychowo@szczecinek.rdlp.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.rdlp.szczecinek.pl/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: PGL Lasy Państwowe; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku mieszkalnego (leśniczówka wraz z zapleczem biurowym) z przyłączem wodociągowym, przyłączem kanalizacji sanitarnej, przyłączem energetycznym zalicznikowym, budynek gospodarczo-garażowy z przyłączem kablowym energetycznym zalicznikowym w Tychowie na działce nr 244/5 Gmina Tychowo. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 78-220 Tychowo, ul. Topolowa Działka 244/5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa budynku mieszkalnego (leśniczówka wraz z zapleczem biurowym) z przyłączem wodociągowym, przyłączem kanalizacji sanitarnej, przyłączem energetycznym zalicznikowym, budynek gospodarczo-garażowy z przyłączem kablowym energetycznym zalicznikowym w Tychowie na działce nr 244/5 Gmina Tychowo. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dokumenty potwierdzające, że osoby wykonujące zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 22 ust. 1. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.00 - Domy Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów Oryginalny kod CPV: 45.21.32.40 - Gospodarskie obiekty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.40 - Roboty budowlane w zakresie gospodarskich obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia określa szczegółowo SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień / włącznie z członkostwem w Okręgowej Izbie Inżynierskiej / - kierownik budowy - posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i jest członkiem Okręgowej izby inżynierskiej, - kierownik robót - posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych , wodociągowych i kanalizacyjnych i jest członkiem Okręgowej izby inżynierskiej, - kierownik robót - posiadający uprawnienia w specjalności instalacji w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i jest członkiem Okręgowej izby inżynierskiej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania , - wykonawcy wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie , minimum 3 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , a także załączą dokumenty potwierdzające ( referencje ) , że roboty te zostały wykonane należycie, c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zadania, - wykonawcy wykażą posiadanie niezbędnych do wykonania narzędzi i środków transportowych : - wyciąg jednomasztowy z napędem elektrycznym 0,5 t - agregat tynkarski 1,1-3m3/h - samochód dostawczy o ładowności do 5t d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wykażą osoby i podmioty , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - robotnik budowlany minimum 6 osób e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kwota posiadanych lub dostępnych środków musi odpowiadać 30 % wartości oferty brutto, - Polisy,a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ust.1 i 2 ustawy) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Wypełniony formularz oferty wg załączonego druku zał. Nr 1 do SIWZ 2. Kosztorys ofertowy zał. Nr 2 do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Oświadczenie , że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych ( na formularzu oferty- zał. Nr 1 do SIWZ) 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - kierownik budowy - posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i jest członkiem Okręgowej izby inżynierskiej, - kierownik robót - posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych , wodociągowych i kanalizacyjnych i jest członkiem Okręgowej izby inżynierskiej, - kierownik robót - posiadający uprawnienia w specjalności instalacji w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i jest członkiem Okręgowej izby inżynierskiej, 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczą : - osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm) - urzędujących członków władz osób prawnych 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczą podmiotów zbiorowych; 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, załącznik Nr 3 do SIWZ 11. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca, załącznik Nr 4 do SIWZ 12. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie , minimum 3 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , a także załączą dokumenty potwierdzające ( referencje ) , że roboty te zostały wykonane należycie, załącznik Nr 5 do SIWZ 13. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 14. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 17.Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie ). Uwaga: na dokumencie pełnomocnictwa lub jego odpisie wymagane potwierdzenie opłaty skarbowej- znaki opłaty skarbowej. 18.Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych \za zgodność z oryginałem\ przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 19.Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów , lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie ) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Ustawy PZP. 20.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcą kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 21.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia ( wykonawczego do Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 ) 22.Złożone wraz z ofertą dokumenty nie podlegają zwrotowi.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rdlp.szczecinek.pl/tychowo/przetargi.php?id=28. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.10.2006, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego, pokój nr 16 (świetlica).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.09.2006.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.