eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeProjekty budowy 4 świetlic

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Gryfice: Projekty budowy 4 świetlic
Numer ogłoszenia: 49793 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gryfice, Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3843315, fax 091 3843642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekty budowy 4 świetlic.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlano - wykonawczych dla inwestycji polegających na budowie świetlic w miejscowościach: Barkowo, Jasiel, Smolęcin, Rotnowo. a) zadanie nr 1- Barkowo, działka nr 8/28, budowa świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy ok.120 m2, wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod.- kan., gazowa do celów grzewczych i socjalno- bytowych oraz wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania i ciepłej wody, elektryczna oraz przyłącza wod. - kan., energetyczne i gazowe. b) zadanie nr 2 - Jasiel, działka nr 76, rozbiórka istniejącego budynku oraz budowa świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy ok.100 m2 wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod.- kan., elektryczna (w tym do celów grzewczych) oraz przyłączami: energetycznym, wodociągowym., zbiornik bezodpływowy na ścieki. c) zadanie nr 3 - Smolęcin, działka nr 20 i 21, budowa świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy ok. 100 m2 wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod.- kan., elektryczna (w tym do celów grzewczych) oraz przyłączami: energetycznym, wodociągowym, zbiornik bezodpływowy na ścieki. d) zadanie nr 4 - Rotnowo, działka nr 105, rozbiórka istniejącego budynku oraz budowa świetlicy wiejskiej i garażu dla samochodu strażackiego OSP o łącznej powierzchni zabudowy ok. 150 m2, wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod.- kan., elektryczna (w tym do celów grzewczych) oraz przyłączami: energetycznym, wodociągowym, zbiornik bezodpływowy na ścieki. 3.2. Zakres opracowania dla czterech zadań (wersja papierowa i elektroniczna pdf): a) projekt budowlano - wykonawczy ( architektura i konstrukcja ) - po 5 egz. b) projekty budowlano - wykonawcze branżowe - po 5 egz. c) projekt zagospodarowania terenu (parkingi, zieleń, drogi itp.) - 5 egz. d) kosztorys inwestorski (wszystkie branże) - po 2 egz. e) przedmiary robót (wszystkie branże) - po 2 egz. f) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (wszystkie branże) - po 2 egz. g) zbiorcze zestawienie kosztów - 2 egz. 3.3. Uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego leży po stronie Zamawiającego. 3.4. W celu realizacji zakresu opracowania określonego wyżej, Wykonawca jest zobowiązany wykonać lub pozyskać we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy, wszystkie niezbędne materiały (w tym mapy do celów projektowych) potrzebne do opracowania dokumentacji oraz dokonać wszelkich uzgodnień niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym wstępnej fazy rozwiązań projektowych wraz z wyposażeniem budynku świetlicy jak i propozycji zagospodarowania terenu. 3.6. Zamawiający oczekuje autorskich, nowatorskich i nowoczesnych rozwiązań architektonicznych, technologicznych i funkcjonalnych prowadzących do minimalizacji kosztów eksploatacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) należy wnieść do dnia 19.03.2008 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone w postaci pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto w Banku Spółdzielczym w Gryficach nr 02937600010000054720010013. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 5.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 5.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 5.2 Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6. 5.3 Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 oraz niżej wymienione oświadczenia i dokumenty. 6.2 W celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 5.1.1. należy przedłożyć: 6.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. W celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 5.1.2 należy przedłożyć: 6.3.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania przez nich czynności objętych przedmiotem zamówienia- zał. nr 4 do SIWZ 6.3.3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia we wszystkich branżach, posiadają wymagane uprawnienia oraz należy załączyć aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby oraz o posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 6.4. W celu wykazania spełnienia warunku o którym mowa w pkt 5.1.3 należy przedłożyć: 6.4.1. Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- (na zał. nr 2 do SIWZ) 6.5. W celu wykazania spełnienia warunku o którym mowa w pkt 5.1.4 należy przedłożyć: 6.5.1. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 6.5.2. Oświadczenie, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 Ustawy- (na zał. nr 2 do SIWZ) 6.6. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych przez Wykonawcę kopii. 6.7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. od 6.2.1. do 6.2.2 złoży dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania stwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gryfice.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gryficach Plac Zwycięstwa 37 72-300 Gryfice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Gryficach Plac Zwycięstwa 37 72-300 Gryfice p. 103 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.