Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ślesin: budowa drogi Honoratka - Mikorzyn Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Ślesin, do kontaktów: Maciej Ptak-ds. merytorycznych, Alicja Owczarska-ds. proceduralnych, ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2704011, fax 063 2704198, e-mail: umslesin@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.slesin Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi Honoratka - Mikorzyn. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Honoratka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dla ruchu KR1 o nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 4 cm na podbudowie z tłucznia łamanego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: -nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakras rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.roboty przygotowawcze na długości -0,762 km, 2.roboty ziemne, 3.wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego-/warstwa dolna i górna/, 4.wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych /warstwa ścieralna asfaltowa-grubość po zagęszczeniu 4cm./, 5.wykonanie zjazdów gospodarczych na podbudowie z kruszywa łamanego o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych-warstwa ścieralna asfaltowa-grubość po zagęszcz.-3 cm, 6.oznakowanie pionowe i poziome, 7.roboty wykończeniowe, 8.wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości-7 000.00 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w formie zgodnie z art. 45 ust.2 pkt 6 Ustawy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia moga się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek zostanie spełniony, w zakresie wiedzy i doświadczenia -jeżeli co najmniej jeden z wykonawców będzie go spełniał, natomiast w zakresie potencjału kadrowego i technicznego- oceniane będzie łącznie): a)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie /licząc przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania/, co najmniej dwie inwestycje na umowę w zakresie budowy dróg publicznych o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł każda, b)dysponują niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia-w tym wytwórnia mas bitumicznych, c)dysponują osobami odpowiedzialnymi za wykonanie przedmiotowego zamówienia. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w branży drogowej bez ograniczeń, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek zostanie spełniony, jeżeli zdolność finansową lub kredytową będzie spełniał co najmniej jeden z wykonawców, natomiast ubezpieczenie OC musi posiadać każdy z wykonawców): a)posiadają środki finansowe lub zdolność kretytową o wartości nie mniejszej niż 200 tys. złotych, b)ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działności. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówierń publicznych, 5)Wniosą wadium, 6)Udzielą 36 miesięcznej gwaranji na wykonany przedmiot zamówienia, 7)Nie powierzą prac podwykonawcom, 8)Złożą podpisany formularz oferty wraz z załącznikami, 9)Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: Spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i ośwaidczeniach Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Stan prawny-wymagane dokumenty: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)formularz ofertowy, 3)dowód wniesienia wadium, 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem termnu składania ofert, 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby/dotyczy wykonawców mających siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP/,w zakrasie określonym w art. 24 ust.1 pkt 1-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 6)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 7)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzedu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 8)kosztorys ofertowy(sporządzony wg dołączonego przedmiaru robót), 9)pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie/jeżeli dotyczy/, 10.parafowany projekt umowy, 11.upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy ( dotyczy to sytuacji tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy). II. Doświadczenie,zdolność techniczna i kardowa-wymagane dokumenty: 1)wykaz zrealizowanych robót w zakresie budowy dróg publicznych o nawierzchni z betonu asfaltowego z ostatnich pieciu lat, jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, w tym okresie/licząc przed dniem wszczęcia postępowania- udokumentować min. dwie inwestycje wraz z podaniem ich: wartości,daty i miejsca realizacji oraz, że zostały należycie wykonane, 2)wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z dokumentami na temat ich kwalifikacji i uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robotami drogowymi oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3)Wykaz sprzętu do realizacji zamówienia, w tym wytwórnia mas bitumicznych. III.Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową do wykonania przedmiotu zamówienia, wystawionna nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 2)aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działlności
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slesin.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Ślesinie, ul. Kleczewska 15 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.10.2006, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego-Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie, ul. Kleczewska 15-sala narad.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.09.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Rozdział kanalizacji ogólnospławnej na sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową sieci wodociągowej i modernizacją nawierzchni - ulica Zielona w Koźminie Wielkopolskim
- Roboty budowlane związane z inwestycją: Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ciągu dróg wojewódzkich Podlasia - "Rozbudowa DW Nr 684 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w m. Biała".
- Przebudowa i remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 2970S ul. Wiejska w Pisarzowicach
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





